我今朝9點幾起身,之後係床上HEA陣,之後洗面刷牙
之後同陣媽傾WHATSAPP~,之後,落樓下食早餐~ 食完早餐後,抖一陣之後換衫,
等姨媽洗完頭,我同佢就出去,我們兩點出門,因為姨媽要返工,今日我一心想食牛腩米
今日出到南苑,入到去見到MAY姨姨,今日MAY姨整左兩杯奶茶俾我飲一杯熱一杯涷
熱都還好,涷就難飲,唉 一日飲咁多,肥死我了, 唉~
仲有未見過既兩位新同事,PURPLE同,阿成
我當時問<PURPLE,個個姐姐,平時有冇做野,之後,PURPLE都唔敢得罪,所以勉勉強強話佢有做野
睇黎,成間公司都好驚佢,,,之後, 我就認識左佢地,仲有傾有講,仲交換埋電話號碼
今日我都坐左三四個鐘,今日,IVAN兩公婆,考慮食咩好,今日MAY姨姨,本身想帶埋,婆婆出黎,不過因有DFOOD,婆婆唔食,一係仔仔唔食
之後最後決定,唔叫婆婆出黎=3= IVAN叔叔,話,餓死佢媽= =仲話,食少幾日都唔使死
咁都UP得出,唉 頂佢唔順, 咁呀,今晚李太返夜,佢返,5點,MAY姨姨,4點幾已收工,佢就返左屋企
佢地今晚約左我,6點出發,不過5點,幾,未到6點已黎南苑接我了,之後我們出左去,DOWN TOWN,食印度餐,
我們叫左幾樣野, 佢仔仔,冇喇喇想飲我支野,我其實都飲左一大半,臨尾,佢個仔仔,幫我飲埋= =
不過其實剩番好少,咁冇緊要啦,佢兩公婆,感到唔好意思,唉 不過算喇,我都唔緊要,我都明既
之後,我們食到,8點幾,就走,我同佢地食飯時,我都講左好多野,佢地都,ok~我們都係講南苑事,
之後,我叫叔叔,車我返南苑坐,因我想等李太放工,今晚真係,真開心,之後,我同李太,放工,去左,m記傾計,
傾心事, 之後,傾到,12點幾,差唔多,m記打羊, 之後,我們就回家了,其實個陣我感到李太都眼訓,
咁就為有等下次再傾吧,就係咁,返到去,都成,1點了, 就係咁啦,
|