SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 5
累積人氣: 22347

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 5 月 16 日  星期六   雨天


今日雖然返半日工,但回家後就睡了 睡著 分類: 未分類

我今朝仍然都係10點20分就起身,不過一起身,仍然感到對眼打不開了雙眼,

之後,我開著手機,之後,收到一位朋友既信息,之後睇完,我又,睇陣fb~係手機上,

之後,冇幾耐,我要坐係床上,因為,我驚會暈, 之後,呆一陣,之後先死去洗面刷牙,

今日食早餐~食三文治,同狗狗分甘同味-3- 呵呵呵,之後,食完去,換衫,換好衫,就出門口了,

之後,11點10分,架巴士到了,之後我上車,係車到聽歌,一路想左好多野, 不過我又忘記了想什麼東東

實在太多了,今日,好遲返到公司~,今日,一落車,急急想返公司時候~,e~~係喎,要換100蚊喎

之後去左大眾換哂,把1000換,100~ 之後換完,之後返上去繼續做野,

上到去,埋位,開著電腦,之後,見仲未得,我就整理d,工作上既野,,計數,之後,計完,

之後開單, 今日開左三間公司貨名, 好少姐,今日都係返左一陣,~  唉~

今日天氣,有d差~ 今日同下星期整個數天都會落雨,,,,不過~我今日係公司~,做左幾樣野,除左計數之外,

仲要幫同事,print 白單,~  因為,前幾個d單,改哂了,要部d單要,print 哂出黎,之後,到左,下星期一,要拎落去

俾國泰, 唔~ 今日我都有試下打俾老婆,不過仍然都冇人聽,~

有少少,掛住佢喇~ 少少咋,唔多架,   呢個月黎,雖然好多飯局,不過都唔及老婆約我咁緊要,

不過我今朝睇左,原來,25號係假期,佢阿媽會唔會放假呀???佢會唔會到時又唔去得呀??

唉~ 想太多了, 我今日都係,1點幾先放工,今日做哂之後,back哂,up 之後見得閒,又想係fb搞搞d野,

到底點樣先整到,唔會俾入到我fb,睇我d野呢???因為實在太多人入侵我fb了,發現,唔中意俾睇我d野,尢其是,我老豆個女人

太多d八婆了,  唉~ 今日,差唔多,點半,先走,之後,落到去,諗緊食乜好, 去,新招記好,定,去食牛肉河好呢,?? 唉

之後,我都係上左去,大快活睇下有咩食,之後,揀左咖哩雞飯~ 加杯熱飲,lemon 水,

之後,慢慢食,冇食哂,之後,食完就走, 落到去大堂,之後,就去搭車,不過當時, 打俾小倫,~之後見冇人聽,

冇幾耐,小倫打番俾我,~ 傾左好耐, 差唔多,成個鐘,由我,係放工地點,傾到回家了,

不過今日,天氣真係令人,有d差勁, 我又未至於,不過係好攰, 之後今日差唔多,3點幾,返到,之後,去左,超市買野

之後,我同小倫傾傾下,又,cut左,當我係俾緊錢,不過突然 cut左,不過算,我都差唔多返上樓,

之後,上到屋企,~我d狗仔,勁嘈,welcome 我返黎,~ 波波比比,,黑妹冇嘈,

之後返到黎就訓覺,太攰了, 返到黎,都有打俾老婆,都係冇人聽,~失蹤~

有佢搵我,我就搵唔到佢, 唉~ 之後,今晚我父母係出邊食,而我,今晚我同工人係屋企食,

今晚既晚餐,豬排, 加,一碟菜~  今晚,太得閒了,我今日睇左兩本雜誌~一本,係,3周行,一本係,1周行,

有本係今期,藍潔英,,依期,電視播番大時代,班,舊人,又追蹤d,曾經拍過既藝人, 唉~ 新聞就係咁

邊d當年係紅既劇集,就,去訪問番,以前既明星,  一唔紅呢,就鬼理你

你唔好話,我們 雖然不是明星,但係, 正如所講,人生如戲,戲如人生

所以呢,我們都係一份,工作黎~ 不過~比拍戲,更真實,更精彩~ 唔~

我仲未睇步步驚情~ 差d忘記左呢套劇,@@一星期做兩集,

星期6,同星期日~,高清,12點,至,1點,

頭先,我今晚唱k由7點幾唱到,9點,當然係屋企唱k喇~ 唱到,楊承淋,突然間,見到承淋時候~

突然記得老婆講,佢曾經係偶像握過手,每次,聽親承淋歌就諗老婆仔了,

我老婆笑起黎,都幾甜,有走粒tim~  老婆,我好掛妳~ 

尋日我放工時候~,行返屋企途中,突然諗起妳,曾經同我講過,,我們當時就黎分手,當時我話,我怕養唔起妳,之後我仲話,有d野,我,做唔到,咩都唔識

之後佢話, 所有未來個d野,交比佢時候~ 保險個d~ 佢睇喎,因為佢識英文~

呢個女朋友~,,,佢係第一個肯同我,走下去的人,太感動了, 我都唔知講咩好了

唉~ 所以~我絕對唔可以再令佢失望了,因為,我真係個次令佢大受打激,

一時之間,一次分手,一次痛,一次傷害~,一次傷,,令佢個病突然惡化,

令佢bee 桃線發出黎~ 唉 所以~我都係唔好激佢,

可能~我係佢心目中,可能係一個,重要的人,我諗姐~

不過佢一定係我今生的遇著最愛的人,就算,我死左,~都冇咁多失望的時候了死得夠平安

死得夠健康~