我今朝都係遲起架喇日日都係個個時間起身,連早餐都唔食
係返到去先食,買左包奶同三文治,今朝都係11點50分到返到去,
今日雖然唔忙不過,天日就忙到死死下,因為後日放假,
今日打俾老婆,問佢天日會唔會買野,因為我都冇錢了,今日我又禁多一千蚊,再入番3百蚊係戶口到
呢D未叫搵黎禁囉,唉 自己又擔心,未到下星期就洗哂, 本應,打算,約左老婆食飯,不過因為冇錢,考慮唔食
不過因為,原先後日會同表哥食飯,後來,阿爸今日打俾媽咪~而媽咪又問佢後日有冇約叔佢地食
後來阿爸同我媽講,我又咁啱約左表哥食,本身想一齊食,當我,WHATSAPP俾表哥後,表哥又話後日唔得閒
改下星期~天日老婆都唔知會唔會OT~~本身,因為下星期日我就走喇,咁未見最後一面囉
哈哈,好似就黎死得了,係我想見老婆姐,哈哈, 今日真係好熱呀,34度,中暑
今日都好攰,今日下午我都做哂野,就訓左了,原先諗住約家姐8點半,不過因為,家姐話返屋企包種,
所以今晚約左7點半食飯~ 今日睇左高達,TRY~
我今日係公司~放工時間~太得閒,上下網,睇TB~台灣,有D真係好靚仔,同型,@@咩料
頭先終於填哂份表了,呵呵呵,,後日準備執衫,唔唔~ 我都唔知點解,近日我想太多,多到係咁禁錢出黎,驚死冇錢洗,
唉~愈禁愈多,壓力愈大, 唉 激死,
好緊飧呀 好興奮呀,,~好耐冇返去喇,要坐十幾個鐘頭機,仲有一星期咋,HAPPY FUNNY ^^LUCKY 哈哈
|