唉~依家早上7點半就起身了,依家真係寧願叫番媽車我返工
因為,之前諗落自己又真係笨Q左,冇計喇,因為,真係想自己返工,但又好哂錢,所以揀番跟車吧
依幾晚我都好早訓,因為,買左個眼罩要黎訓覺,真係好好用,果然冇買錯,
幫到我訓,一訓就天光,尋晚冇打日記,因為太攰,尋日約左表哥佢地去左,KWAI芳飲茶,
之後,我叫老豆車番我返屋企,而佢地就去左屯門旅行社報名去玩,
我本應想約希今晚出黎,不過~諗落都係尋晚約番好D,我同左佢同佢女朋友~係屯門食飯,
當時阿希佢問我幾時去唱K~咁不如就尋晚去埋喇,食飯唱K~ 直落,我尋晚見到希既新女朋友~
雖然樣一般~但性格上都OK~好過NIKI,同埋,份人冇乜野, 算係好女仔,
尋晚都係唱到11點到,本身10點半,不過~阿希佢仲想唱, SO~
尋晚我返到屋企就沖涼,之後,上床,睇電腦~睇鬼片,睇左一陣,之後都要休息了,12點幾到
今朝我都係7點半就起身,個陣唔知點解忘記左修禮物放左係邊,原來自己一早放左係BAG到,
嚇死我了,今日都係好攰,我媽仲以為我會繼續訓,會遲返工, 不過~我諗,,,希望唔會喇
我唔敢保證我會做到,不過盡我可能~習慣,學習,堅持地早訓吧,
因始終~ 早訓,有早起,有早起就早返工,呢個係一個準時既想法,事實上,準時的確係一定要做,
今日冇咩野做.不過下午九龍灣做單.今日放早,所以有時間去睇戲.睇ant man
表哥話好好睇,的確幾好睇,,今日老婆話,等到,8月28號先見, 差唔多出薪日
咁都好既,我都想俾番自己抖下,同,,,,慳錢,
今朝真係好早起身,所以~今晚要早訓,
|