尋晚因為去左睇SHOW,所以夜返,而且都好夜訓,因為回到家後,我又想打埋日記先訓
今朝我都好晏起身,早上都有起身過,只係去一去廁所,之後再訓過,一訓就訓到兩點
實在太好訓,今日工人都放假,出左去,今日我家人帶狗仔都出左去,
今日我媽一早整定左LUNCH俾我食,排骨,白飯,不過我今日係下午4點幾,自己落左街HI TEA,
飲杯奶茶,加件蛋治,今日係屋企睇下電視~打下機,上下網,DOWN下歌,
而且今日,係希生日,我都同佢講左祝賀說話~之後,YC都WHATSAPP我,今日我睇哂步步驚情,
今日都唔係完全發毛,我好耐冇搵新歌了,今日所單既歌,來自,有英文國語,同韓文
今日認識左兩個組合,來自韓星,一個係,TEEN TOP,另一個係,INfinite
其實我最想單係,梁X文既一路走來,但係硬係DOWN唔到,唉 激死
愈好聽既歌愈係搵唔到,唉 ,,,,,UM~近期,自己覺得,個心理,同心境,變得非常之大,
冇諗過,自己~都成,31歲了,三年前,個時,仲係,28~9歲,時間真係咁快
呢三年黎,所有大大細細既事情,同成長,識既朋友~ 都愈黎愈少,
而且~ 曾經,同你玩過,開心過,都慢慢流失,自從同老婆一齊左6年幾後,一切~都係,放係,感情,同親情上,
依家個感覺,已唔係感情事,而係金錢,同家人時間~,雖然老婆,係同緊我一齊,但係,佢依家都忙住,陪家人多,
而且~我開始都習慣左大家既自由時間~同陪伴都放係家人身上,呢一切~,都係講緊,轉變,同改善~
連我出邊既識既家姐都搵少左,傾少左,因為佢忙於,荃灣間鋪,所以~我都唔想阻住佢返工,
之前,一直日日同小倫傾計,依家都少左傾了,每隔幾日就傾一兩次,反而,我同YC ,真係,晚晚傾, 一時時,有時,得閒就WHATSAPP下
近來自從,同,李太連絡番後,有好多野,都要避忌,不過~聽落,唔算係咩是非,而係,李太有自己既壓力,同煩惱,
但對於,轉發俾老豆,就換來,是,是非精, 唉~ 其實不如咁講呀,IVAN叔叔佢,佢都係是非人,
佢同我老豆講得出,李太做得唔好,其實係佢睇唔順眼先會,覺得全部都係李太錯,
而個個,大陸婆, 無論佢做錯左,或者完全唔做野,IVAN都唔會插手,其實~,重點,,無論~係我阿爸,或個三條友,
我仲係覺得,佢地,4個,都係工作上,有D問題~ IVAN比我既感覺,太假了, 大陸婆,俾我既感覺,好大陸~ 而李太比我既感覺,係一個好人
當然,我並唔係因為李太同我FD先咁批評~ 而係,我用心去感受,
今個月,6月28,我會離開香港一個月,當然~我會帶埋部電腦去打日記,
順便分享下係,外國生活~打足一個月,,好忙架, ,,,,今個月,20號,係我有個朋友,生日,佢亦都係曾經~係我心愛既男人,
現在不是,佢唔算係我既好朋友~ 不過~我們曾經,係同班同學既關係,我唔會因為佢對唔好,就係佢生日講咀咒
每個人都需要祝福~,,,喔,過咁快,已,2015,我其實依家既想法,睇法,有些少改變,同進步,
我覺得,我已經做到一個,唔會受影響既人了,無論~身邊朋友~,同親戚,講既刻薄說話~,我都覺得冇乜野,
因為,咁多年黎,佢地就好似一個綠音機一樣,佢地會重復,又重復, 總之,好似好中意幫你洗帶一樣
咁當然~ 我能做到既事,係已了解佢地,睇穿佢地,好定壞, 自己用心就FEEL到,
大家,心裡有數~ 無論~父母家人係點, 都要扮一扮,傻瓜先得, 除左係最親既人扮之外,
都要係社會上都需要我們呢班,傻瓜人士,因為,一次傻瓜~,就會得到,有個得著,就係,扮豬食老虎~
明明識既,都要扮豬仔,因為,你咁樣就會,成功, 下下咁叻,換來,係被人,講到,HEA字,
因太叻,所以面對既事,會無挑戰~
我係出邊,係個咩人,,,普通既不普通既人,係朋友面前,有唔同既面具,有真實一面,有傻瓜一面,
係網上既,就係,網上朋友一面, 咁大家,請問,我每日打既日記,又會係一個帶住咩面具呢??
哈哈,大家好好判斷下
我同老婆,拍左有咁多年,起初,大家都係一個小朋友心態,現在,不是了,大家都成人了,
拍拖比結婚,更快樂~ 不過~拍得耐都唔係好事,因為,習慣~,變成,陌路人,
可有可無,總之,愈長既拖,就會,吊命一樣,唔上唔落,天一半,地一半
仲有就係,呢個咁既世界~所有人,都係係度演緊一套,心計
因為,每個人,都係雙面人,亦都係,從來冇真實自己~
愈係唔真實,個個就係最真實,愈假既人,佢就係真面目
|