今朝我,又訓到10點15分,尋晚真係,冇教好訓,係咁去廁所,訓訓下,半夜又醒左,唉
之後,一訓,就訓到今朝早,之後,老豆係10點25分就走了,而我就起身了,
之後拿拿聲洗面刷牙,之後,工人準備左早餐,我隻狗仔,呢隻比比真胃食,等我同佢分甘同味,
不過我冇理,我後尾,換好衫,拎住個三文治,出門口了,之後,落去等車,
大概,11點,10分,架巴士就來了,之後,今日都早左少少,返到公司~,11點幾,大概,11點55分到,
今日仍然都係帶飯,今日,一返到去,更係去廁所,之後,去完,就返番公司
之後,今日媽話,佢同,CINDY下午要去睇醫生,有咩ORDER就WHATSAPP佢
原先今晚會同桂薇食飯,但最後,都係冇,由於今日忘記今晚睇閃電俠,所以,取消左
不過又換來,我兄弟YC~佢,話說佢今日放假,同好悶,想約我行街食飯,
今晚我們係屯門市中心,行街睇野,差唔多,8點先食飯~
講番先,今日,阿媽天日去唔去飲茶,我話唔去了,之後佢又問點解,唔去未唔去,使乜問點解,
之後,今日,都一般忙,今日我都好快搞好哂野, 今日冇喇喇落大雨,仲係黃雨,WA~ 大到呀
雖然有遮,但都,條褲真係濕哂, 唉~又熱,又濕,唉
今日,媽去左照胸部,因為,佢好多年做左手術冇左子宮~,所以一路食住荷爾蒙藥,但因為,D藥食耐左就會影響會有乳癌~,
所以佢要確保安全, 要去CHECK~ ,,,,今日下午,得番,我同,媽同JUDY係公司
JUDY問開,CINDY係未生色肉,,之後,阿媽,未睇到,只係,檢查姐,因上次,CINDY問我叔,做照腸時係未要落,藥先去CHECK
之後,JUDY就話, 好似,唔使架,之後我媽話,唔落藥會好辛苦~ 之後我媽極力推展JUDY,要去,照腸,
但因為,JUDY都年紀大,同埋唔想搞咁多野,二來,要太多錢, 所以~算吧,唉
係既,我都明,而呢個年齡,最後,乜都唔好搞,因為,做左最後,冇事都變有事,
之後,今日我都係,5點幾先放工, 之後,打俾YC<講佢知,我差唔多,放工,大概,6點幾到,
今日,真係,又大雨,WA~又狼狽 唉
今日去,搭,MTR時,係,香港大學站,等車中,有個,MTR服務員,問我係未好大雨= =我話係呀
之後,我仲UP埋時間幾點落雨,哈哈哈,唉 白痴左,之後,又講埋,啱啱先細雨,
之後,佢地兩個,就話好彩我有帶遮,就係咁喇, 今晚,YC想買幾樣,SHOE~ ,同埋,,USE之類,
不過我就買左兩樣野,手機套,同衫, 三百蚊咁就用哂,WA
今日著錯衫,著左件,窄衫, 唉 辛苦到,我個大肚腩都突左出黎=3=
今晚,我去到,屯門,我早到左,第一時間更係去,廁所喇,急到死,
之後,冇幾耐,YC就到了, 之後,就係咁,~今晚餐飯,YC請, 今晚阿麗都有打俾我,
個陣我同朋友食緊飯,之後,阿麗又話想約我們下星期食飯~ 之後,就係咁
今晚行到9點半,之後,就搭車回家, 今晚,真係,又驚又喜,~ 死喇,愈黎肥,
唔知係未,我晚晚夜訓,同埋,又飲得太多,LEMON TEA~ 唉
今晚返到黎,沖涼,睇電視~ 不過都有打俾姨媽既,同佢講,我,6點28日黎,佢以為我7月黎
之後,原先我想叫,我到時黎到,可唔可以整,椰汁糕我食呢,但又唔記得左,
姨媽仲話,想同我,去,一個,洲,佢話個度,好遠,去,7日,不過唔知夠唔夠時間~=3=唉
就係咁,~ 夠鐘睇大時代了
|