今朝我分段時間醒下咁,7點又醒,8點又醒,之後,9點又醒,之後,10點15分先起身,
今朝李太,WHATSAP我,話10點45分黎接我,之後,我就好快咁準備哂,洗面換衫
WA~今日都覺得好眼訓,,今日我出門口時,見唔到姨丈架車,但又覺得屋企仲有人係度
感覺好亂呀,個惱仲未習慣呢邊既時間~今日李太問,姨媽係未係屋企,我就話出左去
跟住,我心諗,SHIT,唔記得鎖門, 之後,諗住番轉頭,不過我又想打俾姨丈同佢講聲唔好意思,冇鎖門
咁啱佢又話返緊去,所以最後,我冇返去,之後,我同李太,又去左,上次個度飲茶,,
佢兩個孖仔,同我們一齊去,大仔就留係屋企訓,
今日我都唔係食得太多野,係,食左個羅米雞, 去到茶樓,感到好眼訓,本身想去睇戲,最後都冇
之後,我們~車左個細孖返屋企,拎野,之後放低細孖去番佢以前讀既學校返工,
之後,我同李太同佢二仔,一齊返去以前,我讀既學校影相, 之後,入到去,想影相時細孖
見到個老師~問我們做咩,之後李太個仔就話,我想係度影相,因為佢以前係度讀,
之後,就係大堂影, 之後,冇幾耐,又有個老師問,之後我叫李太個仔,問一問,NICOLE仲係未係度教書
聽講佢上年12月已正式退休,之後,個老師問我叫咩名,我話,TSZ WAI LEE
之後,就係咁,我們~就周圍影下相,同影片, 都影左好多相了, 終於可以有回憶感
我們影完後,就,走了,之後直接返番李太屋企休息,,太耐冇去了,唔太記得
今日係佢地屋企睇埋,風雲天地, 之後,差唔多5點幾夠鐘接細孖放工了
之後,叔叔都6點幾就返到黎,之後我們就出去食飯
今晚又係食韓國餐,不過唔係燒烤,係真係韓國野,平時香港燒多,不過就未食過個D飯餐,
今晚,我都係感到好眼訓,一路同叔叔傾計,我都個惱,感到,好似,,訓著左咁
本身佢地想同我去,OLD MONTREAL行,不過~都係算,我感覺,想訓覺
之後食完飯,就返屋企,大概,9點幾,就返去到,攰到, 即時訓得著,
就係咁啦,又,ONE DAY~ 我個惱,跟左兩邊時間訓, 所以個惱係攰D
聽講,YC佢,又識到新女, 開始了,拍緊了,恭喜了,
我手機D相,同記憶,爆哂,~要入相呀,哈哈哈,搞笑,
|