我今朝7點幾起身,之後起身換衫先,之後去洗面刷牙,GEL頭,
WA 依家日日都GEL頭,愛上了,唔~其實我一直都唔明點解咁多人中意GEL頭,依家我明了
一直我都唔識點去GEL~ 不過~我有個朋友~日日GEL~個個人就係,YC 哈哈,
聽講佢由,第一日識就第一次,GEL了,我之前都有TRY下既.不過個陣,完全唔知點,GEL
依家就愈黎愈熟手了,今日都好晏先出門口,今朝我已8點05分就搞好了,之後,唔知點解,媽佢同黑妹玩一陣囉
大家係度等大家,唉 BUT~最後都要出門口了,今日係,情人節,亦都係,7夕,@@估唔到,
今日好忙呀,但係又好得閒,因為我上午做完野,下午冇野做, 今日,等老豆做哂野我先食LUNCH~
今日唔知點解,會有個男人話會今日會打風-3-往我聽到後,就以為係,之後打俾老婆同佢講聲,
唔~ 今日我,WHATSAPP 卡文同,CONNIE,其實我只不過係想JUST SAY HI,冇想過要食飯,
之後,CONNIE佢,問得好順口,-3-想約佢吃飯嗎-3-其實我唔係囉,唉 不過~又唔知點拒絕
本身應承左,明晚食飯,不過~ 最驚喜就係,老婆突然間,改左明晚食,@@本身下星期5,
依家又改左了, 唔~ 我呢,次次本身想拎朱古力俾大家樂個女經理,但次次一出門口就忘了,
唉~ 剛剛係雪櫃拎左出黎,唔~ 唉~ 今日放工,我叫左老豆車我去,CWB~ 之後,睇戲,
不過個陣未夠鐘,所以去下行陣街,依排行多左CWB~ 睇戲,食飯,唱K,都係呢度,
我依排去多左,CWB~出沒多左, 今晚睇屈機遊戲起格命,幾好笑呀,我最中意聽個首,RAP歌
WE WILL WEILL FUCK YOU,,哈哈,我作的,不過歌詞差唔多啦,
今晚,睇6點,係戲院買左HOT DOG同燒賣, 今晚睇左,,真係好有趣一部電影,
之後,睇完,去洗手間,其實中途睇睇下都急,所以去左廁所,
之後,其實諗住想食雙皮奶,但係,都係唔好,下次先, 之後,搭番車返屋企,
唉 ,,,,,@@今期我真係慳唔少錢,明天晚上就唔急當,因為好可能要買野俾老婆了,
唔~ 今晚返黎,都睇到4個小生去旅行,好彩,YAEH~
咁呀 天日既忙的一日,又黎了,@@今日我又冇聽鬼故,忘了,
算啦,我電腦,其實有得聽,不過因為,鬼門開左所以唔好聽住,YO 今日20號,都好多意思,
今日亦都係我老婆個阿妹生日,亦都係李少芬生日,兩位,生日大快樂
李少芬呢個人,雖然我們不是朋友了,但係,我都會記得妳生日,算係咁啦,
今晚,返到黎,都9點半了,返屋企前,我去左,7仔買奶飲, 唔知點解我好中意飲奶,
好好味,^^ 就係咁啦,
|