SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 117
累積人氣: 22139

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 6 月 3 日  星期三   晴天


星期二至星期三的事情 分類: 未分類

尋日都係10點起身,之後,大概,11點幾出門口,之後,就返工,

星期二一般忙喇,但都好快做哂野, 尋日下午期間,上下網睇劇,之後,4點幾,YC WHATSAPP我

問我可唔可以陪佢唱K~ 我當然得喇, 因為,YC尋日同經理去左KWAI芳個邊運動場跑步,

佢啦,仲有個同事,同經理,三個人,跑到,5點幾到,我尋日都係6點先放工,尋日5點幾,阿媽一早就走了,

而我又未走,本身諗住,個陣時,打算做哂野後,就睇劇,一路睇一路等,但我又要,夾,FILLE~之後又要入大陸數,

所以已冇時間~,我都係,5點半,就拎單落去鋪頭到,唉 之後,見得閒,去左,創業商場買野,買完野後,YC就,搵我了

佢話,剛剛離開左運動場,而我咁啱又準備返上公司,BACK UP D野,先可以走得,因為星期一我冇BACK到,

尋晚放工,差唔多,6點幾先去到上環,之後,YC WHASAPP我,問我係邊,我話,等緊車,本身,佢打算,各自各去,屯門,

但其實咁樣未仲耐,之後,我都廢事,之後,架巴士,930就到了,之後我都想叫YC等多陣,好快到

我已上左車了,之後,大概,6點,45分到,就到了,KF了,之後,去KWAI涌廣場,入去搵老友記

咁啱我正在企係輕鬆一下既門口,佢就係到食野,不過佢已食完,

當時我諗住去大家樂食,不過都係唔好,我怕冇位,之後,坐低左,就叫野食,食碗麵,

之後,同,YC傾計,吹水,之後,食完野,之後飲埋杯野,就埋單,走人,

轉地方,去,唱K∼ 搭番車去,屯門,我們都唔知幾點去到,總之我們唱到好夜先走,

9點幾,工人,WHATSAPP我,話屋企冇水,@@WA,好彩, 之後,我同YC,最後一次唱K時光了

之後我們唱左好多歌, 之後,唱到,1點就埋單,最開心最快樂都係尋晚,兩兄弟,好耐冇試過咁HI了,

之後,點幾,返到屋企,因為我搭的士, 好近姐,搭左都係,30幾蚊,

之後,尋晚,諗住,早D抖,不過∼又未能訓得著,搞搞下已,兩三點,

個陣 ,當我想訓時候∼小倫又,WHATSAPP,佢話喎,當佢想訓時候∼,佢手機信息突然收到,

係我尋日下午SD俾佢既信息,唉 之後,見未訓著,未同佢傾電話∼,傾傾下,WA都成,半夜了,

差唔多,接近,5點了,唉 之後,我都係訓,5個鐘到∼之後,今朝10點20分就起身了

唉 之後,我今朝,都係,慢慢,慢慢咁,出門口,連早餐都冇食,

尋晚太夜,所以冇搵老婆,所以今朝,好晏先,同佢講我尋晚唱到幾點,

之後,今日又咁快星期三了,今日返到去,就計數,之後,問單,打單, 之後,未到同接近,1點就食飯,

之後,睇埋,潮拜武當,之後,係下午先睇埋小資女孩向前衝,WA 今個集真精彩,呵呵

唉∼今日,CINDY吩咐我去,HK BANK入支票同做,TT

之後,做完,就返番去, 今日好熱, 唉 好耐冇去,SWIM

今日,都係,放,5點,好早了, 

今日,放工時候搭巴士期間發生左一D事,話說,我照平常咁搭巴士,去到修打籣街到轉車,

但今日我要去上炷香俾麻麻, 今日我放工,坐巴士,今次我坐樓上,之後,差唔多到站時候∼

我就準備落車,係落車期間梯級到,見到有個好大隻既男人上黎,佢當時唔係俾我落去先喎,

而係,佢阻住我落車,之後,佢要求我,上番去,俾佢上去坐,

之後,我話,咁你上先囉,之後,佢就話,咁你都要上去我先上到去,

咁係因為,當時,你應該落左去俾我落左先,依家到番轉頭,要求我上左去俾你坐先,

痴線,架陣係我要落落車,咁你,係未應該俾我落左去,你先上去慢慢坐呢,

之後,我分明串佢故意企係梯級到阻佢上去, 痴線,鬼叫你唔俾我落呀,我點解要俾你上呀

之後,佢D態度呢,就好似我做錯咁,反而佢就啱,唉 真係,

今日,我放工時候都SD左俾老婆,今日老婆都問我返左去未,我更係未喇, 俾人激撚死,

今日,唉 都算,晏返到去,就當,7點, 今日終於留係屋企食飯了, 就係咁

今日睇番,幾套劇,大時代,同,TO氣雙子星, 就係咁