WA 大大話話,我黎加拿大都已一星期了,由上星期日,落機,至今,係今日訓得最耐的一日
星期一勁早,4點幾已起身,不過係7點幾,又訓多幾鐘,之後,每日訓教時間又唔同,同起身時間都唔同,
所以,起身,都幾辛苦~,尢其是我姨媽姨丈開工期間,我又唔想留係屋企,加上,姨丈成日都會展咁早就出去車表姐返工
有時仲會約人去打波,我更加唔想係屋企一個人,ON 居居.唉 為有迫自己出街囉,所以就成要出去南苑打等
今日我都係第一次12點幾起身,今日精神好好,因為,唔使咁早起身,哈哈.今日姨媽放假,
姨丈更加唔使講啦,佢日日都HOLIDAY既,今日佢地車我出,DOWNTOWN 唐人街,食月南野, ,,之後去,OLD MONTREAL影相
今日天氣好好,又唔係好熱,雖然都係熱,但比起香港更涼, 呵呵, 今日心情非常輕鬆~ 過到黎呢邊,真係咩壓力都冇
係既,如果講生活同打工,其實度度都一樣,除非,周圍去剩係玩,唔會做野啦,
講真,我返到香港~個種,無疑壓力,又會黎, 成日搞到我訓覺都唔舒服~ 唉 香港真係一個世界上,最最辛苦的地方,
但亦都係,搵錢最多的地方,唉 我今日,掛住影相,有個鬼婆,想叫我幫我影相,但我同佢講,我要影相,= =搞到,個鬼婆,唔好意思,等人黎幫佢影,
依家想番起都有衰...唉 今日未去OLD MONTRAL時,我同姨媽佢地去食野,係期間,姨媽冇喇喇,考慮中,揀邊日落多倫多
之後,我話,我會搵WENDY佢地食飯,同,POON UNCLE 飲茶個D~ 之後,姨媽話又唔想,JOHN佢地食喎
我話,我自己去姐,我自己都會搵節目,我話,我陪完佢地,未同你地一齊囉,之後,姨媽話係佢陪我,唔係我陪佢,話唔好搞錯
唉 邊個陪邊個陪邊,又有咩所謂,使咩分得咁清楚呀 ,加上我黎玩,中意搵邊個未搵邊個囉,
本身我黎到加拿大想搵SUNNY佢地食個飯都咁難,~ 咁又係既, 世界上,有邊D人真係,有心同你食呀,唉
我呢點早就睇穿,不過係一直俾自己有個希望~ 黎左呢邊,都有一星期,,,,我都見唔少,是非,同埋,我都見識過,
唔好放太認真去對待一班,真心唔真心既人,始終~ 人既天好心係有限,真心唔會多,背叛就特別多,
講番今日,之後,我同姨媽~ 影左好多相,又影,VIDEO ,,,,之後,同個蜘蛛俠影相,哈哈,
之後,我們影完相,本身想去大教堂,但因出邊個鬼婆,話,CLOSE了,所以冇得去,
之後我們就出發,回家了, 我們~差唔多,5點幾返到屋企了, 今晚,BBQ~ 本身,以為,表姐一齊~ 不過最後,表姐都冇黎
之後我6點幾見冇野做,就去,跑步, 跑完之後,沖陣涼, 之後,我就返房,睇TAP~ 之後上網睇,RON NG
之後,睇睇下,姨媽入黎,之後,同我傾計, 都傾左好耐了, 又傾,CINDY姨媽~ ,唉 之後又講,JOJO 姨姨,佢同佢有過節,
之後,我同姨媽分析D問題~ 之後又講自己~以前,同現在想法, 同表達同佢講,我自己問題好大,好似好內久咁感覺我出身,影響哂,好多對我好既人
之後,我們今晚差唔多,9點幾先食,都好夜了,本身姨丈約我今晚唱K~不過最後都冇唱,因為,我睇電視,
今晚姨媽10點幾,又出左去開會,所以得得我一個,睇SHOW~睇睇下又見悶,之後,打俾李太傾計,
之後,又見佢地未返,我又想入相係電腦,唔知點解,我部手機,D相,就算我,DEL左,都有記錄,唔知點解,入番哂之前D相,搞到,又要入,900幾張,
激死, 之後,又想同,YC傾計,之後,WHATSAP佢,,,佢話佢香港星期日晚同朋友唱K~飲酒,點知,飲醉左,係咁勁嘔,之後就係咁
講講下,我問佢,點同佢條女開始~ 之後佢話前幾晚,佢問YC佢FB做咩,之後,XXX 之後,就係咁,個女仔又打番轉頭,問佢知唔知個女仔中意YC
YC當然知喇, 咁呀 講到,EE哦哦,咁就一齊左,,,WA 我依家覺得,YC, 愈黎愈多人中意佢了, 真係,,,,溝女高手
之後,我同,隻狗,就一齊~,,,今晚我要執定天日去大姨媽屋企既野,唉~點解時間咁快架
明明,上星期先落機第一日=3=咁快已一星期了,我差唔多,暑假又黎到一半,真係好唔想咁快返香港呀,陰公,
黎緊呢星期~我都打唔到日記了,我諗我要去完旅行先返黎打哂,去,5日既,TRIP既所需既事了,
不過我都會用手機打我自己既日記,每日的心情吧, 頭先我打俾老婆呀,不過我諗佢星期一忙到死,
基本上我同佢都唔係成日傾到,所以冇分別~ 只係我心情係比佢輕鬆好多既,唔唔
咁呀,依家都夜了,都,1點49分了,半夜了,要執野,之後休息了
ok la bye
|