今朝早5點要起身,之後,洗面刷牙換衫,之後,5點6點出發,今朝一出門口就好大雨,
當時姨媽仲話可能會去唔到睇Niagara, ,,,TOMA姨丈渣車,之後去到M記,當時如姨媽話唔肚餓
但我當時勁肚餓,當時我幾驚唔食呀,唉 真係慘,之後我今朝係M記食左豬蛋包,同薯餅,加熱CHOCOLATE
食完之後去埋廁所,就行得啦, 當時諗住,去埋,點知,,唔覺得急,
今日中途去左兩次廁所,今日一開始真係好大雨架,之後,行下行下,已出太陽,
當時如姨媽都一心諗住返轉頭,不過~我覺得姨丈唔會,
因為姨丈都約左朋友~去玩,所以呢,叫佢返轉頭,根本冇可能的事,
今日姨丈話,中午12點幾先到多倫多,我心諗,有冇咁快呀, 係未真架
之後,我係車到訓左好耐,不過每個站,我都知醒去廁所,之後,差唔多,聽到收音機收到多倫多既DJ後,就知道已到左多倫多地帶了
唉 本身一心諗住約,WENDY一家食飯,點知,又係食唔到,我當時仲想參觀佢新屋,唉 真係有緣無份
今日,12點,35分到左姨丈屋企了,之後,放低行李,之後再出去飲茶,三和,
今日去左好多次廁所啦,可能~我今朝飲左一大杯水,之後又係車到又飲, ,今日食左少少野,都唔係好多,
今日我們第一個站去,OUTLET~!!~我買左衫俾我父母~ 同我自己~我見到POLO<所以我入左去睇
同埋,老豆至愛既,TOMMY! ^^ 今日第一日已大收獲啦, 之後,買完,就去,NIAGARA
今日影左好多相呀.一直,我睇到我同父母合照,其中一張, 今日我就單獨影,同埋同姨丈姨媽影,
之後,姨丈請左我食雪條,不過~係溶的, 唉 本身想食埋去,最後一嗦,點知,唉 整到件衫同褲
之後,我們~影完相後,我又去左買手信,買左兩隻杯,送俾朋友~ ^^卞文,下個月生日,送份生日禮俾佢
之後,我們差唔多,8點幾,就走喇,返番去,多倫多食飯,食韓國野, @@今晚我都唔係想食咁飽,
不過~睇見姨丈就,,,,食到,好恐怖~佢可以食好多好多好多野, 佢簡直係牛呀,
4個胃, 唔唔,不過我最後幫手食埋蛋,我怕佢,食埋去, 唉~
今日又一日喇,^^ 頭先我老豆打俾我, 問我係邊度,我仲未約實,PONN叔叔,
我都唔知約唔約到,唉~ 就係咁啦,
|