今朝係香港時間早上9點50分就起身了,唉,本身想打算等我返黎香港我先俾錢俾小倫
後來諗諗下都係唔好,我趁父母未醒,,拿拿聲洗面,換衫落街,去,櫃員機諗住,轉脹俾佢
點知唔得,唉 之後,周身汗既我,又要番上樓,唉 之後,我返上去,飲湯,之後,E~唔係喎,我可以叫工人幫我,去中銀入佢戶口未得囉
之後,我吩咐工人幫我做啦,之後,我就放心去旅行,唉 我老豆又話要一早起身,11點先出門口,點知11點20分先起床,
同我媽,唉 ,之後,佢地一起身,搞呢搞囉,之後飲埋湯,之後先出發,唉 今日仲係比比仔生, 所以~我尋晚半夜訓前,整個相,FOR生日既
今日成,12點幾出門口,之後,中途我打俾桂薇,同佢講聲我出發去機場了,之後我今日,同父母去機場,CHECK IN,之後係部機到,拎機票
之後,SD埋行李,就大功告成,之後我們上去美心飲茶,我就,人有三急,所以搵廁所,
之後,飲茶期間,我成個惱,都飛左去,MONTREAL了,我父母~就教我等陣去到多倫多點樣清關,同過關,
WA 我當時,都未能消化, 成個惱空白, 唉~之後,老豆同我對番,張,表,睇一睇,點知,又出錯,不過今次係阿媽佢教錯我
之後,我成個惱,都聽唔到了,成個惱都,得個驚字,驚,過關個到有問題~ 由香港起飛時,直到,係空中14個鐘頭,先話完全,唔驚
不過我媽佢地幫我寫以下既自定動作,同次序,之後,我先能夠,知道點做, 我差唔多,兩點幾,上機,
個時,我,見好多都排哂隊了,之後,我見仲有時間就影相,放上,FB,
之後,有個工作人員幫我登記,之後,我就上機了,之後,SMS俾老婆,之後,就息機,
之後,見飛機仲未起時,我就又開番手機, 之後,就睇到老婆既,一路順風呢4個字,
當時,我一上機,搵番自己個座位時,想放行李上去,但唔夠高,之後我叫個鬼妹幫我開,
之後,係機到,間中都,聊下我隔離既鬼妹,基本上,都係用英文為主,
之後,係咁不停去廁所, 之後,食左三餐到, 第一餐,就係,LUNCH ,第二餐,DINNER,第三餐,早餐
之後,一坐就坐左,14個鐘,辛苦就係,唔係幾訓到,可能太緊張,成頭汗,WA好似打緊,一連串,過關GAMES
之後,差唔多好準時,6點15到,了,不過因為,多倫多機場,太多機要落,所以遲左,差唔多成,6點半先落到機,
時間太急喇,之後,一去到,以為係拎行為先,之後,係飛機個陣,我要填表,之前一早填既表,好彩冇用,
之後我係飛機再填多一份,之後,個個,CON,我都唔明係,FOR乜,之後我唔敢寫,問左人先,
之後,我就估計,我媽係香港買既野,大概為係,加,錢,幾多,之後,我估計,100到,
WA,好彩,寫100咋,如果當時我俾我媽之前個張,寫1000,唔使過關,,之後個鬼佬問左幾條問題
我當時,好心急,不過又答到佢D問題,係除左問我有冇帶毒品,之後當時我聽唔明個句意思,
之後,佢俾左張紙我,先知是什麼~ 之後,OK左,以為,就咁去拎行李,點知,又要返轉頭,有兩個女人要CHECK
不過好快,DO一DO睇一睇,之後,我就拿拿快D去拎行李,個心跳,非常之快, 驚MISS機,
太急喇,8點要上機了,之後,我遇到廣州個一家人,之後,大家都係轉機,之後我跟住佢地,上二樓,
之後,去SD 行李,之後,過關,唉 自己忘記左,帶左支,CREAM,之後俾人沐收左,
算喇,唔緊要,好平姐,之後,我拿拿聲,叫佢拎去拎去啦,唉 之後我就急急步,行去,CHECK<入口邊到,
頂,我當時問一對情侶去往,MONTREAL站口係邊,佢地有睇既係D不過唔係,D21,係,D31
之後,我就,急急跑過去,之後,見到,一個好似香港女人既人,當時我仲講,廣東話,之後見唔對路,就轉番英文
之後同佢講,佢個樣好似香港黎,所以欲為是, 之後,個班機D人又啱啱落機,所以~ 之後,我們,8點多少少,就排隊,上機了,
我睇番時間表係,8點,之後,9點,15分先到,不過我們8點45分先起飛,差唔多成,9點45分到就到MONTREAL
之後,我一起身,就拎個行李落黎,之後,以為個行李係鬼婆,之後佢話,NO~之後我問個袋係未紅色,之後,佢就話thankyou thankyou
之後我都話,you are welcome 之後,全程,簡直係,玩熨過關遊戲~唉 一壓汗,真係的汗,
之後,準備出去等行李,見行李咁耐,仲未到,之後,左睇右睇,之後,當時我見前邊有個行李差唔多樣,以為係
點知,搞錯左,之後無幾耐,我聽到表姐叫我,因為佢係機場返工,之後,佢就,我們一見面就抱抱,愛的抱抱,
當時見到,我真係好想喊,,因為實狂太驚了,之後,姨媽又黎到,之後,佢地一家三口就黎接我喇,
不過~都仍然覺得好肚餓,所以,,返左黎,姨丈煮飯我食,咖哩雞飯,不過~D米,就唔係普通米,係健康米,名,忘記了,
之後,沖涼, 之後,執哂D野, 先訓覺, 就係啦,,有驚無險
時間又,1點,
|