SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 127
累積人氣: 22149

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 5 月 5 日  星期二   晴天


到底為什麼,我們要出世,要面對咁多復雜問題呢? 分類: 未分類

本身今日都要早起身,但因為,我同樣地整息左個鐘,同樣地,我仍然繼續訓下去,訓到10點20分先起身,

今日,本身想早起早出去,之後,早D去,過數俾老婆,不過都係晏左返去,今日12點返到去,之後,又好急咁去左廁所,

因為,又搞肚痛,唉~ 次次食左早餐,,都會搞肚痛,今日都係食麥皮,  係囉,

之後,去左,CITY BANK,本身以為老婆個戶口係,CITY BANK~點知原來係HK BANK~ 唉

之後,就排隊,入錢,之後入完就CALL老婆,個陣時候又係老婆放LUNCH~ 之後,同佢講,拿我入左錢喇,之後,本身,我講完就收線,

但,我FEEL到老婆又未收線,之後,老婆又問我係邊度,之後,佢話,今晚放工就去睇醫生, 病左好耐,感冒,

係既,佢份工真係易令人病, 之後,傾完就收線, 之後,我就返番去公司做野,之後,點幾先食飯~,睇埋尋晚個華麗轉身,

個套,鑽石王牌好似大結局左了,太好,總共得,51集, 唉 COOL~ 之後,做埋好耐冇做既大陸數, 之後番D 藍單入,FILLE~

之後,又見攰,訓陣先,~之後,訓醒,又要開單,見自己精神番,,又再次, 同,小倫傾陣計,問佢,搵工未,之後佢話今朝一早出左門口去圖書館上網搵工

但都係搵唔到一份都搵唔到, 之後,今日,都係,5點15分就放工,~ 之後,搭車回家去,

今日搭左,962X~係屯門轉車站轉車,之後差唔多返到去前,打俾工人叫佢煮定飯,

就係咁~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                                            以下係我本身經歷而,發出,心底話,

話咁快,我係呢個世上,已生存左,31年, 係第一日出世至今,我本人都好多病痛,而且經歷左,一段,大病一場,而且~仲係一個,係一個唔健康既環境當中而成長, ,,,因為,我一出世,醫生,指我因血糖低,令我惱出少少問題~,而影響學習慢左,

而且~佢形容可能會變成弱能人士, 佢當時,同我父母講到,我已經係了, 但當時,我爸爸當然傷心,但係,佢冇放棄我,仲陪養我成長,

但,一直,睇住我既成長,的一班,所謂親戚~,佢地的眼光,而,定了下我是個種為人了, 而我係小朋友小時候的我,我本身,係一個,好天真,對人完全冇野心的我,是一個很善良的人,後來,踏入返學時期,個一刻,我的人生就改變了, ,因為,我上堂,成日發白日夢,抄唔到手冊返屋企,就連功課,都唔知做邊頁好, 我媽媽, 每天都要打俾我個班的班長, 唉~ 我讀書,雖然唔好,但我,對於讀書呢個問題~永遠都唔會做好的,

之後,我在香港~升上小學時候~,我讀小學一年班時,我就覺得讀書真的很吃力,我唔知所謂讀書到底係咩回事,只是,我覺得學校~,的小朋友,同學仔,都很復雜,令我,好大壓力, 直到現在,我都仍然都唔喜歡讀書, ,之後,老師~見我因為,學習慢,所以,係見家長時,老師認為我應該,推展我去讀特殊學校~

