今朝我9點幾起身,老豆個陣同樣差唔多一樣時間起身,不過佢就出門口早過我,我今朝仍然,覺得肚痛,
今日,太陽好曬,不過又好好天,所以今日心情特別好, 我今日都係,食左個麥皮,之後,食完就出門口,
今日都係,11點45分到,返到公司~ 不過都係一樣,要去廁所,基本上今日都去左好多次了,
今日做左好多野,亦都,今日天氣真係炎炎夏日,唔~ 今日,都唔算太忙,係,早左食飯, 不過今日,12點,50分,打俾老婆,問佢廿幾號食飯,
佢約左我,25號食,星期一,之後,我就,開餐, 今日LUNCH食麵,~ 因其實我唔記得左尋晚叫工人煮麵食,
之後,今日,睇番,華麗轉身,不過其實今朝我都睇左一半,今日,食飯時睇埋去,之後,順便,睇番尋晚個集大時代,因為,中途MISS左,
當時睇睇下,JUDY吩咐我,一陣去,BANK入支票~ 唉 其實,好煩,唔想做,個種心態,我自己唔明, 成日覺得,個JUDY 懶得行,咁遠,
我有少少,睇佢唔起,~ 但係,佢都,60歲了,我應該係體諒先啱,不過,,到最後,我都有入,,之後,個陣,飯食完,劇睇完,
就諗住去,上環,拜一拜麻麻,上支香,俾佢 我其實都係,每星期做一次,記得就做,忘記,就MISS左,但最後,就記得喇,
今日,一出去,就出左三個鐘,由,上環,係山道,落車,再行去,不過行去前又想搵阿DAN佢,之後,入左去,抖一陣,後,HEA陣,順便涼下冷氣,正
之後,同,DAN哥,傾陣計, 之後,先再出發去,銀行, 曬到嘔呀,D汗係咁流, 去到,某一間銀行~,一到入,好少人,得,5個人,好彩,
之後 排隊,之後好快就到我了, 之後,我就走了,離開後,,行多前面,過對面馬路,之後見到一間好耐冇飲既涼茶店,而入左好耐冇飲既去濕茶,
個間野,真貴,13蚊,一碗, WA~仲貴過山道個邊,之後,飲完,就行番去,經西寶城,之後,又經,大強叔叔既鋪頭,見到,YVOONE SO
之後,走埋去,同佢,吹水,之後,我之前,本身,已,DEL左佢電話後,,我又扮哂咁話,我,買左新電話,所以冇左妳電話~,
唉~ 有D野, ,,,,,,唔想講得太明白,亦都唔需要明白,點解,我明明DEL左呢個人,但點解又要扮到,想要番人地電話?
可能~,呢個,係,想學習,原諒別人啦, 因為,個次意外,一場,誤會,一時之氣,大家, 都過左咁耐,我自己又,再想重新,去,認識呢個人時候~,其實~
係因為,我覺得,竟然我都,冇咩事,咁為有,學習,珍惜呢個朋友~, 因為,人愈大,朋友就愈黎愈少, 咁竟然~,佢又冇咩野, 我又,冇咩事,
咁就咁喇, 之後,我們~大家都問候左大家,大家諗住,我,由,外國,返左黎之後,先再約佢同媽咪一齊出黎食飯, 就係咁
之後,就離開~,行番去,返公司~ 當然喇,我又,掛住想去廁所,所以~唔記得去大眾換錢,
之後,上到去, WA 舒服到呀,清涼,~ 熱到飛氣, 今日,阿媽又叫我拎蛋返屋企, 但因為,我覺得好快,~拎住咁既野, 唉
大熱天時,仲要拎蛋,不過咁,唔拎返去,我都冇食,天日既早餐~
之後,今日,,好晏先,改藍單, 因為,實在,太多野做,之後,我就,差唔多要,5點半先放工,
唉~今晚,係巴士到,返屋企時候~,突然間想睇李克勤,志雲飯局,~幾好睇喎又, 剛剛我都先睇完,
都幾長篇, 其實我都有少少欣賞克勤既,想法,,例如係,~大愈大,真係,嬲人既時間同埋,精神,係少左,我都幾同意,
同埋,佢話,睇左一套戲,係講,一個父親同兒子,佢話戲中,既父親係,PASS AWAY,後來,個爸爸用,鬼魂返黎,睇個仔,
個父親返黎,見到個仔,好唔開心,之後,佢就問個仔,做咩唔開心,之後,佢個仔把完完全全把佢心事講哂出黎俾父親知,
