尋晚都好夜訓,今朝半夜突然醒了,差不多,4點幾,之後,一起身,WHATSAPP俾老婆
之後,見得閒,就上網打番日記,打番尋晚未打既心情,同轉機旅程
之後,打完,聽到樓下,有人打波,我諗應該係姨丈返左黎,之後,睇陣電視
之後飲左水同奶,晨早流流都唔知做咩好,為有上番去訓番,之後都10點幾了,
之後,打俾YC,之後,傾左陣,佢問我係呢邊點,之後佢又同我分享係日本的情況~遇見D咩事,
之後,佢又要去廁所,之後,我們就為有第日傾過,之後,差唔多,11點,之後洗面刷牙,
之後換衫,姨媽就,沖埋涼,等佢一齊出南苑,之後,當我們出發時,姨媽又忘記左帶手機,同手錶
之後一返轉頭,見到姨丈剛剛回到家了,之後佢又問我們去邊,之後佢又跟我們出車苑食飯
今日我見到,IVAN同,芬姨姨,同李太,同埋,個個大陸婆=3=之後,今日食左碟好難食既免治牛肉飯,同埋一般既奶茶,
雖然係自己屋企所開既茶餐廳~,不過經手人,做得唔好,所以~真係,,唔掂擋
唉 之後,食唔哂既飯,就由佢,之後,見到李太係咁好勤力地,痴番D雜誌~
之後我行過去傾陣計,之後,傾完,就差唔多要走了,今日個個大陸姨姨,佢叫我下次一 齊去打波,佢仲話叫個仔,一齊去
心諗,未搞,我冇興趣∼ 之後,我們就走了,哈哈,之後,我想係門口影相,之後我叫姨媽幫我係門口到影相
之後,影完,就上番車,車番姨丈返屋企,之後,我同姨媽準備出發去,懷舊風情,哈哈,
去番以前所住既地方,同讀書既地方,去番,以前姨媽佢地住既地方,影埋,不過我所住既地區叫,PANAMA
而佢地就係住,BROSSARD 之後,我們又去左,第一間既學校,本應第一時間係影,我第二間既學校
不過好似冇左,之後,為有番以前所住既地方影相,之後,姨媽又人有三急,之後我都自己求其,影番以前第一間學校做紀念
之後,我們就去左一間,類似,咖啡店去廁所,之後,就返屋企,今日都好攰好眼訓,鬼咩今朝晨早流流咁早起身,
今日都有打陣,神魔之塔,之後,今日一返黎,睇陣,阿SA個套戲, 今日本身想上網睇番,今晚睇李,同埋,風雲天地
不過可惜,上網個到,唔太好,結果唉 之後姨媽幫我單左落黎睇,之後,我們6點幾就出發去食飯
當然去左,姨媽開既SUSHI料理喇,哈哈,樣樣野都好新鮮,喔,忘記了,今日同姨媽去左,COSCO買野
之後,唔知係未,仲未習慣番呢邊既時間∼一入到去,見到勁大既,MARKET ,之後有D暈了,
今日,陪姨媽買生果奶,同平果,等等,之後,就係咁
我地,差唔多食到,8點,個陣,又同表姐影相,之後,先返屋企,
今晚返黎睇左,今晚睇李,同,風雲天地,@@YO終於睇哂,天日約左張姨媽同姨媽去飲茶,之後直落,
之後,夜晚先回家,,哈哈,頭先,我去沖涼時,見到,MISS CALL,之後,哦,原來係老豆,
就係咁啦,^^
|