今朝早,我11點幾起身,去廁所,之後,再訓過,訓到中午12點,之後打俾YC
之後YC話唔想傾住,原來佢心情差,又俾女朋友激親,唉~
今朝食左個腸仔包當早餐~,今日下午三點半,UNCLE POON兩夫婦會黎接我去食飯
今日LIZA姨姨有衫,封信俾我,叫我交俾我父母,佢地仲送左包提子我,當見面禮,真係多謝哂,
今日我突登諗住等佢地一齊黎出去食下午茶,不過~唉 我又唔熟路,最後都叫左如姨媽一齊黎,
本身如姨媽佢唔想去,不過~UNCLE佢地又好歡迎佢一齊黎,都好既,,
後來,我們出去左,食愈南野,食番尋晚個間,今日都係食生牛肉粉,中碗,@@食左好鬼死飽,
今日,又去左買衫,去左,WINNERS 去左買健靚衫,今次黎呢個,TRIP<真係大收獲,
哈哈,仲係姨媽揀俾我,今日,行到,6點,返番屋企,抖一抖,之後,芳姨媽又JOHN埋一齊黎食飯
今晚,去左食三和,其實我,下午茶既野都未落格,飽到死,
唉 都係個句, ,唉 食左先講,因為,佢地,都唔可以太夜回家,
所以今晚,7點就出左去食飯, ,今晚,真係好開心,
如果同,WENDY佢地一家食,我諗都未必開心,仲好,喔,
好彩,今晚食得仲精彩~ ,,,,,,,CINDY姨媽~唉 不知所謂,壓力都大呀,總之呢,
對住親生好過對住唔係親生既人生活~,真係差天共地,
快D過埋下星期一晚,食完,歡送餐,咁我就上機,講拜拜,
我過左黎呢度放假,都有一段時間~,我已開始知道點樣對人,同埋邊個係真心,同唔真心,
感受下,香港同外國既生活方式~同比較上,兩邊,如果可以平衡到的話,我諗仲好
唉,,算啦
喔.係,好消息,我姨媽架車終於整好啦,,哈哈, 太好了
明天,唔知幾點出發回,MONTREAL~ SO~ ^^
|