今朝我好晏起身,差唔多9點,係,之後拿拿聲洗面,之後,GEL頭換衫,
之後9點半先出門口,之後忘記左拎耳窒,所以~上番樓,之後先落番去,
今日天氣幾好好啦,今日係星期5,又一星期了,勁快, 今日,一返到去,上返公司先,之後先去大家樂食早餐
今日其實,都好攰,今日都好忙,開左幾日單,做到1點,未做完架,不過~都要食飯架,
今日個飯盒特別難開, 開到我想掉左個飯盒去, 好彩最後都開到,今日都有,WHATSAPP老婆仔,
SD左我尋晚同比比影既相,之後再冇講野,後來,我食完飯後,老豆又返黎做野,
我見,冇得睇劇,而且又攰,所以係媽位到訓陣覺,之後,我手機,突然有人SD信黎,係我老婆仔,
打左三個問號,= =今日係下午~睇睇下,回到愛以前時,覺得入邊男女主角,太浪漫~我投入左,之後,有D感觸,SD左句俾老婆,
同佢講,我們拍左咁耐,可以CLOSE D~ 後來佢回我,講左句,佢唔中意咁CLOSE~ 係既,~ 之後,我即時失望,
突然~覺得,成身拿住拿住,唉~可能~我,愛情過火,太過認真了, SO~ 我都知佢性格~無可能會咁好,
個陣時有D懷疑佢既中意我既,感覺到底真定假,當時我真係好想同佢分手算,因為,呢樣唔得,個樣唔得,
好冇癮~ 唉 到底我應該~可以點做,人拍拖,我拍拖,我成世愛情,真係,有吉, 多過賺,
真係可以,可有可無,之後,,我過多一陣,再同佢講,當我冇講過,,係既,一開始~係我由頭到尾都揀佢,
覺得佢好好,同好靚,以前呀麻,依家就,~唉 差好遠, 不過,話哂人地都跟左我咁多年,
我的要求就愈黎愈多,要佢為我做呢樣為我做個樣, 到底~我的世界~是怎麼樣~
不過~ 對我來說,完全,無哂任何價值~ 我只需要,俾番自己~大大空間,
依家我先學懂放鬆~,同自信,不過唔係自滿,有信念,但要知足, 咩都要講求,學習,同機會,
爭取, 叻,但唔好認叻,咩都講求,正面, 今日先學到一樣野,人美不需要化妝~只要,人有信念,同信心,
同埋,正面態度,就會令人會更美麗, 仲有一點,人自然美,同心地好既人,會明顯得更美,
今晚我放工自己去左搵節目,去左,CWB~去左皇室買戲飛,睇,paper town 真係唔錯,
男女主角我都中意, 之後,買完飛,見仲有時間就去,CEO唱K~ 一個人,真係,,FREE爆,
今晚唱左好多歌,剛剛好唱夠兩個半鐘,之後唱完去左維園睇人踼波,之後,一路聽歌,叫美麗
首歌,係回到愛以前既主題曲,好值得聽,愈聽,個心愈清醒,同平靜,
之後,差唔多夠鐘,上左去,等睇戲, @@我覺得係睇戲期間=3=我覺得笑得好大聲,
唔知點解佢地,笑時候~好似唔識用心去笑,又怕俾人聽到笑,其實~我發覺作為香港人,真係咩都怕死咁
又怕俾人笑,又俾怕俾人講,咩都怕,唉~所以~香港人真係好保守~ 所以佢地成日都唔識笑,
總之壓力,係香港人唯一既問題~ 咁就死得喇,唉~ 我雖然係香港出世,但係,我依家真係超越左佢地既想法,
其實做人唔難,最難係,係你想唔通, 當然~ 想處有幾難姐,不過係你當事人,懂唔懂去釋懷,去接受,
所以~根本唔關,一D外來因素事,SO~ now my life have many dreamer , and i wish can to learn more more about my life
呢個係我一直都想做,,,SO~
之後,今晚睇完戲,我就急急腳去廁所, 之後發現,有幾個女仔,一直跟住我係後面, 之後,落到去街,突然有個女仔,行前左,= =
不過我冇理,因為我同緊,YC傾電話~ 二來,等老豆車, 之後,坐老豆車回家去, 本身今晚唔打,
但,唔知點解今晚訓唔著-3-就係咁,依家,同,兄弟WHATAPP~中,
|