我呢幾日都好攰,所以都冇咩心機打日記,呢兩晚我都好早訓,
第一日,早上,5點幾醒,第二日6點醒,今日7點醒,
尋日係出薪日,而且又係第一日返工,心情一定非常之好,我心情仍然仲係,加拿大到,
好掛住個邊既休閒生活~超舒服,尋日特別忙,忙到7了,
媽話,SYLVIA佢好HEA,,但睇黎又唔係,唔知呢,可能~佢知我係度掛,
唉~返左黎之後,對於香港既環境~突然間覺得變左,少少,公司人流,工作改革
尋日都好晏放工,放左工之後去左,HAIR CUT~ 今次個頭好睇好多,
我派俾人既CHOCOLATE,人人都話好好味,太好,我冇揀錯,同買錯,
呢幾晚我都早左訓,但早訓,早上就早起,但都會好攰
今朝我又係一早跟我媽出黎,我考慮過,我都係跟番阿媽車算,我把份糧俾哂車費,好哂姐,
做一個聰明的乘客,就用,最方便的想法,^^哈哈, 今日返半日,
今日晏D同比比仔睇醫生,唔~ 今日比比係公司好乖咁坐係度,唔郁,
今日我成日都冇搵老婆,喔,我覺得自己係加拿大渡假真係非常之舒服~
同好休閒,,日日上網睇劇,得閒出去南苑,得閒,又約下李太去打波,食飯,係一個唔錯的節日,
不過返到黎,真係時差問題~ 有時間休息都冇時間去睇TV,
唔~我最近,習慣左,唔搵老婆的日子,因為,,係我去左第二個星球個一刻起,我就覺得,我同老婆既距離~就係,異地戀咁
不過~返左黎,又唔係D乜,只係,,,,,,個感覺,係唔同左,我返黎呢就病左,我仲係個邊呢,就唔知有冇病,
真係奇怪~唉 算, 尋晚個套鬼同你OT我都未睇, 反而今晚個集風雲天地又真係,完美結局,
總之呢, 我都想自己有個完美結局,但又想要一個,美好開始~ 哈哈,就係咁
|