SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 7
累積人氣: 22387

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 5 月 30 日  星期六   時晴時雨


祝小米妹妹生日快樂~及今日出薪了 開心 分類: 未分類

尋晚點幾就訓著左了,訓到今朝10點,老豆叫醒我了,之後,老豆10點幾已出門口了

而我就慢慢起身,去刷牙,今朝仍然好迷糊~因為尋晚發左個夢, 因為尋晚睇番舊劇,TO氣雙子星~ 入面有七勤做同BEYOND既,阿PAUL

WA~ 實在太好睇了, 連發夢都夢埋一份,WOO~ 太神奇了,第一次發夢見到克勤,^^入面既內容~都唔係太記得了,好似個夢係講我識佢,

不過~依家真你忘了,之後,今朝都係,11點幾,返到去前,都係買早餐食, WA 今日好攰, 我尋日,諗緊,係未今日出薪呢,我自己都唔係好肯定,

今日,雖然返半日,但係,都係,返左一陣間到,今日,我差唔多,1點幾,先落去買飯盒,之後,睇TO氣雙子星,第3集,

愈睇愈好睇,唉 尋日同今日成日都搵唔到阿麗佢,果然俾我估中左,我有個感覺,估到佢今晚唔會黎,一來阿珊喇,二來,佢都冇心出黎,

我都唔拿明,唔得閒未出聲囉,使乜唔聽電話姐,忙都要單聲,激死, 咁既朋友~我真係唔想做,我最憎呢D~不負責任,冇口齒

今日,去左大家樂買左飯盒,其實我12點先食完早餐~打後,又食晏,真係飽,當時唔係太想食哂成盒的,但又好肚餓, 呢兩日我都食左好多野

今日兩點,打俾阿DAN 去剪頭髮~ 剪完之後,去左,HSB~ 之後,禁錢,,因為,我去剪頭髮時,身上冇錢,要轉頭返去俾,

好彩我同,DAN識左十幾年,所以~可以話,有個信任,, 今日,禁左,三千,一千俾阿媽,二千自己洗, 本身打算,下星期一先過數俾老婆,

不過~都係唔好,今日過喇, 唉~ 今日本身想打本,PASS BOOK~ 點知,打唔到,可能個慈地已花左, 所以睇唔到總共幾多錢,

所以為有等到下星期一先睇到,唉~ 下星期一先話數俾小倫, 唔~ 我又諗緊,走個陣,俾二千俾老婆,同埋,俾千幾俾小倫,

但係,我走左,小倫,又唔夠錢食飯~,因為,7月份捱到8月,所以~呢, 都唔知,好煩,諗起小倫依家我就頭痛,

依家而佢年齡又大, 周圍又唔請佢, 唉 佢又要死都要搵份文員,依家香港,其實,OFFICE寧願想請,後生都唔請,3張幾接近4張者的人,

因為,依家出邊打工,好似,呃走D花紅呀,等等,~因為,又驚呢樣,又驚個樣,又要高學歷~仲要大專, 死得喇,

過多十年,都止呢個學歷~ 冇大學程度,真係唔洗搵食, 香港 壓力大,,,冇活人,只係做死人,

唉~ 我呢,發覺~人愈大左,就好多野諗,前途,享受,金錢,生活所有費用, 唉 我依家晚晚只可靠日記先保持身心健康~同舒發心情,

如果唔係有日記,我每天都唔知點樣過,一切,放在心頭, 之前原先今晚,會以為,可以一班人可以見面食飯,

又可以齊人,開心咁,食個,聚會飯,點知,冇諗到,麗佢唔得閒,加失約,,不過今日文仔,都好攰,因佢尋晚失眠

佢話,天氣太熱,尋晚又冇開冷氣,所以~ 訓唔到,而且佢今朝6點就起身,但係,11點幾就自己出左MK~行到下午三點幾

先搭車出,CWB~ 喔,今日我係CWB,,見到前面好似,HABBI LAU既人,同個女仔一齊~ 佢身形同,都好似相中既,HABBI

不過~我又唔係好,SURE~係佢,所以~ 唔

