SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 126
累積人氣: 22148

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 6 月 14 日  星期日   晴天


找出自己的心底話 分類: 未分類

尋晚1點幾,開番手機時收到,YC既信息,佢叫我打俾佢,之後同佢傾左陣電話~

之後差唔多兩點到,之後就訓覺,講開佢有個女仔同佢傾計,之後,又講埋關於佢每日打既日記,同樣,都係ON 9問題,哈哈,

之後,大家都攰了,佢因第二日要返早,所以就訓覺,

之後,今朝我訓到1點15分,因為今應承老豆去飲茶,去左黃金海岸酒店飲茶,

不過今朝,我工人冇喇喇煮飯我食,唉 激死,明明同佢講左係夜晚,唉 不過算,

個陣都唔知老豆幾時返黎,係既一起身就肚餓,之後,當我食完飯,老豆,點幾就返黎

個陣幾驚佢KO我好話我,又話飲茶,依家又食飯,好彩,冇事,,

今日我們兩點幾,先飲茶,之後,去到,WA 好熱, 之後今日我請客,雖然都係用老豆張卡簽,不過~個到真係,4百幾蚊,

咁就飲左,老豆佢,把架車泊番係屋企停車場,唉 咁辛苦~做乜呢,不過咁,當時個到P場的確滿哂,冇位泊

今日我們飲完茶後,行去,酒店出邊個公園~個到好靚,WA~ 之後,同父母影相, 因其實下星期日係父親節,

當然正日係多人,所以今日提早同老豆過啦,之後,我們準備走時候~因架車係屋企停車場,所以要行

但係我同媽當然唔行喇,咁熱,之後,老豆佢自己慢慢行番去,不過酒店返屋企路程係的確比較近,

不過因天氣實在太熱,所以~我都係揀等佢渣黎我先返屋企,

之後,返到黎,都已,4點幾,之後一返黎,就抖一抖,之後,上下網,睇下劇,步步驚情,同埋東京殘響

之後,睇哂所有時候~,我又見到一個叫極度空靈,係以前無線既鬼故劇集,@@

我已睇左兩集了,當時我以為一直睇緊係第一集,一開始原來係11集,唉 激死,

今晚,7點,幾就食飯,食完飯,之後抖一抖,就沖涼, 沖完涼就飲湯,之後,食ORANGE

之後,剛剛又睇左幽遊白書, 今日既節目, 今晚又有得睇今晚睇李,今晚好似有任達華,@@關楚YIU

今晚我,終於入哂相係電腦到,不過仲未DEL手機既相就真,之後又入埋歌入電腦到,哈哈,依家,一星期7日,真係忙到連老婆都搵少左

其實我係呢個日記網站都打左半年了有多, 唉 我其實打好多好多篇日記,其實幫助我每既心情同心事

可以找出自己既我,雖然有時候唔會打真實自己內心世界~因為實在太SAD~

近日,我成日覺得,係FB到,已好少朋友搵我了,可能真係個個都大,有自己世界~

其實有時候自己好矛盾,有時候會可以做番自己既事,但心到,始終有個人係自己心到,個個就成日掛住既女朋友~

以前,好耐好耐個陣時,唔識得拍拖,同唔諗拍拖時候~總會好自由,但冇自信,但係,一直以黎,冇一次令我安定落黎

係呢刻,同呢幾年黎,除左認識到一班,網絡世界朋友~,之外,基本上,真心朋友唔多個,

我唔可以話我好多朋友~ 我其實唔多,只係,每次出街,都會同我父母同個FD食飯,出街,唱K~行街,

咁多FD,但冇名, 有,但我廢事講啦, 因為,我FD大部份已唔係校內了,所以~為有,FD字形容

我姨媽佢一直好擔心我識到咩人,唉 有咩好擔心呀,我依家既人,總之,唔係以前班,衰人就得喇,

更何況,當你圈子世界大左時候~自自然然就會識揀朋友,除非你係白痴

依家我係生活上,除左冇讀書,做功課之外,基本上我生活得好開心,唔會成日俾人控制

雖然是非一定有,中意你既,未LIKE多D,對你事物冇興趣未唔LIKE囉,

加上,佢地,冇真正當你FD,只係吹水既吹水區, 近來我發覺,成日感覺到,朋友~遠離左我,

可能我太悶喇,每次係FB睇見好多網上朋友得到朋友既祝福~同,LIKE時候~,但自己就冇咁多時候

總之好想,唔再玩FB了,但為為左想同朋友保持溝通,所以~我唔忍心去,DEL~

不過我呢一刻,我已冇咩所謂~中意既,未黎囉,唔中意未,走囉,大部份,我已DEL20幾人係我FB到,

我已對溝通,同連絡~已冇興趣~ 係愛情路上,都一樣,已冇興趣~只係,我當我女朋友~只係一個伴

我同老婆,已冇野講了,其實係一早已冇野講,大家都拖拖拉拉都有6年幾,

依家唔係講分唔分手既問題了,而係,大家係依賴左,習慣左大家既存在,

雖然~我已對老婆個種愛已冇100,只係得番,30~喜歡~得番,0

唉 所以~  其實愛唔愛同中唔中意,已唔係去用數字黎估計,而係,大家一直走,

係去到,大家有自己空間了,佢有佢,我有我,只係大家,需要大家既家庭同親情,

雖然~我唔及,出邊外界異性既愛情咁好,但係,無論呢個世界變成點,每個家庭~有70%~都會因為,婚姻問題而離婚收場,

所以~,我睇既野,係睇得好開,同埋,我們係人,人係有感情,但係,理智呢樣野,真係冇可以控制到,

我想做一個,好普遍既人,同,亦都,聰明人,同埋,做一個,開心快活人,

不過依家的時候~我需要我既父母~ 並唔係去得閒理會別人,說話~ 總之,自己就走番自己既路

老婆依賴我,係因為,信任我,同埋,愛我,佢需要既人係我,同時間我依賴父母一樣,我愛我父母~

不過今年我本人轉變最快,更大既轉變係,自己有自信,能發揮到,學習水平,

以前,我係惱快,但活動能力,同學習係唔比例~ 所以好多時就帶恐懼~同壓力

自己亦壓左,對自己能力,同自己既肯定,唔係咁清楚~,不過因依家,轉變係,唔好把個件事,當成容易事

當成係一個,開始學習的心態,就自然,上手了, 所以~ 近來,我比以前進步左好多

^^我的願望就是這樣