WA~真係好耐好耐冇見老婆仔了,好期待呀^^ 佢由上個月,月頭先見左我一次,之後都再冇見過了,
由於佢身體上,唔舒服~,所以~都少左出黎見面了,而且佢公司晚晚,OT~ 搞到佢壓力又大,訓覺,又早左
體力,都唔多好,而我,就比佢好彩,冇咁辛苦~只係,我晚晚夜訓,所以會攰D~ 如果我早番訓,應該唔會咁攰
好衰自己~ 自己就舒服到,訓係床到睇電視,得閒就打俾人傾下計,
之後,無理頭又打下日記,唉~ 我同老婆,約左,25號見面,今日,我都係,10點起身, 今日都好晏先出門口,
11點10分到,唉 唔想返工~好攰,日日都係咁,我諗,香港大部份人都唔想做,但唔做又可以點,冇錢,
金錢係一個世界上,第一號殺手,當然喇,呢D野,我都明, 唔~老婆佢,都肯打番俾我,有時打俾我同我傾計,
總算都可以聽下佢把靚聲,上個月呢,我因一時之間,諗多左,所以~ 係囉, 所以搞到精神錯亂,
唉 呢排心情總算,正常左好多,我今個月,係咁約人食飯~哈哈,
尋日突然間想約黎太飲茶, 唔知呢,想,見下D,,想見既人, 今日,成日都專心唔到,
好攰,冇心機做野,唔係唔開心,只係我右腳因尋晚掛住同小倫傾計,一時叉錯腳,整親,條筋
依家好痛,做野又炆, 心情真係,差到頂點呀,今日下午~同左佢地去,茶餐廳食飯
講起食飯,我媽又黎喇,明明我揀左咩飯食,佢就係咁叫我揀,ABC餐,好興架麻, 次次都係咁
之後,我媽,講開工人,我都冇理由,亦都冇加把口,去STOP佢,廢事喇, 日日係咁嘈,幾無謂
都係由佢講,可能佢講左出黎,會舒服D呢,佢又過到自己~傷心事,
我依家次次一夜晚就返房,始於~ 阿媽佢工人係出邊,點嘈點罵,我都由佢,
如果我係出邊,加把口,會家變,算吧, 唉 我,總算,都想通了,成長了,明白了,
今日放工,返黎前,去左,M記食飯,食完買埋個餐俾工人食,
我今日想食豬蛋飽, 之後,再買雪糕食~ 呵呵呵,
唉 個人愈黎愈肥, 今晚我有做運動, 做左的確係好D既,個人,冇咁重,
唔唔~ 頭先我打俾,CINDY姨媽~ 同佢講番,我想食椰汁糕~
佢話我到時去到佢會教我喎,@@太好了,^^ 自己可以整黎食,順便整俾老婆食=3=
不過唔知老婆會唔會食呢,哈哈, 阿麗話下星期二唔得閒,改左,月尾,30號@@真識揀,
個日又係我出薪,HEHE~ ,下個月,又可以睇,側田了,KEKE~
天晚,又約人,去,尖咀,約左,ANITA 食個飯,順便俾菜佢,佢咁中意食菜,
下次,見老婆,我又俾D菜心俾老婆先,上次同佢去SUPER MARKET~ 佢想買菜,
哈哈,好喇, KEKE~ 今晚,睇左華麗轉身,就黎又大結局 好快,
今日,返左黎屋企,睇番,高達,TRY~ @@WA 真好睇,高達~
唔~今日都冇咩事既,係今日睇番尋晚個集大時代, 尋晚,整整下都,兩點先訓,激死,
我隻腳好痛呀,~唉 算,
|