SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 69
累積人氣: 22236

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 7 月 22 日  星期三   晴天


留了多倫多4日三夜,終於今天回來了,MONTREAL 滿足 分類: 未分類

尋晚好夜訓,因為想睇埋還來得及時再愛你第7集,尋晚差唔多,兩點50分就訓了

今朝我11點就起身,因為今日要回程返黎MONREAL~ 之後我洗面刷牙,之後,落去食個早餐,食個包,

今日,我們~執行李,準備走了,之後,我同姨丈姨媽佢地去左三和飲茶,

今日係茶樓都唔係食好多野,芳姨媽之前,擔心我食得多,會肥,所以~叫我唔好食咁多,

不過~當我食少左時候,佢又話我,食咁少夠唔夠飽,唉~ 我真係俾佢玩死,一時肥一時唔夠,頂,煩到嘔茄

今日我們下午1點幾就開車,出發回程,都坐左好多個鐘了,不過~當時我已經係三和去左廁所,

不過~第二次又想去,之後,當時,我們1點出發時,我感到,十分急, 不過我又唔急出聲,

忍喇,好彩,冇幾耐,出到,多倫多,位置後,話咁快,又到左第一個站,M記,去左第一輪廁所,

之後,當我去完,又想去時,已開左車了, 之後,去到一半,我已急到,訓著左了,之後訓醒,又急,

剛剛好,我又去左廁所, 之後,去埋,第三次,再坐多,4個鐘到,我一直都冇訓過,係不停係車到,食野,

我們~差唔多到時,TOMA姨丈同姨媽因為,渣車揀路程,返去邊條快D~而,不愉快,唉

講真,雖然過黎好開心,不過因每次要我面對自己親戚,因小小事而黑面,又真係,幾,難堪既,

唉 今晚我們都7點幾先到,我們當時決定去,南苑食野,一返黎,佢地兩個就搞成咁,

去到南苑,姨媽又唔開心,嬲姨丈~佢本身,唔想食架, 不過~我入到去,忘了拎電話~,之後想返轉頭,去車拎番,

同姨媽講,使唔使叫個三文治食,之後佢又後來又入去食,

今晚係最後一次,見,新既朋友SYVIA~ 同佢SAY GD BYE~我們仲交換電話號碼~

當然,我問左先喇, 叫李太俾佢電話我,,,,今晚我本身想食牛腩米,不過~又想食焗豬排飯,飲左杯熱LEMON水,

後來,IVAN問我今日幾點返黎,我以為問我,幾點到呢度,之後,問佢係未天日飲茶,

今晚,返到黎,都8點幾,之後,返黎,就執野,一返黎見到小黑同樹熊,@@太可愛喇,

今晚,執完野,就,9點出左去跑步, 跑左一個半圈喇,因都幾攰,

今晚我都有打俾CINDY姨媽,同,ANITA姨姨,約佢星期6食LUNCH<同見,SUNNY同,STANLEY兩兄弟

好耐冇見, WA~ 一個月暑假,咁快就完了, 玩多,5日喇,就要飛了回香港~

真係,充哂電了,心情,真係,HEA爆,又未至於悶,因為,我今次,完全唔覺得悶,

反而姨媽~問我悶唔悶,唉 有咩悶唔悶呀,我返黎都係搵OLD FD姐,

今次真係,心情愉快,,,諗起返去,有DD興奮,但有DD~,壓力,

今日我坐車時,個惱,突然間諗起,我老婆,諗起,就算我返到香港~,一切所有都係一樣,

因為,佢公公仲係香港~,時間愈長,我同老婆拍拖時間都得別,少,見面,都難,

返到去,一樣都係食飯,買野,俾家用,同埋,過數俾小倫,,個D壓力,就會回來,

我有諗過,唔想返香港~,想繼續留係到,,不過~我唔想,把十幾年前,既,片段重復一次,

因為,我好攰了,,無論去邊都好,同錢既人,同我交往,都係黎唔開我既賺既錢,

識到小倫,有好有唔好,好既,就係,佢肯陪我傾電話~,唔好既,就係爭我一拲錢

其實佢唔想借政府~但係,,佢冇得揀,我,唔可以,咁樣繼續幫佢,

雖然~一開始係我自願借俾佢,有頭有尾,不過~我覺得會害左佢,,,,

我知咁諗係令人我太假,但呢個世界上,有咩人係對我講真心,

有既,唔多,幾個,知心好朋友唔多,不過~我知道~我個心,係的確~比以前,更清楚清析

雖然~係我身邊仲有一大推,是非者,不過~佢地,對我黎講,係陌路人,無論識我定,係親戚,

我都會,用,陌生既客氣去對待,因為, ,我咁多年黎,一直都比咁多麻煩佢地,無論我乖定曳.

都係冇人了解~就算同佢地解釋~,我都,,,哂氣, 今次過到黎,遇到好多事情,

兩個姨媽叫我唔好成日,搵李太,叫我唔好,成日要人請,

唉~ 講真呀,搵李太,仲實際過搵姨媽~,一個,唔中意打,BOWLING<一個,唔識打,BOWLNG

咁我過黎,唔通除左搵姨媽,行,SHOPPING<同聽是非之外,真係冇其他野做,

未傻喇, 依家冇人控制到我了,影響我,唉 收皮啦,

我今次過黎係搵人玩,同,輕鬆~ RELAX,至於~,,問題~,我不理,不悶,

同埋之前,姨媽~同我講一D,無證實既,答案~,或者,唔了解我情況下,把我記憶,當成一個,無思想冇思維~表現,

十分抱歉~,我已唔係,以前既我了,我都話,人會變,地球會轉,所以~ 廢話,解釋少講,

我分明就,唔想,要,CINDY姨媽陪,因為,我覺得討厭<~總之,我玩埋呢幾日,我就甩脫離~呢個,問題是非地帶

就係咁多,