尋晚好早就訓了,10點半,wa 一落機真係好攰,今朝5點幾已醒了,當然個陣只係人有三急,
之後,見得閒,就打俾小倫傾陣計,~愈傾愈眼訓,不過當我同佢6點收左線後,就更加訓唔著
後來我仲睇番,鬼同你ot~睇睇下又眼訓,之後又訓覺,訓到,8點幾,又醒左,
因為我媽走左入黎,之後,佢又出左去,因佢本身想叫我起身飲juice~ 之後我又訓番,
差唔多9點先起身刷牙洗面,之後,睇劇,之後,HEA~ 之後,上下網,,
今日11點半就煮飯食,之後,食完飯,12點05分就出左去西環,今日其實都好攰
不過我又唔想留係屋企咁悶,所以見得閒,就出左去派禮物~
去到西環就禁錢,之後,入錢俾小倫,之後再禁多次俾老婆,同阿媽,
之後,上番公司~,俾禮物俾CINDY JUDY 同,SYLVIA
今日咁啱見番,涼茶姨姨,佢轉左行,做經紀
唉 佢已做左年了,WA~我同估每次都會撞到,真係有緣,
今日,去左幾個地方,都係派禮物~,琴行,剪髮鋪,同埋眼鏡鋪,
=3=好攰.. 今日出左成日了,今日都有返公司做埋少少野, 入番大陸數,6月份,
因未做完,所以做埋佢~ 就係咁~
攰到爆咁返屋企=3=
|