SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 25
累積人氣: 22192

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 6 月 16 日  星期二   晴天


好悶,好煩,好矛盾 鬱悶 分類: 未分類

我今朝10點半起身,之後,老豆仲未起身,不過我都要起身了,

話咁快今日已係星期二了,喔,今朝一樣動作,洗面刷牙,

之後,本身唔想食早餐,不過工人已準備好一塊麵包了

為有食左佢之後,食完大概,11點多DD,之後就出門口,返工了,

今日好晏左少少,不過我不嬲都晏返,我大至上都係日日遲返工

我覺得自己一D時間概念都冇,係既,無論返學返工,我都冇心機,同冇興趣~ 好悶呀,

依排我都感覺,每日起身,都係最辛苦的動作,訓呢,又唔係辛苦~而係,好難訓得著,

今日返到去,就埋位計數,今日,開國泰個陣,JUDY冇啦啦,俾張大陸數我計,係,我知,要計加1呀麻

但都唔使,就咁,DUM落黎架,我好炆架,個陣我真係好想好想KO佢,明知我當時,開緊單,

仲係成木台都係野, 我頂9佢,之後輪到阿媽,FUCK~ D老野真係好拿煩, 唉

之後,我都冇理佢,之後我把D野,好大力咁放上個架到, 之後,就係咁,今日考慮緊下星期去染頭髮好,定今日好,

一心諗住,留番D錢可以涯到下星期~ 只不過~我又好想快D搞掂佢, 唉~今日一千蚊,已用哂,

下星期點過呢,我今日都有飲左咖啡,唉 最近我我覺得好煩,好悶,好矛盾~

我好討厭呢種感覺,今日,唔使改單,阿媽話D單唔齊喎,所以留番天日先改,

不過今朝一返黎,出LIFT時候~ 唉 見到個八婆,IRIS~,睇見佢,個衰樣,就乞住我啦,

唉 今日去廁所個陣,都見到,JOAN<我已去完廁所,之後到佢入黎,之後同佢講左今朝我見到IRIS,後來佢問我,我地點

我話,冇呀,未,面阻阻,之後,又講開,上次個女人,話女廁有色狼,話係我做呢單野,佢問我知唔知邊個

目前為止我都仍然唔知係邊個, 唉~好煩, 今日,一到左下午成日都睇住鬼劇,已睇兩集,@@太好睇喇

今日我放,4點幾,想一早拿拿,整COLOR 原先諗,JUST 染頭髮~但後來又CUT左少少,

今次整左都幾金下, 我都未打,PASS BOOK~ 原先尋日諗住再約老婆食飯,不過我諗都冇機會

老婆份工又忙,唉 自己又好空閒,點解,我身邊朋友日日都咁忙,點解自己咁得閒,

我又冇讀書, 唉 讀乜書呀,返工已對住電腦對眼都攰,放工仲要哂力去,上堂,我係懶架喇,咁點嗜

我係我,你係你, 佢地還佢地,廢事搞咁多野,

今個星期兩晚,四,五,都約左人了,星期4約番家姐食飯,星期5約左表哥仔同,JENNIS食飯

太好了,終於有節目, 其實唔知點解,我成日都好怕悶,日日都好無聊,我知,呢個世界更有好多人更無聊得過我

都係個句,搵D野學下,就唔會悶,仲好充實,係呀,我最憎,一出世,就學呢樣學個樣,係呀,我咩都唔識

剩係識打日記,同睇電視,打機發夢,吹水,係呀我英文都唔識,因為,我連基本讀法,都唔識,講野都唔識

大佬,我已好努力架喇, 講真呀,我溫極都唔入惱,點學呀,返左一個月到,我未又係,唔去上堂,寧願返屋企,睇劇

學左又點者, 我學左N次了,NNNNNN次了,咁又點,次次,當我差唔多成功後,又遇到一D,事情打擊左我

我未又唔記得,根本唔係我懶,而係我已經對生命,同機會耐性,已,令到個心好攰了,

我放棄吧,你估我好想日日咁休閒,成日覺得好似搵籍口逃逸學習咩

根本就唔係,就算,我今世,笨,都唔代表我下世,一樣,~我已把我自己命運,交左俾上天,

我可以點,我未又一樣,有好大既進步,我知,,我知架,你估我好想,晚晚,係度打日記,係咁不停訴苦

我未又係度,練字,點解,我今時今日可以打咁多字,而且仲記得位置,唔使睇住,KEY盆去打,

未又係因為,打慣左囉, 呢D都係,我一心去記去學去練姐

而且我因為,日日用住,更係熟啦, 你試下我係外國,剩係講英文~唔好講中文,我諗包你D英文流利到,唔識講番中文

到時,一返香港時候~,你學廣東話,仲難呀 講依D~,同我講懶字,唉 不知所謂~好多人,都話我好懶,

唉 我懶又關你屁事咩,我努力中時候我諗你仲係公司忙碌中,

我學習語言只可以向一邊發展,而唔可以同時講咁多語言,就係咁多,

一係,就用英文~一係就用廣東話,我唔同佢地呀,總之,我會用自己方法去,學習,唔需要,同佢地報告~

剛才我老母話我,成日都搞到自己好核突,~ 超~  咁又點者,,我係未成日,做D野都要,係未,要做俾你地睇先

整咩頭,剪咩頭髮,都係未要你地批准呀,你地煩唔煩D呀,我一出世,就被你至仆街人士去講,去批評~

屌撚你,食屎啦, 麻撚煩,, 我呀,最憎既人,有幾個,仲乞我憎,最我殺死既人,得李少芬, 我最想佢死

總之,我係呢個世界生存到,我真係覺得,好榮幸,亦都最不幸, 激撚死,

今日返黎等巴士,,被司機,話,叫我行入D~ 仲有位咩,咁拿迫, 最多搭,962X啦, 不過~我又唔想哂錢,搭兩程,

激撚死, 今晚又趕唔到返黎,潮拜,鬼咩,DAN囉,又慢喎,又要我等咁耐,頂9佢

今日好燥,,今日呀公司~CINDY諗住叫我去買野,之後,我睇完劇,JUDY又去,當時JUDY又想拉我去,

不過我都彩佢都傻,我分明唔想做架喇, 同呢個老野, 死大陸婆,

咩都要我做,想蝦我,冇咁易,我今日DEL大佬文既電話了

還掂,我手機D電話遲早都DEL撚哂去,廢事阻撚住哂,

好朋友個D就留低,唔連絡個D~就當冇識過,廢撚事,呀哂D位