今日我都好早起身,今日食左半日包了,早上食左兩塊多士,之後一個鐘後又食去月南包,之後去到表姐屋企又食左個腸仔包
今曰我11點幾打俾YC,同佢傾陣計,之後姨媽整左個月南包我食,今日要去表姐屋企參觀,加上佢今日D家私會到
所以~去一去睇一睇,之後,差唔多,12點到,姨媽話要行了,之後我同YC要收線了,之後,準備出門口了,
今日冇去南苑,之後,今日去左,L區,新起的,之後,我們一到,姨媽就打俾表姐,而我就企係度影相,
都影左好多相了,之後,入到去,乜都冇,除左有狗之外, 今日,都唔係悶既,係眼訓,
可能仲有時差喇,今日都冇咩野做,不過就,陪左佢地去,MALL到買野,,行左幾間
今日姨媽要,BODY CHECK,佢放低左我係佢地屋企,今日,行左好多了,而且又去左,M記食野,
表姐佢地去買日用品,我就負責推車,一路行就一路,想訓覺,仲係感覺有D時差,
今日都行左大半日了,差唔多,5點先返屋企,咁啱,黎左SOFA,煮食爐,同埋洗衣機乾衣機,同洗碗機,
今日我又影相同,影片, 因為我要俾媽睇,所以影落黎,要交差
之後都差唔多搞到夜晚,8點幾,先返屋企食飯...今晚,本身,BBQ,不過就轉左煮豬排,個D~
今晚佢地同我慶祝多次生日,@@買左個,好美味的蛋糕
今晚,同姨丈唱K 唱左好夜了, @@姨丈聽我唱歌多過自己唱, 我就左好多JAY既歌,同,暴龍,
今晚就係咁啦
|