今朝早我11點幾醒,一起身,周身痛,唉 都唔知係未張床有問題~定係我真係老了,
訓到我,轉身都難轉,今朝我發左一場惡夢.夢境,發到自己同阿媽,準備泊車時候~去到南苑時,我唔知係未渣緊車同時,我阿媽又踩緊後波
之後向後衝,衝到,後邊一間撞到入邊既店,唉 之後,又跳左去,被人話,要陪錢,之類,之後,就咁嚇親了,
今日約左陪李太去睇醫生,而且~今朝我收到幾個朋友WHATSAPP~香港FD~,
今日姨媽又起身整早餐我食,李太今日話,12點半黎到接我,今日姨媽問我,成日搵李太陪,會唔會驚阻住佢,整
之後,我話,唔會,點會,我返黎,係我陪佢姐,因為佢返工唔開心,而且~佢又係假日,咁未陪下佢囉,
之後,冇幾耐,佢就到門口了,之後凡就著SHOE,就出去了,今日,佢BOOK左1點睇醫生,
之後去到要等一陣,之後,冇幾耐又到佢了,之後我坐左出邊,聽歌,本身今日想佢帶我去,,COSCO買手信朱古力
不過今日最後都冇買,今日我好彩提議去打BOWLING<後來,佢大仔同大孖又有興趣~當時佢大仔,同媽講,幾日前玩左
佢大仔以為係WII 之後,佢媽講,係真個D~,之後,我們渣車回家接大仔出黎,返去,抖一陣,之後等佢大仔換好衫,就出發了
我們出去左食M記,喔,原來,佢大仔都幾注重健康喎,連食薯條,宦知道冇益,唉 之後,今日,我食左個包,
我們食完後,我又去埋洗手間,先出發去隔離打,BOWLING~ 喔,~黎到度三個月,聽番好耐冇聽既法文,
都想令我好想返去香港讀番進修班,講下法文都好,唉~都係自己懶喇,乜Q都得講字
咩都假, 唉 黎到呢到,真係發覺,自己~係人地屋企,真係,衫同床都執得好求其
我自己都愈黎愈懶,,今日睇見,FAN既三個仔,都好整齊~,,但自己~就求求其其
諗深一屠,都唔記得左由幾時開始~對於個人衛生,都係好求其, 唉
咩都懶過人,到底係我,根本唔想再去執,亦或係,我已經對執來執去,都係亂而令我對整齊呢回事,係一個,唔屬於,生活化既問題呢
我既要求真係比小時候既我,仲要低~,整齊~整潔~咩都,好求其,冇心機,真係冇心機,
唉~ 可能~我好攰,對於自己日常生活太過簡單了,連自己既人品同人格都減低了,
今日成日都係陪住,FAN一家,夜晚去左,爸爸燒房菜食飯~< 今晚食得好跑,諗住食完飯返黎,跑步,
最後,我都係揀左去,李太睇埋風雲天地,不過~我去到,參觀下,佢地既屋企,同佢地既,4間房,
之後,又同佢大仔同大孖係,地牢打機, ^^ WA~ 今晚,CALVIN又介紹個,APPS俾我,
就係,QQ音樂~ @@幾好用又,唔錯唔錯,
我一HEA就左,三星期了,假期都就;快完了, 唉~ 頭先一返黎,就沖涼,之後執野,
明天晚上半夜,就要出發去,多倫多了, 去,4日3夜, 之後約番,IVAN 同,FAN~ 之後,ANITA姨姨,
星期日就同表姐食飯,星期一就同,張姨丈夫婦食飯,之後夜晚半夜上機,
@@咁既,HOLIDAY就完結了,YA~
今晚好攰呀,頭先睇埋,鬼同你OT~,睇番之前的,就係咁啦,
|