SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 81
累積人氣: 22248

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 8 月 3 日  星期一   晴天


今日放早左,所以~在下午期間自己去睇,ANT MAN 疲倦 分類: 未分類

唉~依家早上7點半就起身了,依家真係寧願叫番媽車我返工

因為,之前諗落自己又真係笨Q左,冇計喇,因為,真係想自己返工,但又好哂錢,所以揀番跟車吧

依幾晚我都好早訓,因為,買左個眼罩要黎訓覺,真係好好用,果然冇買錯,

幫到我訓,一訓就天光,尋晚冇打日記,因為太攰,尋日約左表哥佢地去左,KWAI芳飲茶,

之後,我叫老豆車番我返屋企,而佢地就去左屯門旅行社報名去玩,

我本應想約希今晚出黎,不過~諗落都係尋晚約番好D,我同左佢同佢女朋友~係屯門食飯,

當時阿希佢問我幾時去唱K~咁不如就尋晚去埋喇,食飯唱K~ 直落,我尋晚見到希既新女朋友~

雖然樣一般~但性格上都OK~好過NIKI,同埋,份人冇乜野, 算係好女仔,

尋晚都係唱到11點到,本身10點半,不過~阿希佢仲想唱, SO~

尋晚我返到屋企就沖涼,之後,上床,睇電腦~睇鬼片,睇左一陣,之後都要休息了,12點幾到

今朝我都係7點半就起身,個陣唔知點解忘記左修禮物放左係邊,原來自己一早放左係BAG到,

嚇死我了,今日都係好攰,我媽仲以為我會繼續訓,會遲返工, 不過~我諗,,,希望唔會喇

我唔敢保證我會做到,不過盡我可能~習慣,學習,堅持地早訓吧,

因始終~ 早訓,有早起,有早起就早返工,呢個係一個準時既想法,事實上,準時的確係一定要做,

今日冇咩野做.不過下午九龍灣做單.今日放早,所以有時間去睇戲.睇ant man

表哥話好好睇,的確幾好睇,,今日老婆話,等到,8月28號先見, 差唔多出薪日

咁都好既,我都想俾番自己抖下,同,,,,慳錢,

今朝真係好早起身,所以~今晚要早訓,