今朝8點起身,之後洗面刷牙換衫,食早餐,跟阿媽車返工,
依家日日都早起身,夜晚更加習慣番早訓,太好了,WA,好耐冇試過咁樣早睡早起了的日子
我依家日日早上返工前都會經籣到拎哂d單返上公司做野,
我覺得一早係公司做野,下午~實在太休閒了,訓覺,睇卡通睇劇,乜都可以做,太好,
我愈黎愈中意早起身的習慣~希望可以keep住呢個返工精神
喔,,由我上星期返黎香港後,都冇咩機會即時見到老婆,老婆都好忙,
佢份工日日都要ot~唉 辛苦死佢了,不過~我都覺得自己比起一個月前,好似唔同左咁
好似更加成熟穩重,做野更加有調理,自從新同事加入左後,我更加比起未請同事之前,更有落力同努力,
同愈黎愈有hard~呢種感覺,太實在了, 今日,李太,whatsapp我,佢因為當時佢d仔去左做gym,所以係車到搵我傾計,
好彩當時我已做哂上半工作~ 今日真係好鬼死熱,唉
今日係星期4,唔~ 今日,cindy全日都教新人做野,不過我覺得,個個咁既,syvlia~ 做野同記性都係一般~
我已最差個個,-3-做野又快,但就做錯哂,但係,佢就好慢,慢得黎就搞亂哂,= =唉
睇黎,我既工作既態度~真係要,認認真真了, 點解我依家先黎,,,,,發揮我既工作能力,同本能?
可能~之前,得我去做,根本冇挑戰性,所以,一d都唔覺得,為左公司出少少力,
不過~依家多左個人,更加令我更有落力細胞,
今日老豆係下午都返左黎一陣到, 唉~ 今日睇住,sylvia,佢好似冇乜記下,cindy教佢既野,
我怕,到時cindy走左,又到時唔記得左,就慘了,到時4叔日日都返黎,直到放工時間先離開~
喔~~~~~~~一定會, 今日syvila,佢未到5點半就走了, @@ 咁都得,雖然我都會
不過我媽,就對佢因時間唔準時放工而不滿=3=oh no
今晚我約左小敏出mk~食飯, 今晚約左去左,新世紀,係食堂,食個飯,之後俾左份禮物佢,
食完之後,我們就去左洗手間,之後去左超市買野飲,之後,我就準備返屋企睇劇,
突然間,,唔中意留係街咁耐,勁返回家,休息~,一來喇,條街咁鬼熱,
二來,可以~早d回家,抖抖,一路開冷氣,涼呀,哈哈,
今日都冇咩特別~今晚鬼故冇聽,係喎,就黎,7月14了,@@時間真快,
小倫又生日喇,鬼節,唔好出街呀各位,
正所謂~,鬼跟你呀哈哈哈
|