當然,當年,1991年,我讀左,一年既一年班,就已飛去外國讀書, 之後,重新我既新生活~ 在第一年飛去,CANADA 某一個CITY~,個度,係讀法文,

那些年,我的人生,就如此改變,當年,我好記得,第一年,入左一間,我表姐曾經讀過既學校~ 因為,我又係跟唔上,所以~我就,問題~被人排斥了,

7歲的我,就要面對,俾個哥哥仔,蝦了, 而我當時個心理~已打擊了很大,大到,每天一訓醒,行去上學校時,永遠都想逃避,好想快D大個,

其實~,我好多時候都扮忘記以前的事,當然,人會大,對以前的事總會,好想,回憶番,

當年,自已係校園生活,往往,都會面對一班,自大,同幼稚,同有問題的同學仔, 我係個邊,,都讀左6年了, 係過往6年話耐唔耐,話短唔短,

就算,連生活環境個個,適應力都係好慢,所以~,基本上,我都用左,3~4年時間先適應到,所以~ 基本上,我都係算係一個,周圍飛既人

之後,書未讀完,咁就要回留香港~~在,1997年,我們一家三口,回到香港後,因為我一次評估下,發覺,得,IQ低,所以~轉介左去,特殊學校~

雖然,我個樣係同正常人冇分別~,但係係學習,就多多困難~,原先,我都以為,可以,平平安安咁,上學去,讀書,唔理其他事,

但偏偏,入到呢間學校~,我,所有既心理同生理都好大分別~, 12歲,就讀呢間學校~ 係入到期間,初初都覺得冇野,

但係,對於我,自己本人,受人影響~就一定,過唔到關,因為,第一日返學,我係好驚,尢其是,我讀個班既班主任,見到佢,佢既惡樣,我就驚哂了,

佢個樣似足當年我小學既班主任,唉~ 當然驚到喊, 之後,慢慢,個位,班主任,又對我冇乜野,而且仲對我好好, 有時上下堂都會,同我聊天,講下笑

之後,開始認識到一D朋友~不過係同班,個個肥妹,,真係搞笑,唯獨是佢,當我真正朋友~

之後,一到左小息,有兩個女仔,行埋黎想識我,但,我當時唔敢識人,亦都,唔想識人,之後,我彩都冇彩到,

之後,佢地聊左我好多次,我先,係音樂室,我忍唔住,,終於~同佢地做朋友~,而我,既地獄生涯,就係因為,識左呢兩位女同學發生左了,

因為,一次,既,問題~,分享而造成,大家既,是非,同,反面,同埋,第一次,真真正正咁,聽到,人講自己時候~,我就,開始~變到,傻下傻下了,

同埋,完全,唔出聲既日子了,唔敢再講野,連信心都冇了,恐懼~打擊~刺激,就係,個一年,就開始了,

由於本身,冇講D,什麼說話~ 只是,好普通的交情,,不過他們就一個是非區, 一講足足講左,一年了,

之後,高年班個D,男女同學都開始畢業了,之後,我就開始~同左佢地做朋友了,

當年佢地同我,反面期間,我自己每次放學,我都好開心,因為,唔使對住佢地,而且~ 返學,都唔知開心定唔開心好,

我已分不清楚了,之後,有一日放學, 我見佢地仲唔中意時候~,我決定,主動話請佢地食野,之後,有個女同學,同,另一位同學講我份人唔差時候~

佢地當時,同番我做朋友後,~ 但,另一個朋友就,FOUT左, 唉~之後,我個人,就開始~對,人生就現實左,好多野,都會諗最差的事情,

講最衰既說話~ 開始~ 要面對社會呢個問題~ ,原來,呢個世界~要係校園先有呢個經歷~同面對, 我以為工作先會咁惡劣

當然~係最惡劣既學校~就會影響~自己既心態, 一時壓力,就變更無信心,

當然~一涯,就涯到,18歲,之後都未完,之後,都要面對,一間訓練學校~仲要面對唔同人,唔好話等級, 就連自己既目標~都唔知咩情況~唉

之後,一心想,未畢業讀哂訓練VTC後,我決定,返番外國讀書,以為,會重新,可以~揀番,啱既路,

點知,過番去後,仲要面對,姨媽,仲要住佢個邊,當然~,我同姨媽~關係,就開始唔好了,唉 無論~做人,又幾乖,又幾好,

都會俾人講,~我曾經都想死,不過~係死唔去,因為我怕死,死得好樣衰,

之後,在,2003年,冬天,係10月,之後,書都未讀完,就患上情緒病,直到今,

我已食,思覺失調藥,足足有,13年, 所以~我既日子都唔易過,我用左好多年時間先有今日,

係過去,當年,係,第二佳段,仲要,被一班無良親戚,挑剔我,仲要當我弱能人士咁看待~

我都唔知我可以幾時死,都唔知點過, 唉~ 之後,早幾年,我開始打番日記後,我把我心底話都唔少,罵佢地既說話~

當然,阿麻過身後,我同父母,同佢地,就開始打好關係,上年咋麻,9月份,開始~同,企出黎,同埋踏第一步,接近,,我爸個邊人,

冇計,人生,就要咁行,要咁走, 就算,有幾痛有幾辛苦~我SKY 都要堅強~ 涯下去,

忍到最後,就會有得著, 今日既我,真係唔易過, 總之,我比人既路,一半,係成功,一半係失敗~

最後,得到既,就係回頭望,就當發左一個,心酸的夢.~

今天,我醒了, 謝上天送給一份,很珍貴的禮物,

就是,人生~