喔,今朝我都係一樣10點幾起身,今朝老豆車我返工
今朝又收到個女人信息,佢問我,係未叫老豆車我返工,
關佢撚事咩,煩唔煩D呀,唔得架,好出奇咩, 痴線,唉
今朝我冇食早餐~今朝又係麥皮,睇見D麥皮,就好熱,大熱天時,仲要食熱量既野
未搞我,今朝冇喇喇落雨,去到某一個位置~ 出到去西環,已落緊雨,
今朝老豆因掛住傾電話~,MISS左,我返工個條路線,頂佢,往我仲想一早去到大家樂依早餐
激死,唉~今日又打風,仍然1號風球,今日好忙呀,係咁改單,勁多藍單,
都成有40幾張, 估計姐,我都冇數,唉 今晚約左表哥同,JENNIS食飯
今日我係公司去左好多次廁所了,尋晚都係,本身尋晚想同阿媽訓,不過~最後都係過番返房訓,
因為,佢間房,好唔舒服~好似,有D~唔乾淨既野,唉 算, 今晚表哥吩咐俾件衫俾姨丈~
今日放工後,上網睇幽遊白書,睇到,6點幾,有D肚餓,所以落左去,K店買,小食,
阿媽叫我去新都會去奇華買餅俾姨媽喎,本身諗住食完飯叫表哥同埋佢女朋友一齊買,
不過因表哥唔知道係邊度買,加上,我媽又寫左張紙俾我,最後我自己買番,唉
今晚食上海野,上海婆婆,今晚表哥請食飯, 今晚,食到,8點,本身約左,7點,不過我要買埋野先去搵佢地
喔,今晚我返黎,趕住返黎睇新劇,都睇左少少, 睇完之後,就,落街跑步,
講開肥,我其實都肥左好多年,一直都冇改善~愈食愈肥,我發覺自己真係好中意食野
其實我覺得,由,十幾年前,不斷俾人話我肥之下,令我心靈上都幾傷下,
因為,影響我好大,其實諗番起,我都好多年前,唔知點解習慣左每日都好介意既磅數
每次,我D姨媽,都會好在意我磅數幾多磅,同埋,我本身,110~一跳就廿幾磅,
而且~我既壞習慣~ 改變左好多,第一,夜訓,第二,食得多野,第三,少做運動,
對於~時間觀念都晏左,夜訓,晏起,早訓,早起, 食完個樣野,又想食,係咁食
我由,18歲個年返左加拿大後,可能個時因太悶,所以~又肚餓,自己又覺得自己痩,會覺得自己食極都唔會肥個D人
自己認為姐,其實唔係,已肥到,隻豬了,咁多年,我一直都被人話我肥,唉 令我心理上,都覺得係,所以~令我開始日日睇磅食野
其實咁樣仲令我會食得更多,好多時候~自己~食到不似人形,日日睇磅做人,同減肥,反而令我,更肥,
其實我知我肥,但,我已經放棄減肥了,我依家心態只係KEEP住做運動,其實我肥唔係完全食得多而肥,
而係我開心左,健康左,所以先會肥, 其實我成日俾姨媽話自己肥,你估我好開心咩,
肥又點嗜,又唔係罪既,,佢地講到一肥就好似係罪咁, 唉 香港咁大壓力,死唔去已算好,
仲要聽人講自己肥,其實佢地未又一樣唔健康~,成日食埋D~唔健康小食,,又驚肥,又想食,
咁你地有咩資格講人, 我老婆都肥架,但佢因為太大壓力,所以先咁肥,佢都好早訓,連電視都冇睇
我都好明既, 諗起老婆,,我同老婆都一齊左好耐,都想結婚,其實我好想同佢去下旅行,玩下都好
不過~佢想去既地方,我又唔識去,佢想去日本,但係我又唔識講日文, 唉 想去近D地方,台北,佢又唔中意
其實幾年前,我一直都想同佢去玩下,一直都想,不過係得我想字,到依家目前,都,未達成,
講番正題先,其實我都好耐都未真正俾自己休息~,同埋RELAX~
自從出黎做野之後,訓覺時間都夜左,同埋,冇功課後,更加,HEA左,
好耐冇寫字,係返工寫數目字,唉~其實呢,我自己成日都冇記性,成日都忘記過去,同埋,成日都忘記自己講過既野
其實我感覺上自己有時好小朋友~有時候會好大個,每次姨媽佢地返黎,第一時間就話,有冇減肥,肥左喎
好煩,其實好煩,成日聽到,覺得好想打7佢, 唉~ 真係 無言,
無奈,,,,,,,咁多年,我既肥胖~一直都冇改善~ 係有一年減過, 之後,就冇再減到
其實.....諗落自己~係未太完美者呢,我好想有一個完美既愛情,完美既世界~
不過我知呢個世界冇完美,我有時候好想見到老婆仔,好想晚晚同佢傾電話~同埋同佢見面,同攬住佢
一齊訓,好想同佢有個家,前排我幻想,我如果係男人,又可以真正同佢結婚,生仔,有自己既家庭就好
我一直都好想,~ 我唔想,次次得個諗字,好想,去做到,不過大家,因家人關係,我又怕我老豆,佢又怕佢阿媽
唉 真係,~ANYWAY~,我會等,一直,等到個一日, 老婆仔,我一定會,等妳嫁俾我
|