唉 話說尋晚睇完大時代後,又見未訓得著,之後,打俾小龜,佢係女仔黎既,
亦都係好耐冇見既朋友仔,尋晚同佢傾左陣電話~ 之後,想訓,但又未能訓得著,
搞部手機,又開又關,又開又關,開黎睇下仲有冇人搵我,關下,又想即時訓著,唉
之後,差唔多,三點,咁就訓了, 直到今朝10點,阿媽晨早一早出左門口,
唉 今日都係11點幾返到公司~今日勁忙, 唔~ 今日係UNCLE POON生日大日子,所以我尋晚,一早就SD去佢信息到,祝賀佢說話
今日成日都好攰,唉 今日好忙呀 今朝工人準備左LUNCH俾我,不過我尋晚又忘記左同佢講今日唔使煮,
今日LUNCH 剛剛好齊人.去食PZZZA~ 因為佢地想幫我補祝生日,諗起補祝 ,尋晚去食飯個陣,SD左D相俾姨媽
佢話,到時我去到佢地會幫我再慶祝多次喎, 好喇,,都好既, 今日食LUCH ,同樣,我上網睇番尋既個集潮拜,
個陣時,CINDY JUDY 同我媽,三個女人,係到傾計,不過我就掛住睇劇,今日特別大食, 今朝係屋企冇食早餐
不過返到去公司前,係樓下,K店買左三文治同牛奶當早餐,今日我媽幾驚我食左早餐就食唔落PIZZA
唉 唔理得咁多, 唉 呢幾個月黎,我晚晚都好夜訓, 早上又唔願起身,, 唉 攰到死死下,
晚晚又掛住追劇,又唔捨得訓覺, 唉~今日返工都好攰,所以係下午我都訓陣左,
攰到就黎,想返屋企訓成日, 不過呢,我返到屋企又好精神~
講起放工,今日搭左一架唔應該搭既巴士,今日搭番都係,962X為主,
不過今次個司機就, 又唔俾人企係梯位,佢係個,PPTV 見到乘客企係樓梯位,後來叫個男人落番黎
而我本身,企係最前排,個位,近住司機位,佢又叫我企入D~我已企到好入,不過我前面個兩個男人,又唔肯企入去,古左咁多位,
激死, 不過都好快到轉車站,55 我今日打左好多次俾惠麗,不過成日都冇人聽
尋晚半夜我都打過俾佢,尋晚佢又話今日打番俾我,點知又冇打到, 因為,都係講天日食飯既事
點知,又搵唔到,但佢又有上,WHATSAPP但又冇回我信息喎,唉
不過今晚阿珊又,WHATSAPP我,話天晚又黎唔到,因為放夜, 唉 結果~ 都唔知得番幾多個
SO~ 咁呀 今晚睇左小資女孩向前衝~ WA~終於睇左,15集了,
不過發現,MY TV 好似唔同左, @@WOO~剛剛我睇左兩集,克勤同埋PAUL個套,乜乜雙子星,
幾好睇喎@@ 咁呀 ~天日,又到左小米生日了,
祝小米生日快樂~ 好攰~ 唔 冇野喇,就係咁多~
|