今朝早係加拿大,我本身,仲可以訓,不過我訓唔著,因為我好開心同緊張,
當地時間仲係星期一半夜,不過~我仍然訓唔到,所以~我可以話冇訓
之後,我見3點幾,剩番少少時間~就起身洗頭沖涼, 之後姨媽無幾耐就醒左
之後我換好衫,之後我去左姨媽間房到睇電視~之後同姨媽傾陣計,
講開我返到香港就回復番,之前既壓力感覺, 本應,我真係訓唔著想睇埋套劇,驚異世紀~
不過夜媽媽,又唔想睇,,,之後,4點幾,姨媽準備叫姨丈~順便叫埋表姐起身,
因為佢要車我地機場,之後,我們大概,5點就出門口,我同姨媽搬哂行李落去,
姨媽吩咐姨丈買M記早餐我食,本身佢叫我係車食一個包,留番著餅係機場食,
不過~我諗落,都係一次食埋去, 之後,去番表姐屋企門口等佢,後來表姐帶埋小黑送我機,
之後,聽到小黑流計聲,所以~表姐抱小黑俾我, 小黑,真係太可愛了, 之後,去到機場,姨丈~搬哂行李落地,
推車仔,入機場,大堂,表姐拖住小黑,後來,小黑佢係大堂柯屎,之後,有幾個鬼,望住,我即時拎張紙巾俾佢清理
之後,表姐見到同事,就傾幾句,後來,表姐,幫我搞好哂後,就,帶我去,排隊入閘
個陣,我又好緊張,因為要過關,我好似未訓醒,我係咁聽唔清潔個女仔講咩,我係咁聽左幾次先知佢叫拎機票同,PASSPORT
之後,搞好哂後,就,搵上機地方先,之後自去洗手間, 之後,坐低,搞WIFI~ 之後影相,SD俾老豆,同表姐,等佢地知道我OK
之後,大概,6點45分到,我就排隊等上機,因要排,4個隊,之後先上機,
之後,7點就起飛,,之後坐左一個鐘既飛機,開始~訓了,搭左一個鐘後,8點0幾分,又落機,轉機,
之後,第時間當然睇電視,CHECK下,AC915,係邊個入口入,睇到係,E字後來,我又去左洗手間先,
之後去完,見到有條電梯,但我又唔係好肯定,所以問人,幾乎每個上機既閘口我都問哂,
問清楚好D~雖然我有睇,之後,今日係多倫多,等上機,認識一個朋友~佢係要搭去香港再轉機,去台灣
後來,我們傾得好愉快,後來,我們仲一齊同一組第5排上機,佢仲係機到送左個食物俾我,
多謝哂妳~ 今日搭左,14個鐘頭機, 係機上,我真係訓得安心,訓得最舒服的一日,因為,知道返左香港~
個人的確係,RELAX左, 之後,今日我隔離開頭我有D擔心個大陸人會唔會,病到,會野我
後來,見又冇乜事, 今日氣流,令飛機係咁,不平衡有D驚,後來個心係咁練佛,之後,練練下我就訓著左
今日我係飛機去左好多次廁所了,飲左好多水,食好多餐, 之後,訓訓下,兩點,我就用電腦睇戲,
MK紅WAN ,,,鬼戲黎, 不過一D都唔恐怖~ 睇睇下,我電腦都冇哂電,咁啱又捱睇完了咁滯,
今日本身,1:03分就可以落到機,不過香港天氣差,所以我們係天空圍繞左好耐,
之後,差唔多1點20分,就準備降落,架機一落地,就,靡左一陣,之後冇野,
後來,差唔多停了,我又準備開手機,我當時想開番,DETA時,點解會冇反應,後來,D人已好急急咁起身拎行李,
之後,我出到去,我手機先接收得到,後來,即時打俾如姨媽同佢講我到左,
之後,我同佢講,唔使,咩過關之類,只係用,護照俾人睇就得喇, 之後同佢傾完,我就打俾李太,
同佢講我到左,之後又同老婆我到左,同好多人講我到了香港~
今日去,搭個D~機場MTR~ 之後去到拎行李, 發覺個行李條帶唔見左,唔知係未扣唔實,
所以~差D俾我嚇番自己~等左好耐,D人都個個,拎哂,不過~我又好似認谚個行李,
不過見唔對路就打俾姨媽~ 不過後來,應該係條帶甩左,所以先會冇左
之後出左去,B出口,就同我父母講,我個行李條帶甩左, 佢地好似忘記左邊條帶
唉 不過總算都冇拎錯,之後我們係機場食上海野,食到好鬼熱,WA,一返黎,又感受番,熱的感覺,熟了,
好掛念個邊天氣,今日老婆,都,WHATSAPP左幾次,
之後本身想返公司睇睇,不過老豆叫我返屋企休息先, 咁呀,
今旦返到黎就,去廁所,之後執野, 佢地就繼續出去,阿爸去車番我媽渣番架車返黎,
今日,都,好多人,WHATSAPP我, 老婆仲打俾我TIM~ 今日我都打左俾桂薇,
仲有小文,YC~ 我約左桂薇老婆,小文,下星期食飯,到時再約,
不過卡文已一早,約左我4號,下星期~ 今日我送左禮物俾三個人,分好哂架喇
樓下既上午同晚間既保安姨姨, 同,FEIFEI,,我又俾埋咖啡粉俾工人,
今晚,阿媽買左雞返黎食,不過~我覺得好肥,不過~食左少少,野菜,又覺得好油,所以~冇乜胃口,
食唔落,, 今日下午~我沖涼,,個陣仲同緊桂薇傾計, 之後我都要沖涼,
沖完涼,我睇番手機有MISS CALL,無號碼~應該係我老婆,
佢同我佢喉嚨痛, 佢應該熱親,唉~身體真係差,~
咁,,今晚睇左雲天地,好緊張呀@@ 今日見番比比,
比比一樣都唔理我-3-
一返黎,掂番自己部主機時候~ 真係有D唔慣,尢其是 MOUSE~
唉 算喇,好攰,,,,早D休息~
|