SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 61
累積人氣: 22083

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 5 月 11 日  星期一   暴雨


今晚與兄弟重聚,YC 愉快 分類: 未分類

今朝我,又訓到10點15分,尋晚真係,冇教好訓,係咁去廁所,訓訓下,半夜又醒左,唉

之後,一訓,就訓到今朝早,之後,老豆係10點25分就走了,而我就起身了,

之後拿拿聲洗面刷牙,之後,工人準備左早餐,我隻狗仔,呢隻比比真胃食,等我同佢分甘同味,

不過我冇理,我後尾,換好衫,拎住個三文治,出門口了,之後,落去等車,

大概,11點,10分,架巴士就來了,之後,今日都早左少少,返到公司~,11點幾,大概,11點55分到,

今日仍然都係帶飯,今日,一返到去,更係去廁所,之後,去完,就返番公司

之後,今日媽話,佢同,CINDY下午要去睇醫生,有咩ORDER就WHATSAPP佢

原先今晚會同桂薇食飯,但最後,都係冇,由於今日忘記今晚睇閃電俠,所以,取消左

不過又換來,我兄弟YC~佢,話說佢今日放假,同好悶,想約我行街食飯,

今晚我們係屯門市中心,行街睇野,差唔多,8點先食飯~

講番先,今日,阿媽天日去唔去飲茶,我話唔去了,之後佢又問點解,唔去未唔去,使乜問點解,

之後,今日,都一般忙,今日我都好快搞好哂野, 今日冇喇喇落大雨,仲係黃雨,WA~  大到呀

雖然有遮,但都,條褲真係濕哂, 唉~又熱,又濕,唉

今日,媽去左照胸部,因為,佢好多年做左手術冇左子宮~,所以一路食住荷爾蒙藥,但因為,D藥食耐左就會影響會有乳癌~,

所以佢要確保安全, 要去CHECK~ ,,,,今日下午,得番,我同,媽同JUDY係公司

JUDY問開,CINDY係未生色肉,,之後,阿媽,未睇到,只係,檢查姐,因上次,CINDY問我叔,做照腸時係未要落,藥先去CHECK

之後,JUDY就話, 好似,唔使架,之後我媽話,唔落藥會好辛苦~ 之後我媽極力推展JUDY,要去,照腸,

但因為,JUDY都年紀大,同埋唔想搞咁多野,二來,要太多錢, 所以~算吧,唉

係既,我都明,而呢個年齡,最後,乜都唔好搞,因為,做左最後,冇事都變有事,

之後,今日我都係,5點幾先放工, 之後,打俾YC<講佢知,我差唔多,放工,大概,6點幾到,

今日,真係,又大雨,WA~又狼狽 唉

今日去,搭,MTR時,係,香港大學站,等車中,有個,MTR服務員,問我係未好大雨= =我話係呀

之後,我仲UP埋時間幾點落雨,哈哈哈,唉 白痴左,之後,又講埋,啱啱先細雨,

之後,佢地兩個,就話好彩我有帶遮,就係咁喇, 今晚,YC想買幾樣,SHOE~ ,同埋,,USE之類,

不過我就買左兩樣野,手機套,同衫, 三百蚊咁就用哂,WA

今日著錯衫,著左件,窄衫, 唉 辛苦到,我個大肚腩都突左出黎=3=

今晚,我去到,屯門,我早到左,第一時間更係去,廁所喇,急到死,

之後,冇幾耐,YC就到了, 之後,就係咁,~今晚餐飯,YC請, 今晚阿麗都有打俾我,

個陣我同朋友食緊飯,之後,阿麗又話想約我們下星期食飯~ 之後,就係咁

今晚行到9點半,之後,就搭車回家, 今晚,真係,又驚又喜,~ 死喇,愈黎肥,

唔知係未,我晚晚夜訓,同埋,又飲得太多,LEMON TEA~ 唉

今晚返到黎,沖涼,睇電視~ 不過都有打俾姨媽既,同佢講,我,6點28日黎,佢以為我7月黎

之後,原先我想叫,我到時黎到,可唔可以整,椰汁糕我食呢,但又唔記得左,

姨媽仲話,想同我,去,一個,洲,佢話個度,好遠,去,7日,不過唔知夠唔夠時間~=3=唉

就係咁,~ 夠鐘睇大時代了