尋晚我都好早,連尋晚有兩套劇,我攰到,MISS左, 一套係潮拜武當,另一套大時代~
唉 今朝,7點幾係醒左,不過係去廁所,見仲有時間就訓番,之後一訓就10點幾了,OH SHIT
我真係發覺自己愈黎愈LAZY~ 唉 今朝,我工人十左隻蛋俾我食,
不過今朝比比想食,追住我,不過我趕住出門口,所以~冇同佢分享,
今日,都係12點10分,返到公司~ 今朝出門口個陣,明明冇雨,後來冇啦啦大雨起來,
今日,YC,一早就去左,台北了,今朝都收到佢既信息, 唔~ 尋日,見到FB 大佬文同佢女朋友都去左台北
唉 有D妒忌TIM~ 見到人地,帶住自己心愛既人去旅行,真係,唉 令我都想快D同到老婆一齊去旅行,
但係,依家周圍咁危險~加上又唔知去邊度好,唉 ,我老婆,又唔太中意去玩, 唉,真係,無奈
唉 依家返工,真係有D驚,我頭先,突然諗緊,如果我為左女廁呢件事而流長頭髮~咁未好似,係我做囉
我又唔係驚,只係,下下返工去廁所,都要, 唉 煩, 今日我食飯個段時間打左俾老婆,同佢講番,我被懷疑係偷窺狂
連我老婆都話個女人,係傻的,痴線, 未理佢喇, 等等,個D說話~ 唔好以為老婆唔打俾我就唔理我呀
不過佢都係緊張我,睇情況下先會打番俾我,一向佢都唔中意傾電話~ 不過~依家唔會,
加上我依家,都唔係太中意講電話~ 今日係LUNCH個陣,睇左,潮拜, ,之後,見眼訓,就訓下先,
之後兩點幾,阿媽就叫醒我,之後,我就開埋國泰單,,,今日都係好休閒,唔多野做,EVERY星期二三四,係最得閒,
最忙既時間都係,星期5同星期一,今日老豆4黠幾返黎,諗住去廁所,點知一條廁所KEY都冇
尋日JUDY一早掉哂女廁個D KEY~ 其實 佢又係既,掉黎做乜,今日我老豆好煨爆,
最近JUDY,開始做野,愈黎愈求其, 之前,我叔已話佢,個D伙伴請假又,替工都好,叫佢寫係簿仔到,都唔肯,
依家,因換左女廁鎖匙就丟哂去, 唉 雖然我都唔太中意JUDY~ 不過佢打呢份工都打左好多年了,
不過做得耐份工,個人就自自然然,明顯得求其左, 總之,我就好憎佢,呢D人其實,做唔到文員架,
講真,呢D,文員工其實要讀架,唉 JUDY好彩姐, 不過今日佢出左去做野,如果唔係,又受氣
今日我都,5點收工,6點返到屋企了,不過今晚我都係去左廚房佬食飯~食左個咖哩牛腩飯 叫左杯涷LEMON水
之後先上番去,返屋企, 今日工人講比比又,行唔到,聽講佢,兩隻手,縮左入去,係咁轉係係咁轉, 聽講KEEP到10分鐘,= =
唉 開始驚了,比比,唔好有事呀,你雖然真係年紀大, 77歲了今年,佢生日個日,我要走了, 希望你冇事,
我叫老豆,BOOK時間去睇醫生, 老喇,要睇下喇, 今日我返黎屋企,睇埋大時代先訓,
尋晚真係好早訓~ 今晚都要早D休息~
|