今朝我好眼訓,都係10點起身,本來,係,8點55分,但我仍然感到好攰,仲係愈訓愈攰
之後,10點40分,出門口,之後,唔知幾點搭車,之後,差唔多,11點,50分就返到公司~
今日星期4,係最休閒的一日,今日個天真係好,不過~開始感到開始夏天了,熱到飛了,
今日,帶飯,工人煮左雞亦野菜豬肉飯, 加支水,
今日我下午~見得閒,去左兩間,K店買飲料同雪糕雪條,請左DAN佢地飲野,之後,再去鋪頭,請伙計食雪糕
話掂今日都炎炎夏日.請人食野同飲野,特別正,
今日,唉 攰到死, 今晚約左,ANITA係JORDAN 食西餐, ^^今日放工時候~去搵仁哥,幫我準備 D SALAD菜,
喔,我今日突然間,如果下次,約老婆,我好冇,拎D菜俾老婆食呢,
還掂老婆平時都帶我去超級市場買生果呀 同菜,咁不如我下次,拎俾佢算,
慳錢, 今日,同,ANITA食完飯,搭番MTR,突然間,今日有個講國語既女人問我點樣搭番,返轉頭,上環方向,
之後,教佢點搭,~ 今晚差唔多,10點15分先返到屋企,
頭先我返黎個陣,打俾桂薇,傾傾下,突然間見到,冇號碼既電話~我以為係老婆仔,
但心諗,依家老婆仔,都唔會再用,秘密號碼打俾我呀, 唉 都係算,
所以先,心急冇理桂薇,仲,CUT埋線TIM~ 唉~
今晚一返到黎,就做運動,之後,老豆又返黎了,
今晚做左,半個鐘~ 呵呵呵,之後做完,就幫狗仔刷牙,
之後我叫工人去沖涼先,~ 之後先到我沖, 唉 今晚,,攰到,打字都,HEA過人,
今晚,ANITA話我,THIN左喎,我唔覺囉,仲肥左,
頭先,11點幾,打俾桂薇,同佢傾左一段時間計, 好攰
打日記姐,好似,作番一篇,整日既筆記咁~ 哈哈哈,
喔,今晚,ANITA話,仲想要我俾車厘茄佢~ 差唔多我公司D菜類通通都俾哂佢了=3=
算吧,我鬼彩佢,
抖抖了,
|