後來,個父親仲講左一D,連我睇完,都覺得,幾啱既說話~,佢話,兒仔,你為什麼為左別人已咁唔開心,咁生氣,
你應該好開心先係,因為,你可以仍然生存這個世上,其實係一個好值得開心的事,~
之後,我睇完,聽完呢番說話~,令我感受到,係喎,我點解,我成日咁多時候,去介意,別人,睇自己~,同怒氣,我為什麼唔好,把呢個,生存的意義去過呢
我真係覺得,呢番說話~可以~令我,可以~明白到,有一個正面的態度~ 無論,人,同狗,又或者所有,生物值物,空氣,
其實~ ,我們還在地球上,還在,人間上, 其實真係唔易,我明白了, 我應該係感恩先真,
真係,難得難得~
近來,我個人,雖然冇壓力,但其實~<我連呼吸呢個,運動,我都,好耐冇感受了, 我成日覺得,我身體愈黎愈脹了,我成日,草左好多氣,係肚到,
真係,做人,做到,成肚氣,同谷鬼氣~ 我今日完完全全咁,把我肚既空氣,呼哂出黎,無論,工作也好,咩都好,大家都要,學識,深呼氣,再呼氣,
因為,香港社會,所有工作者,學生,都好, 都要,令自己~放鬆起來,同埋,要盡量保持心身心健康~ 無論,有冇病, 又或者,執著問題~
都要,放下,~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
這數年時期,有幾樣要學習, 轉變,
(一)開心與不開心
作為,係人類,由媽媽個肚一出世,每個小孩最想得到,係愛,,同開心幸福快樂成長, 但有時,好多時候~係面對學習途徑同成長要面對好多壓力因素
而令到,童年冇左, 有D幸福地,好健康好快樂, 但老實講,這世上冇十全十美,百幾個國家,當中,有千千萬萬個既,不幸小朋友~有D缺憾,令到,學習上,有阻礙
有D仲係,一出世,就因為,個樣,同,身體出現左問題,令到,行路,好大困難,但係,佢地仍然堅持地,繼續走下去,雖然佢地同我地唔同,
缺乏左,正常人既方式~ 不過~佢都好叻,叻在於,勇敢面對,所有,困難,所以~,真係,好積極面對,開開心心咁生活~ 雖然佢地有唔開心,但係,
佢地唔會理別人點睇,最緊要,佢地最想係父母既支持及快樂~
(二)光芒與黑暗,
係呢個整體上,人既生長途徑都好唔同, 有好多人,因為,金錢上問題~令到,學業上讀唔上,同埋,有D好想學,但讀唔上既黎講,真係,好灰,
但對於讀到書既人,因為,家庭好富有,有D,事事順利,但換來,係唔識,同人溝通,同埋,會,同人覺得好唔同,就係,佢地覺得自己,IQ高,冇挑戰~
覺得,冇人叻過自己時候~,就會放上,好多第一位既心情,唔理,咩野事情,,永遠第一都係自己,佢唔會理身邊人感受,總之,簡單黎講叫,天下第一之明者
但對於平凡人心態, 會覺得,有少少自卑,但係佢地會明白到,作為,無論,係,學習又好,才華都好, 佢地最想唔係得到,天才,只係,想,能夠,幫到自己~
勇於學習,學到有幾多,就幫到自己多少, 平凡人,就會用,平常心對待,佢地唔會太執著,有幾勁,有幾醒, 佢地最想得到係穩定,
但對於~才子才女都好,都會好執著,自己既,學習進度,行呢條路,其實叫送死,
(三)白日夢與現實,
在世上,好多人都會發夢,點解呢,??係未因為佢地,唔專心,定係,唔中意做個樣事情,就想,寧願發夢,就咁白過??
其實唔係,其實,係人既惱部,有好多,因素,令你,會不知不覺間,會,離左現實,而,去左,幻想同夢境,
好多人成日講,我們的兒女,上堂不留心,成日,望住個窗,出邊, 到底想緊什麼事,其實佢地,只係,想尋找緊,他們未來,同將來,
會想一想,如果讀完書,我成為什麼人物呢,,做明星,歌星,定係,打工仔?? 又或者,如果我放棄學業,早些出來打工會唔會仲實際?
