不經不覺間,我係呢世上生存了31年,在這些年來,我面對很多很多不愉快的事情
往往,令我沒有想像中,得到一個結局,如果俾我時光倒流,我想,回去小學的時候
唔知點解,我覺得自己變了,由外國回來香港後,對所有生活同事物都令我充滿獨特的感覺,
令我充滿一種新氣,近來老婆對我都特別關懷,同一片愛心,
不過~我對佢的感覺,沒有想像中那麼好,我們的愛走了,6年多少了,
愛情,就是毒藥,亦都係迷藥,不過~我搵出解藥了, 但我自己制造另一種新藥,就是,夢藥,
因為,我自己常常都幻想,好像發左一場,美夢給自己~ 現實,就是戰場,
今晚我見到我兄弟~佢帶個女朋友上我家,唔知點解,對於~呢種事情,好似見緊家長咁
不過~我唔敢講我朋友既女朋友叫完美,不過~起碼無比想像中咁差,
老婆今日開WHATSAPP,佢問我今晚會去邊,天氣咁熱,可以去邊,
今日返黎,我都忍唔住去跑步, 唔做一陣運動,周身都唔自在,
人始終要迫汗出來,對你身體都好一點,
我身上,內心,有時好平靜,有時候會好多錯覺俾自己~
今年係最靜的一年,因為,我少左搵我既妹妹,ERICA~同埋,YVONNE SO
呢兩個對我黎講,已唔係咩朋友~ 只係,一見之緣,
真係熱死人了, 今日返工都冇咩特別~,係眼訓姐, 我今日先記得番我要買媽史,
同埋入八達通, 唉~唔知今個星期6得唔得,因為,我有個朋友未肯定個日得唔得,真係煩,
我依家真係唔太中約人,唉~算喇,習慣了,雖然悶,不過約人真係好Q煩, SO~
無所謂喇, 自己比起有人陪,更自由,
但當你習慣左要人陪,突然間再無人約你陪你時候~比寂寞天難受,
趁呢個時候,好好習慣~自己的空間吧
|