尋晚我都係點幾訓,之後訓到今朝11點醒左,之後同老婆講早晨,講完之後,又再訓過,
一訓就1點20分,之後,電視都做緊都事閒情了, 不過我冇睇,不過我今朝都係睇左步步驚情,
今日,留係屋企,睇碟,小海豚2 ,,,睇睇下,又已經,5點半了,之後睇高達,TRY~ ,不過都有睇幽遊白書,
之後,見我背部特別攰,所以叫左工人幫我按摩~ 之後,又忘記左,6點做小資女孩向前衝,
差唔多,6點25分先開番電視~,,唉~ 今日,兩套都睇左一半,今晚個集,閃電俠,完完全係,集中唔到講咩,
不過我都知道大部份既故事同內容,最後都捉到榮搏士 SO~
唉~今日做左幾樣野,係夜晚睇左套新劇,~之後,9點半就唱K~係屋企,
今日放假,特別好天,今日先係太陽伯伯~ 唉
今日冇咩特別~,夜晚都係煮飯食, 唔唔~ 喔,係,尋晚,我同老婆未,去左MTR既,
我,又冇喇喇禁多左,1000蚊~ 唉~ 天日我先去打番BANK BOOK啦, 唉~
仲有就係,我已經DEL左老豆既情人電話了,太煩了, 算,都係DEL左好D~
我順便,BLOCK左佢電話了,所以佢唔會再搵我了, 呼~~~~~~~
明天又要返工了, 咁快又到左,開工日,,老婆又辛苦了, @@尋日見到老婆塊面好似好番少少咁~
唔~ 今日都有WHATSAPP佢,不過∼ 見佢冇乜反應,佢應該忙碌中,,
我只係,SD 左,D相俾佢,SO∼ 冇乜特別∼
係尋晚同小龜傾WE CHAT黎,聽佢語氣,都係冇乜開心,都係煩緊佢另一半既事,唉
SHIT∼ ANYWAY∼ 早D抖吧,
|