今朝訓到10點幾,今日最後一日返工,今朝食左麵包當早餐~
之後老豆就出門先,係樓下等我,之後我就一路食一路走,
個惱一直都擔心緊,星期日飛到去機場之後,要過關,喔,好驚
而且~都唔知點,又要CHECK IN~ 唉 真係煩轉機, 對於我去一個陌生既地方,而且~好耐去一次既陌生地方,
我就好驚,唔好睇我咁堅強,其實~第一次,搞咁多野,先轉機,的確係有D~好多幻想
喔,依幾日我都再冇睇磅了,感覺,食野,好好多,輕鬆好多,起碼唔會知道自己肥幾多,重幾多,
唉 咁呀 ~今日都好忙,今日食飯個陣,點幾,老婆,WHATSAPP,問我做咩喎,
可能我尋晚打俾佢,佢想知我搵佢做咩,不過我講佢知,尋晚妳收我線,佢話冇,
冇就冇喇,今日好多野做,我本身想返多一日既,不過~因我身上唔夠錢,而且~唔想哂我D錢,
依家剩番50幾蚊,八達通,留番下次用,好唔捨得老婆,
我今日同佢講,我諗我上機個一刻一定會想起佢,佢都係, 唔~
今日我睇左幾集步步驚情,差唔多睇到,結局了,因為由於我係電視睇左好多集,
原來,等於大陸劇,睇到30集了,正常全集就,35集,不過因香港剪左好多,所以分為好多集
我呢排成日為左過關而擔心,所以經常地,情緒有D~分心, 同恐懼~
驚都要架喇,唔識未問人囉,實會有人答既, 我一來,記性麻麻,
所以~我會忘記左,搭飛機感覺,同去機場感覺, 二來,近來因飛機成日失事,所以~有D焦慮~
唔~希望~快D到,星期日喇~天日終於放假了, 喔~
今晚本身老婆都會黎我依邊,,不過睇黎佢最後都冇黎,
太夜了,係既,~今日阿LING佢打俾我,好耐冇聽佢把聲了,
聽佢語氣好似,唔多IKE佢另一半,聽講佢另一半成日打佢,
唉 救命~ 佢都感覺到悶了,
不過~悶就悶D~ 不過我老婆份都人又唔衰得哂既,
反而佢另一半,就~ 有D DINDIN地, 算啦,唔好理喇,都唔關我事, 頭先我又唱K黎,哈哈,好無聊,
唱下K~ 好了,就係咁
|