我今朝仍然都係10點20分就起身,不過一起身,仍然感到對眼打不開了雙眼,
之後,我開著手機,之後,收到一位朋友既信息,之後睇完,我又,睇陣fb~係手機上,
之後,冇幾耐,我要坐係床上,因為,我驚會暈, 之後,呆一陣,之後先死去洗面刷牙,
今日食早餐~食三文治,同狗狗分甘同味-3- 呵呵呵,之後,食完去,換衫,換好衫,就出門口了,
之後,11點10分,架巴士到了,之後我上車,係車到聽歌,一路想左好多野, 不過我又忘記了想什麼東東
實在太多了,今日,好遲返到公司~,今日,一落車,急急想返公司時候~,e~~係喎,要換100蚊喎
之後去左大眾換哂,把1000換,100~ 之後換完,之後返上去繼續做野,
上到去,埋位,開著電腦,之後,見仲未得,我就整理d,工作上既野,,計數,之後,計完,
之後開單, 今日開左三間公司貨名, 好少姐,今日都係返左一陣,~ 唉~
今日天氣,有d差~ 今日同下星期整個數天都會落雨,,,,不過~我今日係公司~,做左幾樣野,除左計數之外,
仲要幫同事,print 白單,~ 因為,前幾個d單,改哂了,要部d單要,print 哂出黎,之後,到左,下星期一,要拎落去
俾國泰, 唔~ 今日我都有試下打俾老婆,不過仍然都冇人聽,~
有少少,掛住佢喇~ 少少咋,唔多架, 呢個月黎,雖然好多飯局,不過都唔及老婆約我咁緊要,
不過我今朝睇左,原來,25號係假期,佢阿媽會唔會放假呀???佢會唔會到時又唔去得呀??
唉~ 想太多了, 我今日都係,1點幾先放工,今日做哂之後,back哂,up 之後見得閒,又想係fb搞搞d野,
到底點樣先整到,唔會俾入到我fb,睇我d野呢???因為實在太多人入侵我fb了,發現,唔中意俾睇我d野,尢其是,我老豆個女人
太多d八婆了, 唉~ 今日,差唔多,點半,先走,之後,落到去,諗緊食乜好, 去,新招記好,定,去食牛肉河好呢,?? 唉
之後,我都係上左去,大快活睇下有咩食,之後,揀左咖哩雞飯~ 加杯熱飲,lemon 水,
之後,慢慢食,冇食哂,之後,食完就走, 落到去大堂,之後,就去搭車,不過當時, 打俾小倫,~之後見冇人聽,
冇幾耐,小倫打番俾我,~ 傾左好耐, 差唔多,成個鐘,由我,係放工地點,傾到回家了,
不過今日,天氣真係令人,有d差勁, 我又未至於,不過係好攰, 之後今日差唔多,3點幾,返到,之後,去左,超市買野
之後,我同小倫傾傾下,又,cut左,當我係俾緊錢,不過突然 cut左,不過算,我都差唔多返上樓,
之後,上到屋企,~我d狗仔,勁嘈,welcome 我返黎,~ 波波比比,,黑妹冇嘈,
之後返到黎就訓覺,太攰了, 返到黎,都有打俾老婆,都係冇人聽,~失蹤~
有佢搵我,我就搵唔到佢, 唉~ 之後,今晚我父母係出邊食,而我,今晚我同工人係屋企食,
今晚既晚餐,豬排, 加,一碟菜~ 今晚,太得閒了,我今日睇左兩本雜誌~一本,係,3周行,一本係,1周行,
有本係今期,藍潔英,,依期,電視播番大時代,班,舊人,又追蹤d,曾經拍過既藝人, 唉~ 新聞就係咁
邊d當年係紅既劇集,就,去訪問番,以前既明星, 一唔紅呢,就鬼理你
你唔好話,我們 雖然不是明星,但係, 正如所講,人生如戲,戲如人生
所以呢,我們都係一份,工作黎~ 不過~比拍戲,更真實,更精彩~ 唔~
我仲未睇步步驚情~ 差d忘記左呢套劇,@@一星期做兩集,
星期6,同星期日~,高清,12點,至,1點,
頭先,我今晚唱k由7點幾唱到,9點,當然係屋企唱k喇~ 唱到,楊承淋,突然間,見到承淋時候~
突然記得老婆講,佢曾經係偶像握過手,每次,聽親承淋歌就諗老婆仔了,
我老婆笑起黎,都幾甜,有走粒tim~ 老婆,我好掛妳~
尋日我放工時候~,行返屋企途中,突然諗起妳,曾經同我講過,,我們當時就黎分手,當時我話,我怕養唔起妳,之後我仲話,有d野,我,做唔到,咩都唔識
之後佢話, 所有未來個d野,交比佢時候~ 保險個d~ 佢睇喎,因為佢識英文~
呢個女朋友~,,,佢係第一個肯同我,走下去的人,太感動了, 我都唔知講咩好了
唉~ 所以~我絕對唔可以再令佢失望了,因為,我真係個次令佢大受打激,
一時之間,一次分手,一次痛,一次傷害~,一次傷,,令佢個病突然惡化,
令佢bee 桃線發出黎~ 唉 所以~我都係唔好激佢,
可能~我係佢心目中,可能係一個,重要的人,我諗姐~
不過佢一定係我今生的遇著最愛的人,就算,我死左,~都冇咁多失望的時候了死得夠平安
死得夠健康~
|