我今朝7點半起身,之後洗面刷牙,個陣時考慮緊換衫洗頭好定係洗完換衫好,
因為我要GEL頭,今日都好早出門口,依家日日都去大家樂食早餐~所以呢
開始習慣了早起早訓,我發覺我既肚牛腩細左少少,可能~夠訓開係,而且~又早起開係,
個人健康左,時間都正常番了,生活都好健康~間中做下運動,
今日返到去都係上網睇陣劇,因為,我一開工就好眼訓,搵D野黎充實下,
今日都冇咩特別, 今日都好空閒,係上午比較忙D,少少喇,唔算太忙,
好過冇呀,今日,下午期間,都,落左大堂,聽下聽,今日下午~WHATSAPP俾阿希,問佢朋友點
佢話喊,唉 當時,我出黎未又係冇用,本身阿希話,天晚約左佢朋友飲野傾計,
不過因為希同佢朋友講,我約左佢食飯,所以改左今晚一齊食飯,
今日係下午空閒時間~ 睇下劇咁,唔~ 今日本身想WHATSAPP俾老婆,
不過又忍唔住同佢講,我今晚出街,約左朋友食飯, 之後,今日原先諗住叫阿希黎西環搵我
後來,佢醫院個邊社工黎探訪,所以遲左少少,大概6點半到就走了,
約左我,7點半, 個陣係6點,,不過~唔~擔誤左時間~
之後,今晚去MK 朗豪坊食SUSHI~元氣,當然,我俾錢喇,一來阿希未搵到工
二來,新朋友係度,點好意思呀,今晚認識新朋友後, 當時,大家都唔知講咩好,
為有由阿希講我知, 之後我就開始開解呢位新朋友~ 聽講最後我去左俾錢期間,
阿希講,佢朋友話我,點醒左佢, WA~ 呢番心意~ 真係值得,
初初個陣,真係非常難搞,因為人地,不停玩手機,初初令我覺得佢冇乜禮貌~
但又唔好意思同佢講,唉 不過最後總算都OK~ 唔~今晚8點幾食到,10點半,
之後,@@喔,個新朋友,可能~,好似,唔知係未真係中招,所以食完飯後,我同佢地去買,染孕棒
當然我俾錢,人地,月尾先出薪,但,因為事情緊急,所以~我出少少力啦,雖然唔關我事
不過~作為,一個女孩~同一個中意既人,但又唔係男女朋友的關係,我覺得個女仔真係好慘,
個女仔好愛好愛個男仔,但個男仔就當佢係朋友看待~不特止,總之就,唉 陰公,
今晚搭番MTR係,KWAI芳,叫老豆車我返家,之後返黎沖涼,之後,剪腳甲,
之後,就睇埋回到愛以前,大結局,終於~ENDING了,YEAH~
就係咁啦,
|