SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 87
累積人氣: 22109

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 5 月 24 日  星期日   暴雨


今日同老婆行去荃灣,一田 愉快 分類: 未分類

尋晚呢,我都差唔多,12點訓落床,因為實在太攰了,之後,訓訓下,12點半到,被電話嘈醒左,

之前一直以為自己息左電話~ 咁大概,12點50分到,小龜佢WE CHAT我,話想約我下星期6食飯,同我補祝生日喎

但因為我下星期已約左以前同學,所以改左星期日,531,,之後又到老婆啦喎,之後,老婆問我今日有冇約人,之後我話冇

之後,我尋晚未答佢今日得唔得,,之後,傾一陣,之後,今朝,我,11點醒左,之後,打俾老婆,同佢講,係未食LUNCH

之後佢又話食左早餐了,之後老婆又話等晏D先,唉~之後,下午有咩做呀,之後佢都未諗到,之後,我就同佢收完線後

我又繼續訓番了,訓到,1點幾到,之後想SD番信息,E~我手機,收得唔好,因為,我見,WHATSAPP SD唔出去,所以我又要,重新開機

之後,開番,先收到老婆SD黎既信息,話睇戲,本身今日會睇明日世界~

今朝我同老婆諗住買飛,睇4點幾個場,之後,我就同老婆傾完,我就去洗面,之後,食飯,換衫,之後諗住搭巴士去,KF~

但後來,老豆佢地又話出TST~ 但又想車埋我去KF~ 但後來,差唔多去到,我媽又話,不如係KF飲茶,~之後,我一心,諗住同老婆睇戲

點知,唉~ 之後,咁為有同老婆改地方喇, 之後,我們本身去,MK~ 之後轉為美孚,去荃灣西,

今日老婆又話想行一田,之前小敏話想行一田,,唔知係未呢度,,,,之後,我們到左,荃灣廣場,行左,3個鐘, WA

行個個,一田,勁多人迫都迫死你,~ 個到,又多人又熱,行到我同老婆都好拿熱, 個陣時,我掂一掂佢,佢已唔中意,

原因因為,周圍已好熱,我隻手又熱,令佢更加燥,所以佢唔中意,其實我只係,提醒佢,我係佢後面,而唔係故意掂佢,

之後老婆話有少少炆,佢又問我係未都好炆,我話冇呀,唔係呀,只係有D熱姐,~ 之後,好辛苦咁搵條出路

之後,終於出到了,之後老婆又話,搵地方食野好冇,我更係好架,本身,想食小龍包,不過~我又唔肚餓,

得佢肚餓,我都話喇,我出門口前已食左飯,唔唔,之後我們去左,和民日本野,之後佢叫我搵位,我拎左飛,一路聽歌一路等位,

而老婆更係周圍走喇,睇下野咁~ 我今日終於問左佢公公係單程定係雙程,佢都唔知,都分唔清咩叫單程雙程,

之後我都解釋左了,今日真係急死我了,我同老婆去到食野時,坐低左,之後我都忍唔住,去廁所,

之後,去廁所,要去,L2個屠,,個到女廁,真多人,又要排隊,  之後去完先返黎, 唔~

今日老婆,話見到我個樣好好想煩咁,都係既,最近開始為左自己未來大計, 有D少少計劃緊,做生意

我今日都有問下老婆,問佢,如果佢係客,佢最想係睇D咩,買D咩, 之後佢就話衫喇當然~ 之後,就係咁~

今日佢又問我表哥住第幾座,=3=之後我答佢,其實佢已問左好多次,唉 佢D記性同我,一樣,

冇得救,之後,佢又問點解我同表哥一齊住同一座=3=我都唔知點答,唉老婆D問題真搞笑,

之後,佢又問我個邊,好冇住, 之後我話幾好喇,我問番佢,妳唔好住咩,佢話佢個邊唔好住,

之後,佢又同我講,個時,佢同阿塋佢黎我以前住既元朗,個間屋時,佢見唔到工人係度,

我話,個時工人差唔多,8月先黎,又點會見到呀,之後,我問,妳係未想黎我度呀,佢話,要搭巴士,我唔得架,

除非,你車我喇,我又冇事, 之後我問,搭的士得唔得呀,佢話得~ 之後,就係咁,我們一路食一路傾,

之後,食完野, 老婆,又同我行去,大大的超級市場, 大到呀 冇人有呀,~

之後,今日,用哂我身上既7百蚊, 買左好多野俾佢,佢真係大大大收獲, 而我都唔少,買左一盒榔汁西米糕,

本身今晚會出街食,不過轉頭又要返屋企食,~ 我們買完野後,返番,KF 搭車回家去,

今日見番老婆,,以為個感覺, 會,,,緊張,不過~個感覺又唔係~ 反而,好開心,好,SWEET~同埋, 感覺一樣,冇變,

不過~心境就大個左既~ 感情一樣冇變,^^ 唉 今日老婆,問我幾多歲,我話,31歲~ 因下星期4係我生日,所以佢問幾歲,

尋晚我冇睇東京殘響,所以一陣會睇番,原先今日想睇,步步驚情,同小海豚不過因為今日出左去,所以冇睇到,

天日又係星期一了, 放假,~@@天晚又可以睇閃電俠,YA~~~~

老婆仔,太耐冇見,唔知講咩好, 不過今日真係,好開心,因為,唔使成日困係<KF=3=範圍 KEKE~

哎呀,今日又黃雨,頂,連續兩日了,咩料呀~

今晚華麗轉身亦都大結局了,最後,迪迪同,方力申都冇一齊了,OH~

底死~