今朝早,7點55分起身,尋晚都好夜訓,點半到啦,睇哂回到愛以前,
今日係星期三,CINDY係日本玩緊,唔知佢有冇食好野呢,哈哈
今日返到公司前,又去大家樂食早餐~今日食左個煎蛋火腿麵包,加杯熱奶茶,
今日都好忙,我都好耐未試過由早上忙到中午,今日同媽有少少爭執,因為,為惠康單,
一來喇,我明明睇唔到有第二張,原來當時佢三張夾埋一齊,唉 因為平時都係夾左一日,同另一張既
唉 今日都好忙,好彩, 之後老豆返黎,唉 其實佢真係好心急,其實明知我坐係度做緊野,佢只不過返黎計數,
但我因為要對單,PRINT單,所以~我個份JOB好重要,所以~ 幾乎~ ,,我唔理得咁多佢有幾急,
之後佢問我有冇計數,當然未喇,因為我都好忙,冇時間做大陸數,
今日都好眼訓,我都涯到下午三點先訓,唉 算係咁啦,
今日我,WHATSAPP俾老婆,同佢講我尋晚食到十點半先走,仲話安慰左個女仔,個女仔終於諗通了,
之後我WHASAPP同老婆講,佢睇醫生費,我包,因為佢BIN桃線佢病影響佢工作同生活~
咁我都要做番老公責任的, 之後,今日都好早放工,差唔多,4點幾未到5點,
聽講尋晚個女仔,冇中召,呼,太好了,之後我放工期間,見到媽,又落去買衫
本身我只睇下媽買咩衫,後來佢又想送件衫俾我,
不過~個件又唔啱我,SO~ 今晚我想去睇戲,不過原來明天先上吷
咁為有今日買定6點個場,係總統睇 出左去CWB~ 之後見得閒,就,BOOK CEO自己唱,
之後唱K前就去左食茶軒, @@好耐冇食了, 今晚我,6點半唱到8點幾,本身想留耐D
原本想叫老豆車我回家,不過,我都唱唔到落去,結果~就自己走,
不過今日我都買左衫,新的,幾好睇, 黑白色, 今晚我亦都有打俾舅母~因星期6約飲茶,
決定係西環飲, 唔~ 尋晚未睇完4個小生去旅行,所以回家上網睇番,
@@剛剛睇完回到,依家又發玩另一套,叫,(陳怡君)台劇,
喔~唔知好冇睇呢,剛剛在巴士中看到了, 唔唔~
咁呀 今日都冇咩特別~ 就係咁啦,
|