其實~,每個小朋友~就必定會經過一段,時間才會清醒,你們愈想佢地做,你們愈想安排,同,COPY把他們成為你們的影子,
咁就錯了,因為,他們只不過,係由,媽媽同爸爸既,化成之外,基本上,其實佢地都有自己個人想法,同感受,
正如,佢地有自己理想同目標,只不過,係尋覓緊, 唔可以快,唔可以慢,呢個就人生,一定要經過一次考驗
呢個,就係,我們的現實,
(四)反叛期
12至,18 ~19歲,係呢個時候一定會反叛期,每個年青人,就必定的,無論作為,父母,明唔明子女,係呢個時候,真係,都唔知佢地點諗
去到呢個時候~,你總會好想接近佢地,但係,因為,呢段時間~,作為父母更加要關心他們~無論生處學校或工作~
最辛苦~就係呢個,佳段, 我自己~都做過,領略過,所以我好明白的,有早熟,有遲熟, 所以~
快既,未領誤到囉, 慢既,未又佢慢慢轉好, 所以~無論~,未有小朋友~同有小朋友~ 同埋,自己親身經歷,就一定要得到概念,才會明白,
因為反叛時候~好多仔女,都唔會聽入耳,無論你點對佢好,點為佢好,都會感受唔到,只係永遠覺得父母煩,同囉嗦~
咁當然,我一陣間會講埋,幾時開始同父母會,CLOSE的時候~ ANYWAY 總之,呢個係人生,一定要有的
(五)18~25歲,踏入社會與戀愛期,
咁當然喇,愛情又唔一定係,大個左先會做的事,現在,好多小朋友,年青人都好早就搵到對象~ 呢D未叫青春囉
不過~我就一向都唔同意,讀書時期講戀愛, 所以~我會,用,長大後才會想, 所以我把,變愛同,工作~上,會放一齊
何解,,大家認為覺得,讀書,同戀愛,都可以控制嗎??有戀愛,就冇學業,你們會揀邊樣??
咁作為,有工作~咁一定會有錢喇,有錢就咩都做到,無論,同志,同異性,係,有金錢上,係WIN哂,
咁讀書,冇錢拍拖,但其實你們D錢未又係父母俾既, 但比及唔上,自己親身去賺喇,唉
所以~有工作~就有愛情, 以前,同現在,無論男男女女,女女男男, 都好, 冇錢,真係識講,愛情飲水飽,
大家明架喇,~ 唉~ 未傻喇,依家冇呢支歌仔唱,~ 電影就有,發夢, 但如果~咁好彩,有遇到有咁既,幸福的話,呢對情侶,就一定唔係人
係天使,~哈哈, 總之呢,無論,結婚,生仔,有錢,有工作收入,就可以了, 老婆老公可以搵好多個,但父母就一定唔可以,
(六)成熟期,
拿,頭先我就話,反叛啦,但依家就講,成熟, 大家一聽到,成熟期,咩叫成熟??有好多人誤會,
年紀大就要成熟,錯,~大家請聽住
係,12歲,發育期,至今, 其實~唔好以為,男女,係18歲期間,停高,就代表~已經~過左,唔係架
其實~,我們直到現在都仍然成長緊架,何解,因為,人既思想,係自然生態,同埋,性也是, 咁當然,生唔生係你地決定,
同埋,一去到,30既時候~,你地的改變,就愈黎愈大,就好似,~ 有D人,就係,18~同,20之間,已早熟,,但唔係,唔係
佢地以為,已早熟,同成熟,早熟,同成熟,唔同講解,成熟意思,係,想的事,問題~ 更大, 早熟,其實重點,係認為覺得自己大個,但其實,佢地早熟,
只係,面對既野,迫住佢地,去,熟,所以叫早熟,同埋佢地走的路,係,遇到錯的事,才會更正自己~
而遲熟,無論~咩年紀都好,完全唔關事,只係,佢地係,唔想長大,所以~遲熟,係因為,唔認老,
喂,認老,唔代表真係老,只係,認老既人,係一個,優勢黎,何解,,因為,佢地接受長大過程,所以唔關,樣老,同身體變化,
30歲,~其實~係一個,數字,但係,有些人30歲前,都係一個,小朋友~ 但有D,30歲的人士,就已成就了,
大家到左,3張,就會明白架喇,未到的人,唔緊要,呢個年齡<只係數字,但亦都一個警號,提醒大家,
人,未必會有,咁多十年架,無論~40,~50, ~60 70~80 ~呢D,其實係想知你,何時何月何日何日死, 就係咁簡單,
大家明白嗎,^^
|