今朝早我11點幾起身,一醒左之後當然開手機喇,
之後睇到我隔離有張字條,話,姨丈陪姨媽去左睇醫生,
之後我都好晏先落去,同洗面刷牙,係床上睇下劇,差唔多,12點幾,先去死去刷牙
之後,見肚餓,諗住,食麥片加奶,點知冇奶,乾真真咁,食麥片,今日成日留係屋企,
等姨丈佢地返黎,之後再晏,1點幾,姨媽打番黎,話返黎煮餃子
仲係姨丈煎,好香,同好食,正, 之後食飽野,就上番去抖抖,繼續HEA~
今日又睇埋,還來得及再愛你,^^好好睇,不過愈睇愈眼訓,後來見攰,就訓著左了,
訓左晏教,唉~今日,下午~差唔多,5點到,就出發去車表姐返工,
當時我,同姨丈渣車,去到,表姐屋企時,姨丈入屋,接VICKY~而我就坐係車到等,當時以為表姐搞掂,點知,唉
我後來,愈坐,愈耐,後來,我發覺,感覺有人三急,之後,我就,等左半個鐘,愈等愈急,之後急到我就黎閔了,
之後,6點鐘,姨丈終於死出黎了,唉 之後我好急急腳咁,走上去,第一時間去廁所,
今晚,我去左,4間,姨丈既SUSHI<每一間都免費食一碟SUSHI~,第一間,食三文魚刺身,第二間食,天夫羅,第三間.食鰻魚捲
之後,第4間,先食一個炸雪糕~ @@ 之後,食完,之後姨丈又車我去睇另一間,好似未去過,今晚,不停影相,同,VIDEO~
之後,9點幾,去番,接表姐回家去,今晚,又去左,表姐到,坐一陣,順便叫左,表姐夫同我剪剪頭髮~
今晚同表姐一齊係FB睇左三套搞笑野,@@ 一個係麥兜同麥太,第二套係,泰國教英文,同第三套,就係,韓國坐過山車食野,
頭先仲同表姐同表姐夫放狗, 今日搞搞又一日喇, 之前我放左利是,係邊呢,同埋,個SUSHI 優惠卷係邊呢,
我突然間唔記得左,搵來搵去都搵唔到,激死,~唉 算,
今晚半夜,又耍起身,仲係勁早,4點要起,5點開車,出發去,多倫多了,
本身諗住去到多倫多約,WENDY一家食飯,點知,我們~都唔得閒,唉 算吧,
好了,係時候要入相了,如果唔係,去到多倫多就,冇位影相,我會帶埋部電腦去的,放心
|