我今朝10點幾醒過,一起身想去廁所,但有人用緊,後來我落去樓下去廁所,
之後去飲水,之後,見得閒,上番去房,睇今晚睇李,之後,睇睇下,又眼訓,
之後,又訓番,今朝大概,12點幾,醒左,之後,打俾YC傾陣計,之後差唔多1點29分到,佢又話要訓了,
之後,起身,洗面刷牙,之後,洗頭,之後,芬姨媽又起身,今朝佢9點返黎訓,訓到下午兩點到
我今朝1點幾,我食左個麵包,之後,我今日下午同兩個姨媽出左去,當時我們諗住去買,海味,點知,冇開,反而個店主,老闆放大假
之後去左隔黎循獲, 之後,我們睇完,又去左,超市買少少野,我叫姨媽買左薯片我食,
之後,芳姨媽又話去左麵包店買麵包,之後,買完,我們又渣車去,食下午茶
去左一間,茶餐廳食,一到左,5點就冇下午茶,不過我一入去首先去廁所, 自從,上次旅行,開始慣左,每個地方都要去廁所,
所以~今次真係,唔例外, 之後,我們一人叫左野食,芳姨媽叫左一碗魚蛋魚片麵,而我食左一個蜜糖雞,
本身以為好少,原來都幾多下,搞到,我同姨媽要,SHARE,要焗住=3= 唉 之後,叫左杯奶茶,
唉 我個肚又大左,唔知係未,飲得太多幻茶,所以咁肥, 之後,我們~準備回家去了時,架車,突然個車輛好似有D問題~
當時姨媽以為係爆太,後來又唔係,當時姨媽泊埋一邊了,仲落左車睇一睇,見到4個車輛又冇事,
後來,都返到屋企了,之後,我們返到去,我們休息了,我就睇左兩套劇, 今朝俾左電話俾,UNCLE POON電話佢
我今日都打左兩次俾佢,不過都冇人聽,後來,我今朝留低個信息係,FB 到,同佢講不如我們係度約實時間
之後今日我返黎就收到UNCLE既,來信,之後佢約我明天下午3點半,黎接我,本身想約埋姨媽,
不過如姨媽唔得閒,,之後,就係咁喇,之後,今日我都有,WHATSAPP俾小倫, 同佢傾陣計,
聽左好多關於依家香地D人,同,出版社好似要執鋪了,所以~ 都聽左都幾突然~ 忽然一周,同一周行,
又聽左,D人壓力大到,亂傷人,唉 仲有個讀大學生,失業,壓力關係跳樓,死亡~ 聽到我都起雞皮,
太恐怖!,,,,今晚9點我們又出去食野,好彩係呢頭付近食,愈南野,食完之後去想行,WATMART
點知一去到,架車失事,當時前後車輛~,其實今日下午已有問題,不過一到左夜晚,咁啱就係,WATMART到,就,唔得了,
左邊後車輛~冇左4個羅C< 甩剩左一粒,後來姨媽太驚了,而我就好冷靜叫佢,影低相俾姨丈先,叫佢冷靜,
因為,得個亂字,根本就咩都,做唔到,我更係要冷靜喇,全程係我最定個位,之後,我又,安慰佢,SO下佢背脊
同佢講下笑, 之後,有幾個途人問我們發生咩事,我就係咁同人講架車有問題~
之後,芳姨媽宜返去屋企,搵番姨丈既公司電話~先可以通知姨丈~ 好彩,都搵到,
之後,我們等姨丈11點半放工,之後,姨丈差唔多,11點550分到就到了,之後,姨丈幫我們通知拖車,
姨丈問我大概幾點出事,我估10點半,差唔多,之後,今晚,姨丈借左車俾我地回家先,之後,姨丈留係現場等拖車,
之後,返到黎,姨媽車左芳姨媽返工,而姨丈就,坐架,拖車既車,車番我姨丈回家了,就係咁
之後返到黎,就,通知老豆,同佢講,姨媽既事,之後,又,WHATSAPP俾老婆,本身想打俾佢,想聽佢把聲
不過佢今日係公司食飯,所以唔太方便,咁冇計喇,唉 其實我都想老婆當我係仔呀定女,
今朝YC問我,我D女當我係仔定女,= =基本上,我都唔知,不過諗係仔喇,呵呵呵,
今晚我都有打俾媽咪~,同佢講番,姨媽個到都冇事,搞好了,之後同佢講我話,我好掛住媽咪妳
不過佢唔信,哈哈哈,係既,平時我咁衰,對阿媽,又點會睇出我內心呀,同佢講我買左件衫俾佢老豆,
幾驚佢話唔中意呀,或者講唔好買,唉 好彩,佢都講左多謝,
之後,我又同佢講叫,ESTHER,唔好,盪我件衫,因好貴,我真係怕鬼左佢,
POLO~
今晚都算夜訓了,本身想早訓,依家都,半夜,早上,兩點59分了,
好了,早抖,
|