今日我3點幾已到,SOGO~ 後來,打俾文仔,都等左好耐了,之後,我再去,CWB個邊,再打多次,PASS BOOK~ 但係仍然唔得,

後來都算,之後因為條街實在太熱,所以~我們決定去,茶軒飲野, 見桂薇未到,我們就傾計,傾下,桂薇呀,同,KA LOK~

今日,KALOK,都打過俾文, 後來佢地傾緊,波衫問題~ 洗左好多錢,因為,文佢今個月,洗大左,,因為,為左,買衫,8件衫,@@WA

家陣冇衫著呀,仲係波衫,唉 睇佢都洗左千幾蚊, 之後,突然間諗到,,,不如,下次,9月份,同佢同LOK一齊睇 JOEY演唱會,

因為, 客氣D未同,LOK講,唔好意思,上次,搞到佢冇得睇,ON 仔, SO~ 6月12日,要去買了,

之後,桂薇,差唔多,5點就黎到,佢仲問我地有冇帶遮,因小西灣落雨,

我們呢邊,熱到死了, 唉  一點水都冇, ,,之後,我們~~坐到6點幾, 夠鐘開飯~

@@不過我今日,係茶軒飲左,成杯野飲,去左三次廁所, 誇張了,

今晚我們~去左,時代廣場,食上海野, 金滿庭~ 13樓, 食左708蚊,仲係我埋單俾,

今晚呢餐真係貴,係既, 叫左,4碟FOOD同,兩碗白飯,我同,桂薇,SHARE,而文,就一碗,

飽了,仲要飯後甜品,我們三個,睇落,好似一家人咁,我們個樣雖然細個,但係,其實我地都好老了,^^

之後,8點幾個段,出面個天都落雨, 好大雨,所以~我走時候~都揀番搭MTR~去,KWAI FONG 再轉巴士,

原先諗住,一次過搭巴士,返家,不過~真係唔想病,  今晚食到,9點,

今日,我都有打俾小龜,不過佢今晚行街,而且~佢尋晚成晚冇訓,唉 今日,都冇訓,因為一早就出街了,

@@我係未,太過,在意小龜,NO~ 只係,我可以遇番佢,真係一場緣份,

唉 朋友都係一種緣份,緣份無論係愛情上,同朋友~家人,咩事情都好,都係,轉眼間,就認識到,由一個陌生既社會,

而,撞下撞下,就,識到, 不過我同小龜都係,網上識到,不過係最近先傾番,SO~我真係好感恩,

今晚我都有搵阿希,阿希佢,依家情況仍然一樣,訓唔著, 唉 佢媽都有問點解搵少左我地,

佢話因為佢依家有情緒病,唔想煩到我地,,我覺得, 佢,太在意身邊朋友點睇佢,

作為我,一份子,我好明白,所以~我唔會多問多講,冇加冇減,我只好,,忠心,同佢講,祝您身心健康~ 身為健康 和快樂~

YC呢幾晚都同同事玩得好開心,同埋,前晚,約左,台灣妹,

好彩我冇去, 最後,都係揀番,同家人食,^^

唔知點解,今日我返番,KWAI 芳時,突然間,諗緊,我今次陪姨媽去,一個TRIP唔知點解,我會諗得好危險咁

唔係同,姨媽~ 只係,我見電視新聞成日講到,香港團,咩團都好,去邊到都會出事,

我真係好驚死, 至慘係,姨媽話,個達地方,好遠喎~@@ 唉 愈遠就愈危險~ 唉~ 有D縮沙TIM

天晚,又要出街了,天日仲係雨天, 今晚同左老婆講,約左小龜食飯,

不過佢都有問我係邊到食,我話未知,其實我知,不過~唔想俾佢知道~就係佢所住既地方出現,

佢都有問我,食到幾點先回家,我話食完未回家囉,哈哈,唉

今晚返黎,老豆好似仲發覺到我,HAIR CUT 真煩, 唉 其實我真係好熱呀,

今晚算趕到返黎睇電視,睇卡通既,東京回響.同步步驚情,

我今朝冇睇,差D忘記了,   今晚小米,佢同男友一齊慶祝生日,

唔知點解,我好似,忘記左,小米個身體,胃病,~ 可能~佢對我黎講已唔重要,所以冇乜理會佢身體的事,

因為,都已唔關我事了, 唔~ 就係咁啦,