WOO~ 尋晚睇完大時代後,就訓左了,之後今朝9點半,醒左,之後,又訓番,之後10點就起身,
之後一開機就收到幾位朋友同我講既祝福~ 多謝哂大家,
之後,今朝我都有同老婆講早晨~ 唉~老婆,又要我去提佢,叫佢同我講生日快樂~
成日都想,佢係第一個同我講生日快樂~ 不過我知佢想做最後既人,同我祝賀~不過我並唔係咁諗,
個次佢生日前一日,佢都係想我第一個同佢講祝賀說話~ 但係,換來,佢就唔係,唉 灰了,
不過佢都有同我講生日快樂既~多謝哂妳囉=3= 不過呢,今朝收到YC既WHATSAPP睇到尋晚半夜時間,4點幾,
@@會唔會夜得滯呀 今朝,出門口,打番俾YC~,問佢尋晚同完同事食完飯後,發生咩事,
竟然~估唔到,發生係佢身上,我聽完後,都覺得好有劇情性, 佢話,尋晚食完後,打完邊爐,佢一出門口,就見到,NC~ 當時,NC一口氣拉走左YC
當面對住同事拉走左,之後,同樣,NC 拉左,YC去廁所到,大哭~ 同佢講仲好愛YC~ 個D說話
我估,NC咁做都無非想,試下可唔可以感動到YC回心轉意姐,當然~YC好堅持 唔理,但亦冇講什麼說話
因為,YC心情非常無奈 ,亦同樣,唔想傷害NC~,所以,佢冇做什麼~行為,只係,抱抱她,安慰她,之後,半個鐘後,就離開,
佢地搭車回家了,今朝我同佢由搭車,傾到落車,轉車後,傾到差唔多到西環,落車前已傾完,當時佢又想開始睇HEERO
所以唔想阻佢,之後,我就返公司了, 今日我媽放假,亦都請左假,佢今日去左照腸,今日我老豆陪同佢去之下,
我今日返到公司就打俾如姨媽~同佢講聲,我下個月過黎,同佢講,我會頭星期會去CINDY姨媽屋企,順便去TRIP~
之後,同佢講完,再安排時間再回去如姨媽屋企住,直到返香港為止,傾完之後我就做野,
今日我冇帶飯,今日LUNCH 同,CINDY食飯~ 今日,CINDY請我食LUNCH~ 多謝妳^^
去番上次,個間餐廳食,今日食左豆腐火腩飯~=3=一般,,,加杯熱奶茶, ^^
今日本應想買飯盒上黎公司一路食一路睇劇,不過算喇,今日都好多野做,
今日少左個人,係,多左野做既,今日都冇時間睇番,小資女孩向前衝,只睇左潮拜,
唉~ 今日老豆本身,又話留番天日做,後來又揀返黎計陣數先出發, 今日老豆買番上次我送俾佢既生日蛋糕
不過整唔到名, 唔~ 今日成日都收到好多外來朋友送上唔同既祝賀說話 ^^thankyou all
雖然今日有部份朋友冇同我講,不過~冇緊要啦~ 冇所謂啦,
今晚我同父母去左西貢食飯~ ^^ 今晚唔去太湖啦,轉左西貢,食海鮮,
今晚,同樣有好消息,我阿媽照完腸後,咩事都冇,^^太好了,阿媽當堂順左一口氣
^^ 今晚影左幾張相, HEHE~我又大一歲了, 今日既日子,終於完結了,
@@天日係POON叔叔生日喎,^^ 喔
今朝,HABBI,佢一早出左去,CWB~ 佢話今晚去,LKF喎
哈哈,今晚,家姐話我知,佢係日本買左件衫下次送俾我喎,
睇起黎都幾舒服~^^謝謝,~
今日我同左家姐講我已,DEL左個個人電話了,反而佢覺得好奇怪~問番我點解= =
老實講,中意DEL未DEL囉,有咩點解姐, 唉 有佢電話又問點解, 依家DEL左又問點解,
真係煩, 佢心態佢覺得我應該要企起家人身上,
BUT SORRY 我DEL佢唔係企係邊到, 不過我係個人立場,我係時候要,DEL,唔想再惹禍
所以我先決定,BLOCK左再,DEL~ 就係咁簡單, ANYWAY 多謝關心
今晚,8點幾食到10點, 之後就回家去了,
唉 今晚都冇睇潮拜呀∼
食完飯,成身都奸攰
今晚既生日PARTTY 就做完,
喔,如姨媽話我到時回加拿大,佢地再幫我搞生日會喎
︿︿真係一個開心又驚喜, SO∼HEEH∼
OK啦,btw thankyou all
|