今朝我10點幾起身,今朝早我7點都有醒過,不過都係訓番,加上我都有搞鐘,不過~又係禁息左
今朝老豆原先想車我返工,不過我唔係好想佢車,習慣左一個人坐住巴士返工,個種感覺,好舒服~好自由
反而坐佢架車,,想睇野都唔得,所以~我都係,自己返工好D~今朝我冇食早餐就出左去
返到公司前去左OK店買左個MILK同,雞批,,之後上到去,就埋位計數,
之後,開哂半單,之後,就差唔多,12點50分到,就準備食飯~ 我今朝都係,11點幾返到公司~
今日比較忙,所以冇咩搵老婆,呢個月黎,都等住,飛去加拿大既事,特別興奮~
心情一定緊張,老婆上次問我緊唔緊張,我答唔緊張,因為,個陣時,感覺,仲係有排,所以心情,一定興奮都冇
不過~過埋今個星期,再下星期,就真係,要準備哂好多野,要帶洗頭水喇,MASK啦, 日用品,
仲有就係,我打算,去到機場,飲茶時,簽埋個份過關表,因為,我仲未寫,寫定去到時,
好掛住加拿大日子,返左黎香港~ 6年前,就去左多倫多,今次就去下,MONTREAL~
今次仲係自己一個人去,尢其是,係飛機,千萬要小心,被偷錢既機會,雖然一千,但係都係錢
我今日都好快做哂野,今日下午~同食飯個段時間都睇緊劇, 食飯前,FEIFEI WHATSAPP我,佢話想我再SD多次個三首歌,
之後傾左一陣,佢話呢排上網睇到一D運動,當然佢做個D,未之上,YC介紹我做個個運動,
不過對我黎講,唉 都係唔得架喇,仲令我食量大憎,唉 失敗~ 之後,今日,冇咩心情去諗老婆,
自從上星期5同完老婆嘈左兩句之後,覺得同佢關係好似,有D奇怪感覺,可能我想多左喇,
佢依家都好多錢喇,因我都SD左5千蚊俾佢, 佢應該夠洗,不過佢都會拎哂D錢出黎行街買野,
你知喇,女人,最中意,SHOPPING~ 唉 更何況~ 今日我睇左三套鬼故劇,個度,總共有,13集,
希望可以今個星期內睇哂啦,我對於鬼故個D,睇特別快,因為好吸引我,
今日我放,5點,之後,去上環拜一拜麻麻爺爺,一直以黎,我都係拜麻麻多,冇咩點提及,爺爺
不過今日拜完,我諗要遲D先,先可以再拜佢地, 唉 話咁快,已差唔多廿幾號,今日已15號,
今日上網FB,見到,克勤同,JOEY買飛既日期,係,16號,??點解既??乜唔係上星期咩
喔,~ 算,我今晚都好夜返到屋企,原先係可以早番,但今日係上環,等車等左好耐,
當時打算等,962B~等等下,架架車都滿座,唉 飛哂站,結果我就行去搭930~去,KWAI FONG
之後,去左,KWAI涌廣場食麵, @@因為返去都好夜,所以食左先回家,
我今日係上環,拜麻麻前,我都有,SMS俾老婆,問佢食唔食多次飯,不過睇黎都好難,
今個星期又係父親節,同,X午節,又係食種時候~哈哈, 唔~好耐都見表哥佢地,
之前一心諗住,約佢地同我食生日飯,不過睇黎,真係冇機會,
係既 女朋友大過天,今晚我,SD左一份時間表俾姨媽了,係下星期日我落機時間,希望,平安到步,^^乜事都無
今日同夜晚都有,YC傾計黎, 哈哈,唉 佢下星期就去東京~而我星期日就去外國,
佢係28號返香港,我就係28號,就飛,下星期三約左,ANITA,食飯,佢27號走,去美國,三個月,@@佢真係,幸福
因為,去搵未來老公,喔~ 唔知好冇同佢講,佢個朋友既公司既新同事,女廁事件好冇同佢講
但依家我又咩事都冇,所以~都係算,反正,我都唔想,做是非, 但又好似,好想同佢分享,
唉 記得就講,唔記得就由得佢, 今晚,睇潮拜,今個星期就結局,好囉,咩都大結局,^^咩都唔掛,
老婆仔,~妳真係,壞, 不過女人唔壞,我唔會愛,哈哈,唉 算喇,今晚,真係,又ONE DAY~
|