唉~ 尋日飲左咖啡後,尋晚成晚都冇訓,半夜,差唔多,4點,打俾小倫,其實,我都打俾佢好多次,但,唔知點解每次,個段,早既時間又打唔到
但偏偏,係差唔多天光既時間就通,我諗,可能網路問題~ 之後,當時打到俾佢時候,我又好想訓覺,
之後,愈傾愈精神~ 但,又好開心咁,傾到天光了,6點,之後,我就又訓番,訓左,7個鐘,係7個鐘中頭,發左一個好耐既夢,
不過係夢既,當中,= =都係唔好既夢,前晚,同樣發左一個奇怪既夢,唉 之後,今朝12點接近,1點,我就要起身,
因為今日約左朋友HI TEA~ 所以~就早D洗面換衫,之後,工人問我食唔食飯,我話唔食喇,不過叫佢整左個杯麵我食,
之後,食完,見得閒,,又想睇番尋晚既大時代,之後,睇到一半,未睇哂,但當時都差唔多,兩點,之後,我差唔多,兩點幾先落樓,
之後,兩點40分先有車,當時,有架,52X到左,但心諗,好冇上呢,結果咁啱,61M又到,最後,揀番,61M~
之後,去到,荃灣,轉,MTR~之後,先去,到深水步,之後,MIO3點,15分,好準時就到了,而我就遲少少先到,
之後,我問佢,係邊到等,佢話係,AB,出口等,之後,我就,搭到去,後,到了,之後,見到佢, 突然間,有兩個妹妹問,C出口係邊到呢,
之後,我呆了一陣,心諗,左望右望,之後就指後邊方向,之後,好大聲叫佢記住睇牌呀,之後就係咁
之後,好耐冇見既,MIO,佢,已經單身了,WA~呢個NEWS~真係,夠哂驚喜,一年前,佢仲,考慮緊,好冇分手,
不過分手呢件事都係最近姐,不過~真係,比估計得早,之後,佢就,帶我去茶餐食喇,
之後,佢一路同我講,一路,同我搵餐廳食,之後,我們行左好長好長既路~ 幾條街,之後先到達佢經常去食既地方,
今日呢餐當然我朋友請啦,話哂一年一次喎,之後我們傾左好耐,都係傾,人生呀,同埋,我同女朋友行既路,
同埋,講將來,結婚呀,同埋,我依家想法,咁當然佢都有同我講佢依家最想做D咩,咁話喎,今個月,22號,去飛喎, 直到,30號先返黎
之後,我們~食左一個鐘到,之後,我們輪住去廁所,之後,就係咁,佢埋單,之後,MIO話想我陪佢去,西九龍~行一陣,佢話想去一間店舖睇野,
之後,我們~又行下行下,之後,行到去西九龍~,結果間野暫時側業,我朋友當然少少失望喇,之後,又見得閒,而且我記得尋晚阿珊佢又話我送個銀包俾佢,,咁我未,周圍搵下,有冇D平靚正,最後,當然搵到啦,120蚊一個,@@
之後,我們就準備落番去,離開商場時,冇啦啦,差唔多,搭電梯時,冇啦啦,好似有人,申雙手,攬住我條腰,之後,我心諗,死喇,唔通男人,
之後,回頭一望,E~原來係女人, 之後,嚇到我,即時,回頭望,個女仔,即時SAY SORRY~WA~ 今日真係發生多多事,
感覺上,同,MIO,出街真係遇到,唔少離奇事, 唉~好喇,之後,見仲有時間,差唔多,5點半,我們就行去,太子個邊,
因為今晚,MIO佢約左人食飯~,之後,我同佢,行到去,近住,MTR站,咁我們就散BAND~ 之後,我當然搭車回家吧,
因為,今晚屋企煮飯, 冇睇電視5日,WA~悶到7呀,自從做左新劇後,感覺又要重新,,睇一D陌生劇,
剛剛睇完,兩套咁好睇既戲集,到左9點半,真係唔使睇, 差唔多,要等到,12點15分先開番電視~,咁當然,剛才,我都追番華麗個套,
因太悶,唉 算, 少少新劇,睇左去算, 今日下午我都有打俾老婆,我諗佢一定好痛,好攰,訓左覺都未定,
之後,就係咁~ 唉~ 天日又要返多半日,OH NO天日一定好忙,唉
今晚因為太飽,所以∼我叫工人俾少少飯我,所以今晚呢餐宦唔係好多,不過∼我有食生果,同埋,差唔多,10點,又食雪糕∼
今晚咁就過左一晚
|