今朝我10點幾起身,之後一起身就WHATSAPP俾老婆同佢SAY個HI
之後洗面刷牙,今朝老豆一早就起身,之後,我大概,11點就出門口,
走左班車,我搭,11點15分一班, 今朝早餐係一隻蛋~
比比見到都好想食,所以~我食到差唔多就分俾佢食,
今日好熱呀,今日返到去就去左廁所先,之後,就埋位計數 今日CINDY JUDY同阿媽傾計,唔記得傾咩
之後,4叔一返到公司就好火爆咁打俾樓下伙計~ 之後,係咁媽叉~ 完全,好似急口令
今日,都好忙,好多野做,因為天日放假,而且~今日仲擔心老婆唔知可唔可以早走
今日下午~WHATSAPP俾表哥,我同表哥講,如果我老婆OT~我們就一齊食飯,如果唔OT我就同老婆食飯
不過最後今晚真係,夢想成真,咁我下星期日都走喇,我仲唔第時間約多次老婆食飯咩,
尋日老婆仲話,叫我同表哥食飯喎,你知女人架喇,口不對心,如果我走前都唔搵食,又話我冇心干,
唉 好彩,我搵老婆是對的, 今日做哂野,上陣網等放工, 今日,睇左1987年十大勁歌金曲,WA都好舊了,但又好睇
又好聽,D歌,聽到好有FEEL~ 今日又上網睇左一個台灣節目,大學生,一個SHOW~咩都有,靚仔喇,TOMBOY喇,咩都有
太好睇,睇到,我要,BACK UP~先走得,今日都係,5點,50分到就放工,老婆今晚真係準時,佢去到,KWAI FONG,今晚我們食牛角
今晚食左,6百幾蚊,好彩,平時都唔會食咁貴, 今晚真係貴到呢, 之後我們行陣街,去左上次我行既,新開既,CD店,
之後,再行去,抽獎,,因為今晚我們食左超過百幾,所以可以抽獎~老婆一抽就送左個,公仔,FILLE俾我=3=
之後,行去一間衫店,SALES~ 今晚個間衫店有折,@@ 老婆本來睇中一件衫,不過~唔捨得買,
後來佢排隊試衫,不過最後都冇買,佢問我好冇睇,我話妳中唔中意先,中意未買,咁佢又話未到中意,唉 好彩,
我問左呢個問題~,如果唔係,佢就涷過水, 鬼咩,買衫又唔係我俾錢,佢更係,唔捨得喇,另外,加上佢又好似唔太中意,呢件衫
SO~之後,我們行到8點幾,就走喇,尋晚同今晚都有做運動, 做左兩日了,@@喔,奇怪~我已好耐冇做,
但唔知點解,我尋日同今日,都冇氣喘~ @@我身體係未真係咁健康呀
之後,今晚老婆話我知,佢阿姨住第6座,@@佢又問我如果見到佢會唔會SAY HI~我睇下佢媽係未到喇,
而且~唉 我都會識做既,我會保護老婆仔, 今日返工個陣,突然諗起,自己唔知幾時開始~依賴左我父母~
不過我一向都係,同埋,發覺,自己依賴左女朋友~陪我食飯呀,個D~ 而且~依家少左出街,又想人陪,
依家冇咩事都唔會自己出街, 真係奇怪~幾年前我都唔使靠人,但依家,好靠人,
係未有時候都要放鬆心情,去依賴一個人呢,因為,自己係未已弱雞左呢, 我都覺,愈黎愈弱了,
唉~好緊要.太心急喇,好想快D到下星期~
喔,係,今朝我同老豆講左,下星期車我返工,佢又問我,點解要車佢返工,
我一心以為佢會問,好彩佢冇問,
|