今朝我11點,,收到姨丈WHATSAPP,佢問我起身未,佢想同我食LUNCH,去飲茶,
不過我就唔想去了,因為今日係LAST DAY,所以~我都係留係屋企休息~
不過其實我都後來都起身了,之後,聽到姨丈同姨媽講緊野,所以~我,KOKO,門,之後我同姨媽講我唔出去喇
叫佢一陣整野我食,之後,我洗面刷牙,之後,上網睇風雲天地,之後睇埋鬼同你OT~
之後先睇埋驚異世紀~ 第5集,之後,差唔12點幾先食野,姨丈今日出左去了,
剩番我同姨媽~ 姨媽今日整左三文治,同西籣花, 之後,食飽飽就上番房繼續睇埋鬼劇,
兩日先睇完第5集-3-之後,又冇乜電喇,之後,我又,繼續幫佢叉電,
之後,見得閒,我又唱K~,當時我又見到,地牢有電子琴又想玩,可惜原來係玩唔到,
之後姨媽整左唱K~所以~就唱陣歌, 三點唱到,4點幾,之後,唱完,上番去,飲下茶,同下姨媽傾計,
之後,姨媽佢,又拎D小食黎食,話,CELIA姨媽佢教佢點食,上一次係多倫多買左D小食返黎,
之後,差唔多,5點半,張姨丈佢地就黎到我門口,@@張姨丈~沖左涷奶茶我飲
今晚姨丈本身話想去,DOWN TOWN食強記,不過又話今晚會多人,所以~改番去食爸爸,
唔,,,今晚,食左兩餐西籣花了, 今晚真係,^^HAPPY,今日係爸爸見到JANET,同佢講聲,BYEBYE
之後,今晚我們食到,8點幾,之後,姨媽話行MALL,,,去左SUPERMARKET
因為,食完飯飽想行陣,之後,行完,就返屋企了
今晚,真係要早D休息∼,今晚同哂佢地,SAY GD BYE∼and take care guys
OK啦
回到香港再同大家SAY HI吧,
|