我今朝訓到10點起身,之後,洗面刷牙,換衫,食早餐,今日早餐係食麥皮
今朝我大概,10點半出門口,今朝上左車時,冇幾耐,老婆就信息我,佢第一句,你個頭,,,之後我問佢點呀,佢就話,(好型)
WOO~我第一次聽到老婆讚我咋,識佢咁耐,從來都未試過俾佢咁讚法,^^
今日我都係,11點半到西環,本身諗住返左公司先去銀行既,不過我都係安心去打左,BOOK先
原先諗住下星期先做既,萬一我唔夠錢,都可以再禁出黎呀 唉 不過依幾日個心成日覺得,硬係有D野未做
要今日做哂去,所以我為有今日做哂去喇,更何況我唔想成日,亂諗其他野,
我今日老婆先問我受咩刺激,佢都FEEL到,不過當時我又話冇咩刺激,
我一心諗住,SET個靚去迎接去,CANADA姐, 唉~原來老婆都想約我星期5食飯既
不過因我講左佢知,天日同後日都約左人本身星期5係約左表哥既,不過我已改左星期6了,
SO~ 不過我知道老婆可能星期5會晏D放工,所以我星期5都唔使急,
其實我都未知老婆星期係未肯定食到飯,食唔到都唔緊要既,話哂我都唔係第一次,
唉 灰爆, 見埋今次,就要我,返黎香港再食過, 唔~今日又係星期三,今日,CINDY都好準時交份惠康單俾我做
上星期我先剛剛好做左,今日又做,今日我係公司睇左兩套劇,小資女孩向前衝,同埋鬼劇
今日我都有去銀行,本身等JUDY返黎先,唉 我同,CINDY講,唔使等喇,等我去,
今日我超叻仔,因為我,順便立埋包野飲,一路去銀行,一路飲,飲到去西寶城,剛剛好,
之後,入哂支票後,我好似仲有野未做,就係去琴行睇下有邊個演唱會睇,唉
冇,見到,梁HON 文,不過個日係平日,所以~算吧,不過真係好想睇,8月11得兩場唉
之後,冇野睇就返番去公司~睇埋套劇, 之後,今日都好少野做,今日阿珊,4點幾突然WHATSAPP我
佢話唔開心喎,俾人屈偷錢, 唉 之後我就係咁喇,我今日5點就收工,之後,今日我醒目,搭962X去轉車站,再搭61M返屋企
今日早左,未到6點就返到家了,~ 天晚,諗緊,返屋企先,定係係,公司等夠鐘呢
唉~今晚返黎,一次過睇哂去,13集,極度空靈,@@唔使記唔使煩, WOO~ 搞掂哂,
一陣睇流浪神差
|