SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 80
累積人氣: 22102

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 5 月 17 日  星期日   陰天


筋皮力盡,出左去APM~ 疲倦 分類: 未分類

話說今朝實在太攰,一訓醒,已係11點,不過因為人有三急,所以起身去廁所

之後再訓過,一訓,E~12點幾了,,之後,我記得,桂薇佢12點會出門口,但我見佢又未打黎,之後,我都攰到諗住都係唔出去了,

打算今日會留係屋企,但係,因為,尋日已留係屋企,咁,今日我父母同工人,同D狗仔又出哂街,得番我係屋企,又會悶

唉 而且今日感到很累,所以~都係出一出去,散下心喇, 之後,今日,以為,阿媽出左去,因為,當時見工人又執床,所以以為佢一早同老豆出左去

不過後來係廳又見到佢,我今朝一起身,諗住叫工人煮飯,但工人話,冇哂FOOD了,得番,兩條雞亦,咁為有,由佢

後來叫佢整杯麵我食,~唉~之後,今朝,一路食,就感到好鬼死熱,一路流汗,我件明明好乾淨既睡衣,都被我著到,臭哂了,

唉 之後叫工人快開番冷氣俾我,之後,食完,飲水,之後,見都1點了,我諗住打俾桂薇問佢咩情況~ 點知一打左三次以上,都冇人聽

個人開始燥了,心諗,有冇搞錯呀,咁都唔聽,我當時個心態,唉 我唔出架喇,都係, 之後,但,我識我朋友咁多年,佢唔會係放飛機既人

之後,我日下午~由出門前打到出門口,由落左街等車,打到上車,總共打左8次,當時我都唔知打左幾多次了,

唉~佢愈係冇人聽,個心就愈急,心諗,搞咩呀,咁耐既,,之後,好彩,佢打番俾我,佢話同緊姪女一齊條街好嘈,聽唔到電話~唉~

我聽完先安樂咋,~唉 之後,差唔多,3點先到,APM~ 佢話我一定會3點先到,=3=唉 個陣,都未夠三點,兩點,55分到喇

唉 算,佢話係3就3喇,都好既,撞正下午茶時間~ 不過今日我都係行左個半鐘,今日我愈行愈攰,愈行愈冇力,,唉

今日本身想行去,APM就去,九龍灣,不過~睇黎都冇時間了,近何況~ 唉 今日本身想係,APM 睇場戲, 不過~我FD~講左今晚返屋企食飯

但我FD,又可以同家人講出去食,但我唔想曬錢,所以~為有,都係算,~一場興起,之後,本身又想,搭去,CWB~ 但我揀左,返屋企了,

因為實在太攰,,,,搞到,,一時一樣,好彩我FD~唔識發火,如果唔係,換住第個,又覺得,好似,唉 大牌咁,

之後,我行到,4點半到,個陣諗住,返去時,桂薇,又想行吉之島,之後,陪佢行囉,~=3=其實我不知幾想走, 唉 麻鬼煩,

今日天氣同我心情一樣,我發覺,出咁遠既路程,個心,就好想,留係屋企,因為,我住既地方,實在太遠,根本,唔願走了,

尋晚冇睇既步步驚情,同埋東京殘響~我都未睇~唉 今日本身,真係,有心無力, 有心出街,無力行街,

之後,今日返到左,屋企,樓下,去左,餐廳仔食左個三文治加奶茶,,行完街,自己一個人享受 TEA TIME~影埋相架,

今日我冇打俾老婆~ 今日搭車出去,同搭車返黎個陣時,突然諗緊,,,老婆D衰事,其實都唔係咩衰事既,不過~

係我立場,都一般~令我,唔想諗太多的事,唔~ 正如講,如果我今個月頭,唔你話,SD 左錢佢A/C到,佢可能會出黎同我見面食飯

但如果~我唔SD,佢就會抽空時間 帶住個病出黎食飯, 我有少少懷疑佢,對我,既,錢重要呀,定係,感情重要,

其實~,,,,,我覺得,有錢,就有愛情,冇錢,就咩情都冇, 我一生人,雖然冇李家成咁咁有米, 其實,唔至我的,

我有D朋友都好富貴,~  所以~呢個世界除左我,都算唔係D乜,,雖然李家成佢的確 ,好似好得閒打,GOLF  但係其實佢一D都唔享受,

佢為左乜,未又係,生意囉, 我個朋友提醒左我,正如所講,李家成,都係出黎打份工姐,唔打工,點有咁多錢呀

我從來,好少同人講,我最苦惱的想法,因為, 我的壓力不是生活上,而係,遇什麼人,講什麼話,

當然~我曾經都有人話我係少爺仔,我完全唔認同,因為,少爺仔,係唔使出黎做野,個D叫二世祖, 即係呢,講面子呀,講D唔理人感受呀

同絕對係,講金唔講心,有洗冇摼. 洗到,買車買船,~總之呢,呢D就先叫真正,富貴族~佢地呢,唔會同D無錢既人做朋友~

正所謂,木門對木門, 呢D未叫富貴囉,

但我個D就唔係喇,我個心態,係踏實祖,無論有錢無錢,我都要應摼得摼,應洗得洗,~

其實,,我至憎人地,係我身邊,搵著數~ 講真呀,我識既朋友,有D,當你大佬,講就當大佬,其實未搵著數, 咩叫,有錢齊齊享,

有錢,齊齊分,.我都唔知我將來,會唔會一世咁好命, 未傻啦,  唔好諗到,咁風光,我SKY~本人,一日父母仲係度,我一日,都會過得好,

但另外,我心態上,抱住,摼洗情況心態,絕對~冇永遠幸福的必然,你地未諗住,天空會跌落金銀珠寶俾你地,

冇架,我麻麻個時仲在生時候,同我講左一句, 有錢,就有朋友~,冇錢,冇朋友~,同埋,鬼理你呀,唔好諗到,個個人肯借錢俾你,

呢一點我絕對同意~ 所以~,我好真心講一句~~~~~~~~~~ 幸福是必然,但,幸福不是絕對~同永遠~

呢番說話,,係真心話,當然,如果大家覺得,有錢真係好,如果有一日,當你冇哂錢時候~  你就會,明白到,草錢,理財方面係重要

識得理財的人就知道,係世上點玩,點用,點風光,就算死,D錢都唔知可以洗去邊好,

唉~ 今晚,我都睇哂,所有想睇既野,本身,想睇埋尋晚既雜誌~,都未睇, 呢多年黎,我好耐冇拎起本雜誌了

我不嬲都好少睇新聞~,同娛樂新聞~ 所以基本,我一概不知, 

老實講呀~ 我真係, 有壓力架,朋友~唔多,真心朋友唔多,搵你著數,豬朋狗友,就好多~ 所以~我會遠離佢地

寧願冇朋友,當然~我未同番,識我既朋,知道我為人既朋友~,未繼續~交往,我講過

我可以冇愛情都得,只要,金錢在身邊,就會覺得好安慰~ 同埋有安全感~

我唔理,身邊點講我點睇我, 總之,我SKY~ ,講就講哂,  ,,,,D無聊人, 就無謂人再操心,

今晚既晚飯,,我好飽,食得最少的一晚,~ 今晚,我冇同狗仍刷牙~就好好比佢地抖下啦,~

話咁快已,12點29分了,又係星期一了,

明天又上班了,朋友們,加油