尋晚我都仍然冇打日記,因為,我每天過既事情都差不多,
打少一天,都冇所謂了,雖然今日係星期5,不過今天是最忙的一天
唉 其實~依家我既心境,唔會再好似之前,咁燥了,前幾年,我一直,都放唔低一班朋友同親戚,所帶來的目光
我覺得最辛苦的事,而係面對一班,不知情,不了解我,仲否定我,是什麼人,
不過~由於~早幾年,幸好,可以認識一位高人,我叫佢做家姐,佢雖然初初令我好心煩,
但係,唔知點解,佢係第一個企出黎,肯聽我講,同,明白我,同改變我,同家人關係,
唉 雖然大家係網上認識,但唔知點解,我同佢感覺,好親切~一D都唔覺得好可怕,好陌生
其實~我現在心情,的確好左好多,自從,我學左幾年琴之後,同遇過,渣車事件後,令我壓力,令我變成推動力,
而且~學識左,耐性,同收養一些脾氣,無論說話~同心情,心境,我都轉變得好大,好大,
而且~我明白到,呢個世界~有冇朋友已唔重要,其實我有時候~會好驚,被朋友話自己一個咩人,
而且~仲會聽得好清楚~我最大問題面對唔到一些朋友~對我既批評~ 誤解, 認為我係一個無知,
當我係一個傻瓜一樣,可能~世界真係轉變緊,而且~個感覺愈黎愈陌生了,
十年喇,我依家已,31歲,十年前,21歲,個陣自己~仲係一個年少無知的人, 就算,講野,想法,都係幼稚
好多野,都睇到,好多,夢幻一樣,我被人呃過錢,同,差D失身機會,
其實依家諗番,我自己~做錯左好多,好多迷惘的事, 我可能~明知會係咁,都會扮到,唔知,,為左一份情,
愛情,~友情,呢兩個情,令我最難過的事,可能~個陣,個思想,仲未回復番,記憶,同思維~ 唔想醒,
不過~係呢十年時間~一切~,都令我更清晰~更清楚自己~ 不過現時社會,真係好難,唔跟隨~
唔想變,都要變,我已,唔想搵一D,以前曾經識落的朋友~因為他們~真的很可怕的人,
無論同學,曾經~認識一班以為會一世,的朋友~都會,令大家唔再是朋友~,不過我已無所謂
凡事,都會講,是過程, 所以~我現在,最想的事,能夠,帶比自己的生活更精彩
我已不在乎~別人的目光,因為,我已當人透明的行為,
雖然我好記仇,不過~有時候~,都要講時機,去放下既,
唉~ 好人,唔易做,衰人,特別多, 唉
|