我今朝11點醒左,後來聽到有人黎左,不過~我冇落去,因為我仲係床上訓緊,後來見差唔多11點50分,我就醒了
後來打俾李太,問佢幾點接我,後來,都係,12點半,之後我好快地洗面刷牙同洗頭換衫
今日會全日都係玩架喇, 我今朝姨媽俾左杯薯仔汁俾我飲,E 又真係幾好飲喎
之後,見仲有時間~我就上番去睇驚異世紀~第一集,睇左兩日都未睇哂, 恐怖程度,都未至於好驚
不過~尋晚我發左個夢,夢中,我見到老婆, 之後,UM~總之我見到好多人喇,我都唔係好記得喇
之後,今日我大概,12點45分到,佢地就黎到,今日姨媽問我,我地會去邊度食,我話M記,不過我都唔係好清楚~
今日LUNCH,李太同我地去左食鬼佬餐,BUTFET~ @@我食左兩碟我已好飽,後來我再去夾車厘茄@@我的至愛
之後食完野,我們就準備~出發,車左阿B返工,之後,佢地同我去1$店買手信,之後先去打BOWLING~ ^^
今日第一局同第二局,CALVIN都好高分,後來第三局到我喇,一連串打中哂兩場,WA WOO~ HOO
打左幾多分???未就係,,,,,102分囉,YEAH~ 真係,走之前,俾我,WIN番局,真係,夠哂特別 太好了,感謝主
之後我們打到5點,之後,再去埋,COSCO買咖啡俾工人當手信,個個咖啡來自巴西, 我諗ESTHER會開心的
之後再去接番阿B收工, 今日成日都同李太講左,我人生的秘密~又講番尋晚姨媽D事,講左佢知
佢聽左都好驚訝~ 佢都估唔到我D姨媽~會咁講野, 今日講左好多野,講到我口攰了,
之後接完阿B後我們就渣車返屋企,睇電視~睇埋風雲天地,,睇黎風雲天地都就黎大結局喇,
我估咋, 因為,講到子華佢,好似,俾人利用番,惡有恐報,時晨已到喇,哈哈,
不過~講到,志遠就慘喇, 佢真係傻左,有幻覺, 聽講,個位勁歌其實根本~冇呢個人存在,,唉 真係慘
之後,汪阿姐,又做完手術後,又唔清醒情況下,又,但又好似又冇乜野後,扮有事,呃番子華一場,,個子華想佢媽簽份文件之下,扮簽左
不過其實就冇簽到, 下一集,好似講到志宏被拉左, 之後志遠又出番黎,幫手, @@太刺激喇,又緊張喎
之後睇完,咁啱,UNCLE LEE又返左屋企喇,之後等佢地沖哂涼,我們就出去食飯,今晚去左姨丈間SUSHI食,我俾左優惠卷去食平D
之後,今晚我真係食到想嘔,因為真係太飽了, 今晚,好夜先返到屋企唱K~我們食到9點半到,之後,渣車返去我姨丈屋企,
差唔多10點唱到,12點半, 今晚我好似表現俾佢地聽,~今晚真係HI到爆, CALVIN<真係唱左好多中文歌,估唔到佢都中意唱K~
搞到,UNCLE LEE都想買番部俾佢地唱下,尢其是,CALVIN,,,佢大哥就唱左少少,阿B就都有唱既,
我已唱到,都口乾呀, 哈哈,喔,係,今晚,姨媽幫我補番一粒褸係件,POLO到,開心到我錫左佢一啖
-3-有D衝動錫左佢, 平時我錫開我媽咪~=3=第一次錫姨媽~
今晚真係,又開心,又充實的一日呀,LAST DAY~的晚上,
天日約左,ANITA姨姨食LUNCH~ 天日會出南苑,早D~ 跟姨丈車,
就係咁啦,
|