SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 157
累積人氣: 22324

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 6 月 22 日  星期一   颱風


已習慣左睇磅的習慣 分類: 未分類

喔,今朝我都係一樣10點幾起身,今朝老豆車我返工

今朝又收到個女人信息,佢問我,係未叫老豆車我返工,

關佢撚事咩,煩唔煩D呀,唔得架,好出奇咩, 痴線,唉

今朝我冇食早餐~今朝又係麥皮,睇見D麥皮,就好熱,大熱天時,仲要食熱量既野

未搞我,今朝冇喇喇落雨,去到某一個位置~ 出到去西環,已落緊雨,

今朝老豆因掛住傾電話~,MISS左,我返工個條路線,頂佢,往我仲想一早去到大家樂依早餐

激死,唉~今日又打風,仍然1號風球,今日好忙呀,係咁改單,勁多藍單,

都成有40幾張, 估計姐,我都冇數,唉 今晚約左表哥同,JENNIS食飯

今日我係公司去左好多次廁所了,尋晚都係,本身尋晚想同阿媽訓,不過~最後都係過番返房訓,

因為,佢間房,好唔舒服~好似,有D~唔乾淨既野,唉 算, 今晚表哥吩咐俾件衫俾姨丈~

今日放工後,上網睇幽遊白書,睇到,6點幾,有D肚餓,所以落左去,K店買,小食,

阿媽叫我去新都會去奇華買餅俾姨媽喎,本身諗住食完飯叫表哥同埋佢女朋友一齊買,

不過因表哥唔知道係邊度買,加上,我媽又寫左張紙俾我,最後我自己買番,唉

今晚食上海野,上海婆婆,今晚表哥請食飯, 今晚,食到,8點,本身約左,7點,不過我要買埋野先去搵佢地

喔,今晚我返黎,趕住返黎睇新劇,都睇左少少, 睇完之後,就,落街跑步,

講開肥,我其實都肥左好多年,一直都冇改善~愈食愈肥,我發覺自己真係好中意食野

其實我覺得,由,十幾年前,不斷俾人話我肥之下,令我心靈上都幾傷下,

因為,影響我好大,其實諗番起,我都好多年前,唔知點解習慣左每日都好介意既磅數

每次,我D姨媽,都會好在意我磅數幾多磅,同埋,我本身,110~一跳就廿幾磅,

而且~我既壞習慣~ 改變左好多,第一,夜訓,第二,食得多野,第三,少做運動,

對於~時間觀念都晏左,夜訓,晏起,早訓,早起, 食完個樣野,又想食,係咁食

我由,18歲個年返左加拿大後,可能個時因太悶,所以~又肚餓,自己又覺得自己痩,會覺得自己食極都唔會肥個D人

自己認為姐,其實唔係,已肥到,隻豬了,咁多年,我一直都被人話我肥,唉 令我心理上,都覺得係,所以~令我開始日日睇磅食野

其實咁樣仲令我會食得更多,好多時候~自己~食到不似人形,日日睇磅做人,同減肥,反而令我,更肥,

其實我知我肥,但,我已經放棄減肥了,我依家心態只係KEEP住做運動,其實我肥唔係完全食得多而肥,

而係我開心左,健康左,所以先會肥, 其實我成日俾姨媽話自己肥,你估我好開心咩,

肥又點嗜,又唔係罪既,,佢地講到一肥就好似係罪咁, 唉 香港咁大壓力,死唔去已算好,

仲要聽人講自己肥,其實佢地未又一樣唔健康~,成日食埋D~唔健康小食,,又驚肥,又想食,

咁你地有咩資格講人, 我老婆都肥架,但佢因為太大壓力,所以先咁肥,佢都好早訓,連電視都冇睇

我都好明既, 諗起老婆,,我同老婆都一齊左好耐,都想結婚,其實我好想同佢去下旅行,玩下都好

不過~佢想去既地方,我又唔識去,佢想去日本,但係我又唔識講日文, 唉 想去近D地方,台北,佢又唔中意

其實幾年前,我一直都想同佢去玩下,一直都想,不過係得我想字,到依家目前,都,未達成,

講番正題先,其實我都好耐都未真正俾自己休息~,同埋RELAX~

自從出黎做野之後,訓覺時間都夜左,同埋,冇功課後,更加,HEA左,

好耐冇寫字,係返工寫數目字,唉~其實呢,我自己成日都冇記性,成日都忘記過去,同埋,成日都忘記自己講過既野

其實我感覺上自己有時好小朋友~有時候會好大個,每次姨媽佢地返黎,第一時間就話,有冇減肥,肥左喎

好煩,其實好煩,成日聽到,覺得好想打7佢, 唉~ 真係 無言,

無奈,,,,,,,咁多年,我既肥胖~一直都冇改善~ 係有一年減過, 之後,就冇再減到

其實.....諗落自己~係未太完美者呢,我好想有一個完美既愛情,完美既世界~

不過我知呢個世界冇完美,我有時候好想見到老婆仔,好想晚晚同佢傾電話~同埋同佢見面,同攬住佢

一齊訓,好想同佢有個家,前排我幻想,我如果係男人,又可以真正同佢結婚,生仔,有自己既家庭就好

我一直都好想,~ 我唔想,次次得個諗字,好想,去做到,不過大家,因家人關係,我又怕我老豆,佢又怕佢阿媽

唉 真係,~ANYWAY~,我會等,一直,等到個一日, 老婆仔,我一定會,等妳嫁俾我