雖然返左黎的確好過住係人地屋企,但係,返到黎後,覺得,殘酷的事永遠在我心中
最大的問題~我惱海仍然不忘記了,我所謂仆街叔嬸,我始終~好憎恨對落的夫婦~同最細的阿叔
無論我父母的屋企,對我好定壞,都已成定局了,無論我以前,同現在,已定下局了,就是針對你
明知唔夾,都要扮到夾,我放棄了,我惱海,很難忘記~曾經出現過惡劣的環境下,唉~
人人都當我傻,FINE~ 我覺得佢地太自私了,係我加拿大期間,我真係有想過忘記香港~一走了之,
因為,我唔想面對,住,一班,奇奇怪怪的,神經質的親戚~ 無論將來又未來都好,我都無謂同佢咁有禮貌
血緣???不是嗎,我不覺得,我們是有血緣關係吧, 近來,自己懶左打日記,
近來,都係早左訓,而且~又早起,返工,好落力,比起以前,更加有落力的表現,
我之前係加拿大,有諗過,就咁唔理老婆, 因為我係未到,都冇咩所謂~因為我們都拍左咁耐,
而且~又唔會成日見面,我放係香港~呢個都市,又有咩用, 但係加拿大,生活~又要對住,個邊親戚,又有咩用,
所以~基本,對我冇咩造成影響~,,呢期老婆,都主動左搵我了,因為我們太耐冇見,同傾計,
而且~我自己對佢語氣又冇哂熱情,只係,當大家係一個習慣戀愛,的日子,
每次我去完旅行後,總會感覺令我改變,同平靜,但當我好平靜好平靜的時候~往往,一對住一個飯局後,總會有壓力,
因為,阿爸個邊,個一班人真係難搞,唉~有時候~,,,都唔知係我,太過,正氣,定係,佢地太細
人既思想,真係非常復雜,當然~ 我未為有,當佢地係精神病患者,冇計,
當佢地係親戚又唔係,當佢地係太正常,又唔係,總之, 唉~ 想死,
其實呢星期~我自己對工作熱誠十分充實,對於我係呢間公司~做左咁多年,先有咁既熱誠感覺,的確發揮到非一般的我,
剛剛收到本應約好左明天約左朋友的飯局,依家都取消了,唔~ 都好既,抖一抖,下午就同父母去睇戲,
@@E~會唔會同佢地去飲埋茶呢,又未知道~ 尋晚同今晚都冇睇電視~
今日好熱呀,36度=3=痴線的,熱到你嘔茄,好彩,今日去左唱K~ 有冷氣,呼,
今晚返黎,抖一抖,之後食飯~今晚都有打俾小倫,傾左成個鐘,冇喇喇,CUT左線,呵呵,
明天下午去數碼港睇神奇4俠,5點25分,YA~ 呵呵呵,GOOD~
好了,抖抖吧,
|